2014-06-22, 22:28
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

Vad är det du inte håller med om?

Jag håller inte med om någonting du skriver. Och det gör ingen annan heller. Det är väldigt knepigt att du fortsätter att hävda att du sitter med sanningen med tanke på att alla säger emot dig.
Citera
2014-06-22, 22:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Jag håller inte med om någonting du skriver. Och det gör ingen annan heller. Det är väldigt knepigt att du fortsätter att hävda att du sitter med sanningen med tanke på att alla säger emot dig.

Du får vara mer konkret än så. Vad exakt är det jag skriver som inte stämmer?
Citera
2014-06-22, 22:36
Medlem
Citat:
Ja det är fortfarande våldtäkt men det är en dålig våldtäkt, se jämförelsen mellan att äta en hel glass och en halv glass.
Vad då jämförelse. I det ena fallet är det något man inte samtycker till och som inte är skönt. I det andra fallet något som man samtycker till och som är skönt.

Hur skiljer du på våldtäkt som inte är skön och som sker utan samtycke - och våldtäkt som är skön och som sker med samtycke?

Hur kan båda vara våldtäkt?
Citera
2014-06-22, 22:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scull
Vad då jämförelse. I det ena fallet är det något man inte samtycker till och som inte är skönt. I det andra fallet något som man samtycker till och som är skönt.

Hur skiljer du på våldtäkt som inte är skön och som sker utan samtycke - och våldtäkt som är skön och som sker med samtycke?

Hur kan båda vara våldtäkt?

1) Bara för att kvinnan inte samtycker till det och det itne är skönt betyder inte att hon inte gillar det ändå.

2) Det är bra/dålig våldtäkt. Men en dålig våldtäkt är fortfarande bättre än ingen våldtäkt.
Citera
2014-06-22, 22:52
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Du får vara mer konkret än så. Vad exakt är det jag skriver som inte stämmer?

Jag var konkret, jag håller inte med om någonting du skriver.
Citera
2014-06-22, 22:53
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
1) Bara för att kvinnan inte samtycker till det och det itne är skönt betyder inte att hon inte gillar det ändå.

2) Det är bra/dålig våldtäkt. Men en dålig våldtäkt är fortfarande bättre än ingen våldtäkt.

Vad tror du att en våldtäkt egentligen är?
Citera
2014-06-22, 23:01
Medlem
Citat:

Varför samtycker hon inte då om hon nu gillar det?

Men om jag nu har fattat dig rätt så finns det samtyckande bra sex och icke-samtyckande dåligt sex? Varför samtycker man inte till båda?
Citera
2014-06-22, 23:17
Medlem
testpilotens avatar
TS har ju en poäng, men utrycker den förenklat och provokativt.

en människa kan utsätta sig för, eller undvika olika faror.

man kan gå in i en lejonbur utklädd till en fläskkotlett t ex.
vad TS menar här är att det är en dålig idé.

nån som seriöst är av annan åsikt?
Citera
2014-06-22, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testpiloten
TS har ju en poäng, men utrycker den förenklat och provokativt.

en människa kan utsätta sig för, eller undvika olika faror.

man kan gå in i en lejonbur utklädd till en fläskkotlett t ex.
vad TS menar här är att det är en dålig idé.

nån som seriöst är av annan åsikt?
Man kan inte undvika alla faror. Hur försiktig man vill vara får var och en besluta själv.
Citera
2014-06-22, 23:31
Medlem
Och går man in i en lejonbur utklädd till fläskkotlett så är man säkert medveten om risken men man väljer att göra det ändå. För att det ingår i ens cirkusnummer.
Citera
2014-06-22, 23:49
Medlem
testpilotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scull
Man kan inte undvika alla faror. Hur försiktig man vill vara får var och en besluta själv.

alla kanske inte är medvetna om riskerna.
det är ju inte direkt upplysande att gapa "äh vadå öh, man får fan klä sig som man vill!" som många säger.
Citera
2014-06-23, 01:20
Medlem
xtrftw1337s avatar
Citat:
För att penetration blir skönt efter ett tag. Jag har länkat till flera exempel här, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

Jag tror också att vissa kvinnor har det skönt under en våldtäkt. Är ju trots allt sex, många har ju fått orgasm mot sin vilja osv.

Det var väll när jag fick något uppkört i röven för många herrans år sedan.. först var jag livrädd att det skulle göra svinont. Sen blev jag helt förvånad att det var en av de bästa upplevelserna jag har varit med om. Tror det har något med prostatan att göra att det var skönt.
Senast redigerad av xtrftw1337 2014-06-23 kl. 01:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in