2013-04-04, 16:48
Medlem
JapanKinas avatar
Förstår inte riktigt hur SVT's "Robin" tänker när man presenterar Daniel Nannskog som "Sveriges mest omtyckta sportkommentator". I vilken jävla värld då, undrar jag bestämt?!

Nannskog har varit och är fortfarande mycket hatad i flera supporterled under och efter sin tid som fotbollsspelare.

Ska någon bära titeln "Sveriges mest omtyckta sportkommentator" så är det väl ändå Arne Hegerfors.
Citera
2013-04-04, 19:17
Medlem
coshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JapanKina
Förstår inte riktigt hur SVT's "Robin" tänker när man presenterar Daniel Nannskog som "Sveriges mest omtyckta sportkommentator". I vilken jävla värld då, undrar jag bestämt?!

Nannskog har varit och är fortfarande mycket hatad i flera supporterled under och efter sin tid som fotbollsspelare.

Ska någon bära titeln "Sveriges mest omtyckta sportkommentator" så är det väl ändå Arne Hegerfors.

Nu presenterades han iofs som "en av våra mest älskade fotbollsexperter". Ganska stor skillnad mot vad du skrev och dessutom stämmer det nog väldigt bra.
Citera
2013-04-05, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JapanKina

Vad är han hatad för?

Jag gillar honom verkligen i TV. Engagerad, kunnig och supertrevlig!
Citera
2013-04-05, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Vad är han hatad för?

Jag gillar honom verkligen i TV. Engagerad, kunnig och supertrevlig!

Hittade en våldtäktsanklagelse som lades ner. Får ju verkligen hoppas att det var en falsk anmälning och det inte ligger något i det.
Citera
2013-04-05, 00:48
Citat:
Ursprungligen postat av kr0pling
Nannskog fikk for noen år siden juling av nåværende Vålerenga-spiller Daniel Fredheim Holm på et utested i Oslo. http://www.vg.no/sport/fotball/ligae...p?artid=573052

Ryktene sier at han også ble lekset opp av en Enga casual back in the day. Sånn går det når selvbildet er så oppblåst at den svever som en Zeppeliner over Oslo.
Norska huliganer...

Undrar hur den uppläxningen tedde sig? Straffskatt på bilen? Tvångsmatad med brunost? En lång jävla skidtur på fjället utan valla på skidorna? Fleksnes-maraton?

Jag försöker och försöker men jag har så svårt att få ihop fotbollshuliganism med norrmän. Det går bara inte.
Citera
2013-04-05, 02:00
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Norska huliganer...

Undrar hur den uppläxningen tedde sig? Straffskatt på bilen? Tvångsmatad med brunost? En lång jävla skidtur på fjället utan valla på skidorna? Fleksnes-maraton?

Jag försöker och försöker men jag har så svårt att få ihop fotbollshuliganism med norrmän. Det går bara inte.

Ska du skratta så kan du skratta på riktigt genom att läsa serien Två trötta typer. Det blir en jävla holmgång när figuren Håll Brillan går på match mellan Brann och Rosenborg.

Beware of Norwegian hooligans, säger jag bara...

information om serien här.
Senast redigerad av Kongruensbojd 2013-04-05 kl. 02:01. Anledning: lade till länk
Citera
2013-04-07, 23:55
Medlem
dementeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kefrens
Du lever upp till ditt namn.

Då tycker jag att det är fint att du upplever honom som en fantastisk expert.
Citera
2014-06-23, 02:21
Medlem
Gooodfellas avatar
Där fick vi en liten bekräftelse på hans ursprung. Halvamerikan.
Senast redigerad av Gooodfella 2014-06-23 kl. 02:21. Anledning: Särskrivning
Citera
2014-06-24, 11:17
Medlem
Moltas666s avatar
Som fotbollsspelare var Nannskog ofta rätt kaxig och såg gärna sina egna kvalitéer. Han förstod inte riktigt varför han aldrig blev aktuell för A-landslaget men fick slutligen lite erkännande genom att han deltog i Sydamerikaturnen 2007.

Jag gillar Nannskog. Han kan det han pratar om och han är lagom rapp i käften. Han har tonat ner kaxigheten och därmed blivit mer social.
Citera
2014-06-24, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gooodfella
Där fick vi en liten bekräftelse på hans ursprung. Halvamerikan.
Halvamerikan säger absolut ingenting eller menar du halvindian? 😄
Citera
2014-06-25, 13:42
Medlem
Av alla kassa sk "experter" som tagit upp plats i fotbollssammanhang genom åren så är han etta på min skitlista. En väldigt personlig åsikt.
Citera
2014-07-05, 23:58
Medlem
Gooodfellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rayman76
Halvamerikan säger absolut ingenting eller menar du halvindian? 😄

Jag menade nog att hans far/mor förmodligen är afro-amerikan då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in