2014-06-22, 20:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centurion77
Eller så är du bara väldigt naiv.

http://img0.joyreactor.cc/pics/post/full/i-want-to-believe-песочница-art-215464.jpeg

Vad skulle en kvinna få ut av KK eller ONS? Rent sexuellt får hon inte ut något av det det är bara om kvinnan är fet eller desperat som hon skulle göra något sånt.
Citera
2014-06-22, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
http://img0.joyreactor.cc/pics/post/full/i-want-to-believe-песочница-art-215464.jpeg

Vad skulle en kvinna få ut av KK eller ONS? Rent sexuellt får hon inte ut något av det det är bara om kvinnan är fet eller desperat som hon skulle göra något sånt.

Du har ingen erfarenhet av det motsatta könet. Därför förstår du inte diskussionen.
Citera
2014-06-22, 20:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du har ju aldrig ens legat med en kvinna så hur skulle du kunna veta... Jo, det var så det gick till för mig väldigt ofta. Du missar själva poängen eftersom du själv är en efterhängsam mes som springer runt fruntimmer och leker "vän" när du egentligen bara vill komma innanför byxorna på dem. Poängen är alltså att inte bry sig så förbaskat mycket utan ta det lugnt. Det finns fler fiskar i dammen.

1) Jag har haft sex med en annan kvinna.

2) Jag är kvinna.

3) Nej du hittar på. Det är inte så det går till.

Citat:
Du har ingen erfarenhet av det motsatta könet. Därför förstår du inte diskussionen.

Jag är kvinna jag har erfarenhet av män och kvinnor.
Citera
2014-06-22, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag har haft sex med en annan kvinna.

2) Jag är kvinna.

3) Nej du hittar på. Det är inte så det går till.

Just därför så vet du inte. Du tillhör kategorin som föll bort varje gång. Så självklart så kan du inte veta. Mig veteligen så träffade jag aldrig en flata - fast jag är inte lika säker som du med alla dina, "jag har aldrig," etc.
Citera
2014-06-22, 20:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Just därför så vet du inte. Du tillhör kategorin som föll bort varje gång. Så självklart så kan du inte veta. Mig veteligen så träffade jag aldrig en flata - fast jag är inte lika säker som du med alla dina, "jag har aldrig," etc.

Jo jag vet för jag har varit med när män som är framgångsrika med tjejer lyckas plocka upp tjejer. Därför vet jag att du hittar på.

Vad menar du med föll bort?

Jag är hetero.
Citera
2014-06-22, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gross99
Har följt några tjejer som jag vet varit registrerade på dejtingsidor allt från 6 mån upp till 1 år. Det jag undrar är hur deras sexliv ser ut när de är registrerade som singlar på dessa dejtingsidor.

Pratar nu om tjejer mellan 25-30 år som söker ett seriöst förhållande. Uppenbarligen ligger de inte med killarna de väl träffar efter ett noggrant utval av de tusenstals mail de får på dessa dejtingsidor. För de dissade killarna får bara ett 'Tycker du var trevlig men kände tyvärr inte att det klickade' SMS efter dejterna om någon kille nu tar sig så långt och får till en stel fikadejt.

Har de någon KK sen tidigare de knullar med?

Går de ut på krogen och träffar drägg de blir hemsläpade till och knullade likt trasdockor i deras lägenheter?

Träffar de killar ute på stan de låter sig bli uppraggade och påknullade utav?

Jag vill ha rent praktiska exempel och detaljer på hur det går till när en seriös tjej registrerad på en dejtingsida blir påknullad.

Du är kanske för på? Ta det som en avslappnad träff bara och ha inte för höga förhoppningar. Jag var medlem i 2-3 månader och träffade kanske 15 tjejer och hade sex med alla utom 2. Gick inte in med inställningen att vi skulle ha sex utan jag ville ha en bra kväll och sen råkade det bli sex i de flesta fall även om jag egentligen var ute efter något mer seriöst.

Jag är inget drägg heller utan snäll av mig och tycker själv jag kan vara på gränsen till mesig. Som någon annan sa så ska du inte försöka spela någon du inte är så kommer det gå bra.

Edit: Var tvungen att räkna och det var 10 och inte 15 om det nu spelar roll.
Senast redigerad av 5778 2014-06-22 kl. 21:19.
Citera
2014-06-22, 21:39
Moderator
MrFishboys avatar
Fast det finns en kategori män som inte är intresserade av seriösa relationer, något som kvinnor i situationen som TS beskriver ofta är medvetna om. Det är de männen som kvinnor har skoj med fram tills de hittar den "rätta". I undersökningar/statistiken brukar männen kallas "storknullarna"...

Kvinnor som är mindre nogräknade ser till att få sina sexuella behov tillfredsställda av krogragg..

Min erfarenhet är att det är sällsynt att kvinnor inte har sex under perioder då de säger att de är singlar, att en kvinna säger att hon är singel, är inte detsamma som att hon inte har sex med någon. Det är kvinnornas marknad och de utnyttjar det till fullo. Samma sak när de är i en relation, knullar de inte mannen som de har relationen med, så knullar de någon annan.
Citera
2014-06-22, 22:04
Bannlyst
De utnyttjar det sannerligen för det är helt deras marknad där de styr villkoren för precis allting. De låter sig bli påknullade i smyg undangömt men utåt låtsas de vara prentiösa och för fina. Den vanliga killen får möta den prentiösa oigenomträngliga fasaden där sex är helt uteslutet för tjejen är så "seriös". För utåt söker tjejen nämligen ett "seriöst" förhållande vilket betyder att alla potentiella killar först ska låta sig förnedras på dejter. Hela dejtingkonceptet är ju något som uppkommit för att det är just tjejernas marknad. Tjejen ska bjudas ut på dejt och låta sig bli uppvaktad, killen ska hunsas.

Men bakom denna fasad låter sig tjejen bli påknullad. För tjejer skiljer nämligen på detta. Här förekommer det inga dejter. Ingenting. Här knullas det bara. Varje vecka, varje helg, när som helst tjejen behagar blir hon påknullad. Men hon kan inte tillåta sig att bli påknullad av en vanlig kille för då spricker ju fasaden så det måste vara en kille bortom allt detta. Och denna typ av killar är drägg, en liten minoritet som påknullar alla tjejer i det tysta. Så ser systemet ut nu.

Tjejer tar sig alltså "rätten" att göra på det här sättet. För tjejer har ju trots allt "rätt" att låta sig bli påknullad av vem de vill. Så de utnyttjar denna "rätt" till att hunsa med vanliga killar, pissa på vanliga killar, ställa orimliga krav på vanliga killar, dissa vanlig killar, för att sedan i smyg låta sig bli påknullad av drägg. Då är det alltså inte så svårt för de att låtsas vara prentiösa utåt och helt ointresserade av sex och avvisa alla sexuella inviter från vanliga killar för är redan helt sexuellt mättade av allt påknullande utav dräggen bakom kulisserna. Detta är den "rätt" tjejer har och missbrukar idag för denna "rätt" har feminismen givit dem.

På dejtingsidorna blir det bara mer än uppenbart än i övrigt hur det går till. I förloraränden är alltid den vanliga killen som varken för sex eller något förhållande. Den vanliga killen får leva ett meningslöst innehållslöst liv. Och skulle den vanliga killen beklaga sig blir han skälld på och får svaret att tjejer minnsan har "rätt" att välja vilka de ska bli påknullade utav. Så funkar det sexuella relationssystemet idag.
Senast redigerad av gross99 2014-06-22 kl. 22:10.
Citera
2014-06-22, 22:09
Bannlyst
Citat:
De utnyttjar det sannerligen för det är helt deras marknad där de styr villkoren för precis allting. De låter sig bli påknullade i smyg undangömt men utåt låtsas de vara prentiösa och för fina. Den vanliga killen får möta den prentiösa oigenomträngliga fasaden där sex är helt uteslutet för tjejen är så "seriös". För utåt söker tjejen nämligen ett "seriöst" förhållande vilket betyder att alla potentiella killar först ska låta sig förnedras på dejter. Hela dejtingkonceptet är ju något som uppkommit för att det är just tjejernas marknad. Tjejen ska bjudas ut på dejt och låta sig bli uppvaktad, killen ska hunsas.

Men bakom denna fasad låter sig tjejen bli påknullad. För tjejer skiljer nämligen på detta. Här förekommer det inga dejter. Ingenting. Här knullas det bara. Varje vecka, varje helg, när som helst tjejen behagar blir hon påknullad. Men hon kan inte tillåta sig att bli påknullad av en vanlig kille för då spricker ju fasaden så det måste vara en kille bortom allt detta. Och denna typ av killar är drägg, en liten minoritet som påknullar alla tjejer i det tysta. Så ser systemet ut nu.

Tjejer tar sig alltså "rätten" att göra på det här sättet. För tjejer har ju trots allt "rätt" att låta sig bli påknullad av vem de vill. Så de utnyttjar denna "rätt" till att hunsa med vanliga killar, pissa på vanliga killar, ställa orimliga krav på vanliga killar, dissa vanlig killar, för att sedan i smyg låta sig bli påknullad av drägg. Då är det alltså inte så svårt för de att låtsas vara prentiösa utåt och helt ointresserade av sex och avvisa alla sexuella inviter från vanliga killar för är redan helt sexuellt mättade av allt påknullande utav dräggen bakom kulisserna. Detta är den "rätt" tjejer har och missbrukar idag för denna "rätt" har feminismen givit dem.

På dejtingsidorna blir det bara mer än öppenbart än i övrigt hur det går till. I förloraränden är alltid den vanliga killen som varken för sex eller något förhållande. Den vanliga killen får leva ett meningslöst innehållslöst liv. Och skulle den vanliga killen beklaga sig blir han skälld på och får svaret att tjejer minnsan har "rätt" att välja vilka de ska bli påknullade utav. Så funkar det sexuella relationssystemet idag.
Precis, du har liksom jag genomskådat hela dejtingscenen i dagens skitland Sverige
Citera
2014-06-22, 22:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:

På dejtingsidorna blir det bara mer än uppenbart än i övrigt hur det går till. I förloraränden är alltid den vanliga killen som varken för sex eller något förhållande. Den vanliga killen får leva ett meningslöst innehållslöst liv. Och skulle den vanliga killen beklaga sig blir han skälld på och får svaret att tjejer minnsan har "rätt" att välja vilka de ska bli påknullade utav. Så funkar det sexuella relationssystemet idag.

Varför skulle kvinnor ha en fasad? Det är status bland kvinnor idag att vara sexuell, det är låg status att inte vara sexuell och inte ha sex ofta. Så kvinnor som har en fasad av "good girl" ses ner på av andra kvinnor. Det är vanligt att kvinnnor försöker framstå som mer sexuella än de är för att kunna få en pojkvän. Du verkar leva kvar på 1990 talet?
Citera
2014-06-22, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Fast det finns en kategori män som inte är intresserade av seriösa relationer, något som kvinnor i situationen som TS beskriver ofta är medvetna om. Det är de männen som kvinnor har skoj med fram tills de hittar den "rätta". I undersökningar/statistiken brukar männen kallas "storknullarna"...

Kvinnor som är mindre nogräknade ser till att få sina sexuella behov tillfredsställda av krogragg..

Min erfarenhet är att det är sällsynt att kvinnor inte har sex under perioder då de säger att de är singlar, att en kvinna säger att hon är singel, är inte detsamma som att hon inte har sex med någon. Det är kvinnornas marknad och de utnyttjar det till fullo. Samma sak när de är i en relation, knullar de inte mannen som de har relationen med, så knullar de någon annan.

Det är därför jag undviker svenska kvinnor.
Citera
2014-06-23, 02:56
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:

Du har så rätt, så rätt. Känner själv till kvinnor på 30+ som knullade runt som kaniner i exotiska länder när de var yngre, men nu har de bildat familj med mesiga och hyfsat välbetalda män. Jag kunde aldrig i mina vildaste fantasier tänka mig att dessa feminina, snälla och seriösa kvinnor hade åkt på knullresor och haft sig när de var yngre.

Så även de mest moderliga och oskyldiga kvinnorna kan ha lekt av sig i sina yngre dar. Den falska seriösa fasaden kommer bara fram när de är desperata efter barn och dejtar sexuellt frustrerade "mesar".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in