Citat:
Ursprungligen postat av
gross99
De är påknullade allihopa på de vidrigaste sätten. Ju mer prentiös sida tjejen visar upp utåt desto vidrigare blir tjejen påknullad bakom fasaden. Sen får den vanliga killen leka knähund på meningslösa dejter om han tar sig så långt för att därefter få ett 'Tyvärr stämde det inte riktigt mellan oss' SMS efteråt. Så ser systemet ut idag.
Ett tips är att vara mer vågad och skita i hur det tolkas. Jag minns att när jag skruvade upp takten till bristningsgränsen och tog över kommandot helt nästan så kom framgångarna desto snabbare. Det kunde handla om allt ifrån att vilja stanna över natten som ett slags villkor om vi skulle ses ö h t, diktera kvällen (vart vi skulle gå eller åka, äta, göra, etc.). Nackdelen med att t.ex. vilja stanna över natten är att du attraherar den typen av tjejer i första hand, eftersom de vet att du med största sannolikhet bara vill ligga. Det leder sällan till något seriöst eller långvarigt. Jag var själv främst ute efter sex så det kvittade. Fast det sätter sig i en efter ett tag och man blir helt mättad. Taktiken kunde lätt leda till 5 dejter per dag. Givetvis så dejtade jag inte alla samma dag. Jag höll det till max 2. Det blir helt galet i slutändan - att börja om från början varje gång, samma frågor, samma svar, etc. etc. Det var nog det som främst ledde mig till att bli mer kreativ och vågad under varje dejt. Tjejer som inte var intresserade brydde jag mig inte om helt enkelt utan gick bara till nästa, nästa, nästa, etc. Ingen mår särskilt bra av det där i längden.