Har fått ytterligare kammarrättsbeslut. Handlar om dig, Jan Fyhrholdt, och ärendet som avgjorts är frågan om socialtjänsten i Danderyd ska lämna ut mail mellan dig och kommunen, och om kommunen ska behöva bekräfta om det förekommer eller har förekommit mailväxling mellan dig och socialtjänsten i Danderyd.
Jag har hävdat att jag har rätt att få ta del av eventuella mail, och att jag har rätt att få veta om det förekommit eller förekommer mailväxling mellan dig och socialtjänsten i Danderyd.
Jag anser att de mordhot du riktat mot mig och min son ska är av betydelse då din eventuella kommunikation med kommunen skulle kunna visa mer om den hotbild som finns. Jag anser också att jag som medborgare i Danderyds kommun har rätt att få se eventuella mail, och att du som inte längre finns i Sverige och i kommunen inte är att se som part överhuvudtaget.
Danderyds kommun, socialdirektören Margareta Heimer, säger att du kan lida men av att jag får ut mailen, eller får veta om ni har kontakt, och att du och jag 'är ovänner'.
Beslutet är att jag inte får ta del av mailen, och att jag inte får veta om det finns några mail.
Det är ju lite speciellt. Socialdirektören Margareta Heimer är ju den ansvarige för att skicka psykiatrikern DM till dig. Hon vet ju mycket väl vem du är, och vad du står för. Och vad du gjort.
Nu är ju socialdirektören en av många som anslutit sig till könsmaktsordningsteorier, och som är lojal mot systerskapet, så hon tycker ju det är ett rent nöje att se mäns liv bli förstörda. Dessutom är hon ju garanterat lojal mot sin socialsekreterare NS och IW, naturligtvis.
Du ska få ett förslag Jan, jag tycker att du ska kolla socialdirektören Margareta Heimer. Hon sitter i en styrelse, i vårdföretaget Vårljus, och det vore ju speciellt om det visar sig att ditt favorithatobjekt, DM, skulle vara anställd i en verksamhet som är underordnad det företag där Margareta Heimer sitter i styrelsen..
Att jag tar upp hennes namn och tipsar dig så här beror på att hon är offentliganställd, hon är en offentlig person, hon kan och bör granskas och jag tror att just du är en lämplig person att göra det. Margareta Heimer anser ju uppenbarligen att du är helt okej, för det finns inte ett spår av tvekan i hennes skrivningar om att du skulle gjort något olämpligt.
Det är därför just du är lämpad för uppgiften. Det du bör göra är att du ska begära ut fakturor, handlingar om upphandlingar och protokoll från socialnämnden i Danderyd och titta på om hon följt lagar och förordningar. Vi får förutsätta att hon gjort det, men man vet aldrig vad man kan dyka på.
Själv har jag scorat 7 sparkade personer de senaste 3 åren på granskningar, varav socialsekreteraren IW var den lättaste, eftersom hon lämnat CV och betyg efter sig som bevisade att hon ljugit om sin utbildning och tjänster hon inte haft inom sitt yrke.
Visserligen skyddar Heimer dig, men betänk också att det var socialtjänsten som skickade psykiatern till dig. Och de tycker ju du är okej, för du har ju aldrig behövt något medicinskt bemötande, eller hur?
I styrelsen står hon som 'expert'. Tror inte hon vill skylta med att hon också sitter på andra sidan, som socialdirektör. Jag har läst hennes personalakt, har tagit ut den. Vet inte vad hon är expert på, faktiskt.
På en punkt har du rätt Jan, folk är faktiskt jävligt korrumperade, och ja, de ljuger och manipulerar en hel del. Hon fick f ö sitt jobb på ett speciellt sätt. Släkten är bäst om man vill hitta nytt jobb.
http://www.varljus.se/om-varljus/styrelse/