2014-06-22, 13:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteOleander
Dom har sex på precis samma sätt som andra singeltjejer. De är inte en egen art om du trodde det.

Du verkar ju ha en lagom sne syn på sex med tanke på ditt ordval, sex är inte något en tjej utsätts för det är något hon har gemensamt med en kille(eller tjej).

Nej det har de inte alls. För tjejerna på dejtingsidorna är bedrägliga om vad de egentligen håller på med.

Det är ett vidrigt beteende mot alla de killar som faktiskt tar de seriöst när de i själva verket låter sig bli påknullade likt trasdocokor bakom fasaden men utåt visar en pretentiös sida.
Citera
2014-06-22, 13:42
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gross99
Nej det har de inte alls. För tjejerna på dejtingsidorna är bedrägliga om vad de egentligen håller på med.

Det är ett vidrigt beteende mot alla de killar som faktiskt tar de seriöst när de i själva verket låter sig bli påknullade likt trasdocokor bakom fasaden men utåt visar en pretentiös sida.

Du måste bli medveten om att det där är saker som händer inuti ditt huvud.
Citera
2014-06-22, 13:48
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:

Du låter helt paranoid, vissa saker har man inte kontroll över. Inget kan förstås med 100% säkerhet veta vad någon har gjort, men du borde hitta nåt sätt att bearbeta din paranoia.
Citera
2014-06-22, 13:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Här är ett exempel på 25 kvinnor som ville ha sex med Chris Brown efter att han slog Rihanna, http://www.buzzfeed.com/mjs538/horrible-reactions-to-chris-brown-at-the-grammys tror du att Chris Brown åkte och hade sex med de här 25 kvinnorna? Nej. Hur skulle de då bli knullade som tradockor? Det blev de inte för de är inte tillräckligt snygga och sexuella.

2) Varför skulle kvinnor bry sig om att ha en pretentiös sida?
Citera
2014-06-22, 16:08
Medlem
Tror nog de letar efter såna män som han nya internet fenomenet.
Citera
2014-06-22, 16:17
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Tror nog de letar efter såna män som han nya internet fenomenet.

Vad menar du?
Citera
2014-06-22, 16:28
Medlem
Babianens avatar
Här är en fråga till TS och er som tänker som honom, skulle era liv vara bättre om de här kvinnorna ville ha sex med er, http://a.cdn-expressen.se/ImageHandler.axd?guid=87f12b69-e51d-2d83-5598-70fa8ac88e4f&imageFormat=secondColumn ?
Citera
2014-06-22, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Här är en fråga till TS och er som tänker som honom, skulle era liv vara bättre om de här kvinnorna ville ha sex med er, http://a.cdn-expressen.se/ImageHandler.axd?guid=87f12b69-e51d-2d83-5598-70fa8ac88e4f&imageFormat=secondColumn ?
ja åtminstone om hälften utav de var sugna. Men de bli dessvärre också påknullade utav de 20% utav männen som gör att vi vanliga dödliga inte duger längre.
Citera
2014-06-22, 16:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilhelm-keitel
ja åtminstone om hälften utav de var sugna. Men de bli dessvärre också påknullade utav de 20% utav männen som gör att vi vanliga dödliga inte duger längre.

Menar du att du skulle ha sex med de kvinnorna?
Citera
2014-06-22, 16:40
Bannlyst
Citat:
Menar du att du skulle ha sex med de kvinnorna?
jag skulle ha sex med minst två utav dem ja, men jag duger tyvärr inte för jag tillhör inte de 20% av män
Citera
2014-06-22, 16:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilhelm-keitel
jag skulle ha sex med minst två utav dem ja, men jag duger tyvärr inte för jag tillhör inte de 20% av män

1) Varför?

2) Tror du att män som är top 20% vill ha sex med sådana kvinnor när de kan få det här, http://www.freealettaocean.com/freegallery67/photos/02.jpg ?
Citera
2014-06-22, 17:00
Bannlyst
Citat:
1) Varför?

2) Tror du att män som är top 20% vill ha sex med sådana kvinnor när de kan få det här, http://www.freealettaocean.com/freegallery67/photos/02.jpg ?
ja minst 10% utav de 20 ligger med alla typer utav tjejer, detta baserar jag på att jag har minst 3 vänner som tillhör de 20% och två utav de knullar allt som rör sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in