Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-21, 16:05
Medlem
bergochdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koskenkok
Kan någon bekräfta Andre*s Forsbe*g som MGM?
Sid 16, #191 är den som påstår att det är Andre*s Forsb*rg.
Citera
2014-06-21, 16:11
Medlem
Koskenkoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergochdal
Sid 16, #191 är den som påstår att det är Andre*s Forsb*rg.

Jag vet det, syftar på bekräftelse från annan part.
Citera
2014-06-21, 16:15
Medlem
bergochdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twiggster
och då blev det bekräftat eller?
Jag skriver "påstår". Det är alltså inte bekräftat men man kan väl anta att det måste till en riktigt sjuk typ som hänger ut nån på måfå och den personen som skrev #191 verkar inte vara sjuk i huvudet men vad vet jag. Det är ju många timmar sen AA mördades nu så att GM: namn inte skulle ha kommit ut vid det här laget är osannolikt. Mycket annat stämmer också men man kan väl inte vara helt 100 förrän snuten bekräftar det. Förresten... många tjatade om att det INTE var Emil men hittills har ingen (?) sagt att AF är fel GM.
Citera
2014-06-21, 16:22
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Var det mördaren som öppnade fönstret och skrek på hjälp? Eller var det fler personer i lägenheten?
Citera
2014-06-21, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
https://m.facebook.com/tbsorebro?_rdr

Vore det oförskämt att gå dit för att försöka få en intervju med någon av de "sörjande" vännerna? Förlåt, men flickan var var trots allt tourettes-elev, och för er som ej är bekanta med skolan så är det till 95% curlade överklassungar där.
Minns en kille som kom med sitt lilla "wannabe-sturep-gäng" och ville köpa min kompis husabergare på plats, på järntorget utanför Thorens skolan. Kompisen drog med ett sving med stöveln undan benen på grabben så att han blev liggandes med sprucket ögonbryn. Säkert halva skolan samlades där ute sedan och tittade på när ambulanssköterskor och lärare gullade med det stackars lilla misshandelsoffret.

Oj, blev visst ett överdrivet långt ot-inlägg

OnT: stödgrupp på tourettes alltså. någon som ska dit, eller känner någon där som man kan "trösta"?
Citera
2014-06-21, 16:31
Medlem
Koskenkoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
Var det mördaren som öppnade fönstret och skrek på hjälp? Eller var det fler personer i lägenheten?

Enligt ABs liverapportering var MGM "kvar" i lägenheten när polisen kom dit. Däremot har det inte framkommit (?) om han varit den enda personen i lägenheten med BO.
Citera
2014-06-21, 16:33
Bannlyst
Hur tror ni han har mördat henne? Kniv gissar jag på.
Citera
2014-06-21, 16:38
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blt100

Tragiskt hur det än har gått till, men kniv är väl ganska troligt.
Fast jag kan inte äns förstå hur man som en kille kan ge sig på en tjej.
Citera
2014-06-21, 16:39
Medlem
OvissFramtids avatar
Ingen som vet något nytt? Vad hände? Var det fler än MGM och BO i lägenheten??

Och snälla fortsätt inte prata om att "rasister" hänger ut någon för att denne är en "neger", en annan hängdes redan ut tidigt i tråden som inte var neger så redan där krackerlerar det argumentet. Punkt slut.

Är MGM bekräftad???
Citera
2014-06-21, 16:40
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thevow
Vet både vem GM och BO är. Känner väl inte båda, men är bekant.
Kan du isåfall bekräfta eller vederlägga att GM är den tidigare i tråden omnämnde Andr*as Forsb*erg?
Citera
2014-06-21, 16:40
Medlem
Braxynglets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blt100

Det hade hörts höga dunk i väggen enligt grannarna. Utesluter ju dock inte att en kniv skulle vara inblandad. Men vi kan nog gissa på att det var en del våld inblandat.
Citera
2014-06-21, 16:42
Medlem
Det jag vet är att han är anhållen för mordet. Förhören är avslutade och han nekar till brottet. Fortfarande nyfiken på hur AA blev mördad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in