Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Någon antydde ju också tidigare i tråden att hon inte gillat där hon bodde tidigare. Varför då? Bodde hon med sin familj fortfarande? Att det är en person som känner henne och har en relation till henne innebär ju att det är en rätt stor chans att det är en familjemedlem exempelvis.
Finns massor av tjejer med utländsk bakgrund som inte vill leva som andra i deras familjer vill, det har så att säga hänt förr.
Jag skrev om ett inlägg på hennes blogg som handlade om en flytt i höstas. Skrev inte att hon inte gillade boendet i sig utan hade minnen därifrån som hon ville glömma. De minnena kan ju handla om vad som helst, eller om vem som helst och behöver egentligen inte ha med förra boendet att göra utan det räcker ju med att nåt jobbigt har hänt där. Jag var intresserad av att veta vart hon bodde tidigare eftersom jag känner igen henne och hennes systrar och funderade på varför de såg så bekanta ut.
Det jobbiga som hänt henne tidigare behöver ju inte ha något med hennes dödsfall att göra.
Tycker så jäkla synd om henne, hennes familj och vänner.

Hur fan förklarar man för en 9-10åring att hennes storasyster blivit bragt om livet?