Händer det fortfarande grejjer där borta??
Ska nämligen igenom Örebro en sväng snart och har alltid hjälmkameran på när jag sitter på hojen så tänkte ta vägen förbi och se vad som pågår.
Enligt bekanta i Örebro var det en liten överklassjenta från Thoréns (tourettes) business school. Tvivlar på att de faktiskt visste vem hon var, tourettes-kidsen är inga man umgås med precis...
Händer det fortfarande grejjer där borta??
Ska nämligen igenom Örebro en sväng snart och har alltid hjälmkameran på när jag sitter på hojen så tänkte ta vägen förbi och se vad som pågår.
Enligt bekanta i Örebro var det en liten överklassjenta från Thoréns (tourettes) business school. Tvivlar på att de faktiskt visste vem hon var, tourettes-kidsen är inga man umgås med precis...
Tror nån länkade en sida/bild från en skola (kommer inte ihåg om det var den) där det stod att en av deras elever dött.
Kan någon lägga upp printscrren på amandas facebook? Dvs så man ser hennes logg och senaste uppdateringarna.
E*il som ni pekade ut i början av tråden har gjort en status där han skriver att han varit i jönköping
Hon heter Am*nda Ahmeck*vic och är ljushyad. Hennes föräldrar är bosnienmuslimer. Hon hade en typisk västerländsk livsstil, verkar det som.
Tackar. Jo de brukar ha ett västerländskt livsstil de från balkan. Och de brukar även vara jätte fina tjejerna deras. Så jävla sorgligt. Vad får en kille att ta livet av en tjej kommer jag aldrig förstå.
Vet både vem GM och BO är. Känner väl inte båda, men är bekant. Är nyfiken på ifall någon har information om vad som egentligen hände inatt?
Hur blev BO mördad? Slag? Kniv? Strypt? Hittades hon mördad i lägenheten av vem/vilka? Blod? Finns inga uppgifter på det, och antar att polisen inte går ut med sådant. Är det GM's bostad, eller vem är det som är bosatt på adressen?
Såvitt jag vet var det fest där inatt. BO hade bett vänner komma till den festen, men de sa att de skulle ses senare istället med tanke på att hon höll på med någon kille. Antar väl att det är GM. Många bekanta hörde skrik och smällar som det har beskrivits av media.
Senast redigerad av thevow 2014-06-21 kl. 16:06.