2014-06-21, 13:30
Medlem
Blåbärskungens avatar
"Det lät som att någon höll på att slå sönder väggarna, säger en granne till Expressen.
Strax därefter hördes en mansröst.
– Det lät som att han stod i fönstret och ropade på hjälp ut mot gatan, säger hon och berättar att det inte hördes några kvinnoskrik."

Jag tror inte på ett "heders"-mord, tror mer på svartsjuka sin slagit över i våld.
Citera
2014-06-21, 13:31
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
Fick ett PM från Nyheterbevakning med dessa bilder på platsen: http://imgur.com/a/PFbTs

Var tydligen fel länk. Har är den rätta: http://imgur.com/a/Quz76
Citera
2014-06-21, 13:31
Avslutad
Mäns våld mot kvinnor. Hon behagar inte sitt manliga sällskap och han klarar inte av att hantera det, förmodligen påverkad, förmodligen inte våldsam för första gången. Tur att man inte är kvinna.
Citera
2014-06-21, 13:35
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåbärskungen
"Det lät som att någon höll på att slå sönder väggarna, säger en granne till Expressen.
Strax därefter hördes en mansröst.
– Det lät som att han stod i fönstret och ropade på hjälp ut mot gatan, säger hon och berättar att det inte hördes några kvinnoskrik."

Jag tror inte på ett "heders"-mord, tror mer på svartsjuka sin slagit över i våld.

Lutar väl åt att pojkvän snedtände efter för mycket alkohol alternativ droger efter en hård midsommar.
Citera
2014-06-21, 13:35
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solobanjo
Mäns våld mot kvinnor. Hon behagar inte sitt manliga sällskap och han klarar inte av att hantera det, förmodligen påverkad, förmodligen inte våldsam för första gången. Tur att man inte är kvinna.
Kan bara hålla med, och jag är också man. Nej kom fram med en GM nu för helvete! Det svinet ska fan hängas ut så mycket det bara går.
Citera
2014-06-21, 13:36
Medlem
bergochdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopheras
Ni som tvekar på att A är BO, jag kan i vilket fall säga att skolan hon gick på har öppet idag för de som behöver stöd. Verkar ju som att det är hon.
BO:s kompis skriver på twitter:

https://twitter.com/search?q=desir%C3%A9e+vannest%C3%A5l+%E2%80%8F

Tryck på den lilla bilden. Hon skriver:

"ta bort denna tweet nu. visa lite respekt." Hon skrev detta för en timme sen till svar på en tjej som skrev detta för tre timmar sen:

"Vem e det som har dött??????? vem e tjejen????"

Så nog är det rätt BO.

Tillägg:

https://twitter.com/amandagranlund/status/480270120561172480
Citera
2014-06-21, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Lutar väl åt att pojkvän snedtände efter för mycket alkohol alternativ droger efter en hård midsommar.

Hon måste ha hållit sin pojkvän hemlig eftersom det inte finns någonting i hennes blogg eller Facebook som indikerar att hon skulle haft en pojkvän. Men kanske hade de träffats helt nyligen.
Citera
2014-06-21, 13:46
Medlem
för 2 timmar sedan
Som vissa kanske har sett så har det skett ett mord i Örebro strax utanför min adress inatt och en 94a har gripits som misstänkt. Vissa har då dragit slutsatsen att det är jag som begått mordet eftersom jag är 94 och bor på där flickan mördades. Det finns även en tråd på flashback där jag hängs ut med både adress och fb. Detta stämmer inte då jag är hemma i Huskvarna och har varit de senaste veckorna.
Citera
2014-06-21, 13:50
Medlem
who-knowss avatar
Detta skrev hon den 15/6

Citat:
Amanda Ahmeckovic
‏@ahmeckovic
Från och med imorgon försvinner jag då från det sociala livet och längtar till semestern i augusti. Kul ))
Svara Retweeta Favoritmarkera Mer
Citera
2014-06-21, 13:51
Bannlyst
Nu är det ute vem GM är.
Kan garantera att ni alla vet det inom högst en timme.

Vågar inte skriva ut det själv eftersom vissa vet min riktiga identitet.
Citera
2014-06-21, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who-knows
Detta skrev hon den 15/6

Tror hon syftar på att hon ska jobba mycket.
Citera
2014-06-21, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyFifaPacks
Nu är det ute vem GM är.
Kan garantera att ni alla vet det inom högst en timme.

Vågar inte skriva ut det själv eftersom vissa vet min riktiga identitet.

Du kan ju vidarebefordra infon till ngn annan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in