Citat:
Ursprungligen postat av
Ssooffiiaa
Jag förstår inte varför FI ska representera alla Sveriges kvinnor helt plötsligt, så många procent har de inte. De allra flesta kvinnorna röstar på andra partier.
Jag blev mycket illa berörd när jag läste om detta och känner för de stackars flickorna som aldrig någonsin kommer få ett normalt sexliv efter detta. Första åtgärden borde vara att man försöker återställa i möjligaste mån och utreder vilka fysiska besvär de har. Inte på någon frivillig basis med föräldrarnas tillstånd utan socialen tar över vårdnaden för detta. Kan man byta kön på folk borde man kunna återställa en del i alla fall.
Sedan får föräldrarna tillbaka barnet under noggrann övervakning med regelbundna läkarbesök. Där kan sjukvården sätta behovet, kanske räcker det med samtal, kanske ska det till en gynundersökning. När flickorna uppnår lämplig ålder ska särskild sexualundervisning till som inte är frivillig eller sköts av någon muslimsk friskola. Föräldrna brister uppenbarligen i sitt föräldraansvar och ska behandlas därefter.
Det är frågan om föräldrarna ska få tillbaka barnen. De har synnerligen grovt misshandlat sina barn och kan man göra det så är man inte en lämplig förälder. Tänk bara den syn de har på döttrar och hur de ska leva när man kan ta sig för något sådant som att låta skära sönder klitorisen på dem och ta bort blygdläppar och sy ihop så det bara finns ett litet hål. Det finns ju en attityd med detta.
Nej jag förstår inte heller varför F! skulle protestera mer än någon annan. Det handlar om grov barnmisshandel.
Jag förstår inte varför man skulle bli glad om några feminister twittrade om detta. Det hjälper ju inte några barn.