Flashback bygger pepparkakshus!
2014-06-20, 23:10
Medlem
Om man googlar på hennes namn och går in på bilder så finns det bilder som är upplagda för 23 timmar sen.
Undrar vem som kan ha lagt upp dessa bilder.
Citera
2014-06-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hull
Jag tänkte mest på hur massor av scoop-kåta journalister sitter och fingrar på all den personliga informationen som ligger där. Den sidan borde stoppas medelst bums!

Gisses gosse - du hänger då verkligen med i svängarna! Sidan är redan borttagen!!!!
Citera
2014-06-20, 23:14
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tycker
Gisses gosse - du hänger då verkligen med i svängarna! Sidan är redan borttagen!!!!

Jisses Amalia. Nej det är den inte.
Citera
2014-06-20, 23:16
Medlem
SieurAthoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Nja, inte riktigt.

Utåt tolkar jag det som att hon ville förmedla bilden av en aktiv idrottstjej som höll på med hästar och hundar. En tjej i farten. Lite utlandsresor och party.

Inåt tolkar jag en helt annan person. Utifrån det jag läst.

Men det är min personliga tolkning.
Ok
Själv tycker jag nog hon är prinsessan och odjuret i en och samma skepnad, men det är förstås en mycket ytlig betraktelse av det lilla man vet
Citera
Medlem
Hennes instgram är borta också.... och websta...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Visst kan jag tänka att J-nna, om hon är psykiskt störd, dödar L-visa när hon överraskar henne på bar gärning med J-nathan. Eftersom J-nna betraktar J-nathan som sin egendom så dödar hon L-visa som kränkt hennes äganderätt. Men varför skulle J-nathan spela med i denna sjuka drama. Eller varför skulle J-nas, som endast överlåtit sin lägenhet till sin gamla flamma L-visa som ett tillfälligt kärleksnäste, ha deltagit i mordet på L-visa...

Fast det är aldrig någon som sagt till 100% att någon av killarna har spelat med, eller iaf inte båda.
Det är nog rätt naturligt att om båda killarna har anknytning till henne eller till platser där brott har begåtts, ja då tas de in blixtsnabbt. Polisens första tanke är nog inte att en tjej gjort allt på egen hand. En eller båda killarna kan faktiskt vara helt oskyldiga. Det kan t.om visa sig att tjejen är helt oskyldig och någon av killarna GM. Man vet aldrig innan det hela är ordentligt utrett. Jag skulle tippa på att någon av killarna är helt oskyldig och är den som har larmat. Givetvis tas han ändå in av Polisen för att de ska få klarhet om han är oskyldig eller larmade för att försöka verka oskyldig och peka ut de andra två eller en av dem.
Citera
2014-06-20, 23:17
Medlem
Fik detta PM skickat för en stundsen:

Mordet i Askersund
Hej!
Jag väntar på att mitt konto ska gå och använda och kan därför inte skriva i tråden än. Men jag är bekant med Jonna och vet att hon i vintras gjort slut med Jonathan men att dom fortfarande bor ihop - SAMTIDIGT som hon träffat en ny kille i Askersund vid namn Jonas. Denne Jonas jagar även, vilket kan göra att han har viss vana av styckning mm. Jonna själv är trevlig men kan vara väldigt vass och "tända till" lätt.
Vill bara framföra detta så folk vet, och du får hemskt gärna skriva det i tråden, eller hålla det för dig själv.
Citera
2014-06-20, 23:17
Medlem
Hulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Du har säkert mer kunskap än jag. Finns ofta inga enkla svar.

Allt jag vet fick jag reda på när jag läste under bilderna på sidan jag nämnde tidigare.
Den funkar fortfarande för mig.
Citera
2014-06-20, 23:20
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hull
JH är van vid mycket hårda tag eftersom hon redan blivit halvt krossad av en fallande häst över sig och brutit diverse armar. Dessutom tatuerat sig relativt intensivt. Hon ser brutal ut och vid första anblick ger hon intryck att vara impulsiv.

Jag tror dock att det är flera olyckliga omständigheter som sammanfaller till detta unika brottsfall, eftersom hon i övrigt är en helt vanlig svensk tjej.

Jag tycker inte att GM ser brutal ut till utseendet. Tvärtom faktiskt. Jag tycker hon ser ut som en vanlig enkel tjej.

Jag har ridit i många år (jag menar många nu) och har även jag hamnat under hästen både en och 45 ggr på träning, tävling och uteritt. Känner mig inte som en som är van vid "tuffa tag" för den saken skull. Brutit diverse armar har jag inte och vad du menar förstår jag inte heller? Såvitt jag vet har man bara två. Diverse armar förstår jag inte innebörden av.

Men så i slutet är vi ändå överrens och det känns bra. Hon ser verkligen ut som en vanlig svensk tjej. Och eftersom hon inte är dömd än.. så är det kanske just vad hon är?
Citera
2014-06-20, 23:22
Medlem
Fick ett PM med följande info om J*nna:

"....vet att hon (Jon*a) i vintras gjort slut med Jonat*an men att dom fortfarande bor ihop - SAMTIDIGT som hon träffat en ny kille i Askersund vid namn J*nas. Denne Jo*as jagar även älg bla, vilket kan göra att han har viss vana av styckning mm. Jo*na själv är trevlig men kan vara väldigt vass och "tända till" lätt."
Senast redigerad av Macca2013 2014-06-20 kl. 23:27.
Citera
2014-06-20, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Jisses Amalia. Nej det är den inte.

Jasså inte...... det började med:

Citat:
"Ursprungligen postat av Skrev
Även bloggen är helt borttagen nu en dryg timme senare, så det händer saker. "

sedan sa någon att hen hunnit läsa igenom bloggen i timmar INNAN den tog bort.......

Men det är klart, jag kollade ju inte själv! Litade på vad de andra skrev.

EDIT: men NU har jag kollat och bloggen ÄR BORTTAGEN!!! http://septemberjonna.blogg.se/
Senast redigerad av Tycker 2014-06-20 kl. 23:34.
Citera
2014-06-20, 23:24
Medlem
icons avatar
Jonna verkar inte gilla midsommaren för 7 år sedan
http://dayviews.com/gemigenevighet/64059975/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem