Citat:
Ursprungligen postat av
Hull
JH är van vid mycket hårda tag eftersom hon redan blivit halvt krossad av en fallande häst över sig och brutit diverse armar. Dessutom tatuerat sig relativt intensivt. Hon ser brutal ut och vid första anblick ger hon intryck att vara impulsiv.
Jag tror dock att det är flera olyckliga omständigheter som sammanfaller till detta unika brottsfall, eftersom hon i övrigt är en helt vanlig svensk tjej.
Jag tycker inte att GM ser brutal ut till utseendet. Tvärtom faktiskt. Jag tycker hon ser ut som en vanlig enkel tjej.
Jag har ridit i många år (jag menar många nu) och har även jag hamnat under hästen både en och 45 ggr på träning, tävling och uteritt. Känner mig inte som en som är van vid "tuffa tag" för den saken skull. Brutit diverse armar har jag inte och vad du menar förstår jag inte heller? Såvitt jag vet har man bara två. Diverse armar förstår jag inte innebörden av.
Men så i slutet är vi ändå överrens och det känns bra. Hon ser verkligen ut som en vanlig svensk tjej. Och eftersom hon inte är dömd än.. så är det kanske just vad hon är?