Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-20, 20:37
  #601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reemka
Nåt i din inställning säger mig att man måste vara en psykohora minst, för att kunna leva med dig.
Jag tror dock du har rätt i det första stycket åtminstone.


Kan du definiera vad du menar med ordet "psykohora"? Alltså jag vet vad psyko betyder och vad hora betyder men vad jag förstår så var J*nna inte alls någon hora. Har du någon källa på att hon skulle ha varit prostituerad?
Citera
2014-06-20, 20:38
  #602
Medlem
Mr_wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tycker
I så fall gissar jag på Thyreotoxicos. Då kan man bli fullständigt blindgalen och det går inte att styra med viljan, det är hjärnan som löper amok på grund av att hypofysen blir galen av att sköldkörteln är galen.... är man riktigt sjuk blir man faktiskt farlig för omgivningen.

Haha det är riktigt underhållande att läsa såna här inlägg, nån som slänger ur sig en diagnos bara sådär varför inte rabies eller en hjärntumör?

Har levt tillräckligt mycket för att veta vad svartsjuka kan göra med en person, har själv varit där. Så jag tror att det räcker med diagnosen svartsjuka för att göra något sånt här.
Citera
2014-06-20, 20:39
  #603
Medlem
Hulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Det står ju under bilden va det betyder & att det är skrivet på hindi...

Jag såg det nu. Jag skummar igenom bilderna så snabbt att jag inte tog mig tid att läsa den. Det var först efter den bilden som jag insåg hur mycket information man kan hämta från alla de inläggen hon gjort. Hela hennes liv finns där, från 28 Maj 2007 till 17 Jan 2010.
__________________
Senast redigerad av Hull 2014-06-20 kl. 20:44.
Citera
2014-06-20, 20:45
  #604
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hull
Jag såg det nu. Jag skummar igenom bilderna så snabbt att jag inte tog mig tid att läsa den. Det var först efter den bilden som jag insåg hur mycket information man kan hämta från alla de inläggen hon gjort. Hela hennes liv finns där, från början till 17 Jan 2010.


Ja hon har spritt ut mycket bilder & info på massa sidor, Det konstiga är att dom fortfarande är uppe, Brukar gå snabbt i såna här fall innan anhöriga stänger dom eller polisen efter att GM bett om det. Så det e bara att spara ner det som e intressant innan det är borta för gott
Citera
2014-06-20, 20:45
  #605
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Hypotetiskt händelseförlopp
JA och LL har varit ett par. JN och JH var ett par, men har nyligen gjort slut. JA lånade ut sin lägenhet i Askersund till JN och LL, där de ertappades av JH på vilket mordet följde.


Precis så tror jag också händelseförloppet såg ut.
(Har dock ej hunnit läsa hela tråden så nya fakta kan ha framkommit.)
Citera
2014-06-20, 20:46
  #606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrume
Vet någon vilka de inblandade har för fordon att tillgå ,kroppen har väl troligen flyttats ,undrar också vem som hittade eller avslöjade var kroppen fanns Känns lite märkligt detta



Hm. grannen sa att N*lsson lånat hans traktor och att han talat med honom senast förra veckan. Men om han lånade traktorn då tja......
Citera
2014-06-20, 20:50
  #607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FUP-12
Av bloggen framgår att JH hade två bilar 2010: en röd SAAB (tror det är en 9-5) och en Huyundai.

Hon har namn på dem: "Saaba" och "Hassan"...

På bilderna från augusti 2013 - åtminstone av instrumentpanelen att döma - ser det ut som om hon kör runt i en SAAB.


På adressen finns en Wolksvagen 2001 och en släpkärra registererade.
Citera
2014-06-20, 20:50
  #608
Medlem
SieurAthoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAMMVOGEL
Hypotetiskt händelseförlopp
JA och LL har varit ett par. JN och JH var ett par, men har nyligen gjort slut. JA lånade ut sin lägenhet i Askersund till JN och LL, där de ertappades av JH på vilket mordet följde.


Precis så tror jag också händelseförloppet såg ut.
(Har dock ej hunnit läsa hela tråden så nya fakta kan ha framkommit.)
Men då kommer frågan varför kunde JN och LL inte träffas i LL`s egen lägenhet?? Varför besvära sig att ha en tete a tete i JA`s bostad?
Citera
2014-06-20, 20:52
  #609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tycker
Hm. grannen sa att N*lsson lånat hans traktor och att han talat med honom senast förra veckan. Men om han lånade traktorn då tja......

Hur långt är det mellan förmodad mordplats till fyndplats?
Citera
2014-06-20, 20:54
  #610
Medlem
ChewBacca2014s avatar
2 kommentarer under första bilden på hunden http://septemberjonna.blogg.se/2014/january/ som lyder MÖRDARE det enda vad jag kan se att folk reagerat ingen som kommenterat bilder på hennes FB med nåt liknande
Citera
2014-06-20, 20:55
  #611
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SieurAthos
Men då kommer frågan varför kunde JN och LL inte träffas i LL`s egen lägenhet?? Varför besvära sig att ha en tete a tete i JA`s bostad?
Ja det är en intressant fråga!Få se vad som framkommer i fortsättningen.
Citera
2014-06-20, 20:57
  #612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Hur långt är det mellan förmodad mordplats till fyndplats?
3-3,5 mil skulle jag tro.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback