Citat:
F! är väl HELT ointressant i sammanhanget. Att använda detta för att klaga på F! är ju äckligt.
Frågan är varför inga politiker höjer rösterna och kommer med ett uttalande om att de ska se över hur såna här situationer kan undvikas. Öronmärka pengar för att se till att detta inte händer igen.
De här flickorna har blivit grovt misshandlade eller synnerligen grovt misshandlade av sina föräldrar och de bör fängslas och flickorna omhändertas.
De sociala myndigheterna ska ingripa här anser jag.
Frågan är varför inga politiker höjer rösterna och kommer med ett uttalande om att de ska se över hur såna här situationer kan undvikas. Öronmärka pengar för att se till att detta inte händer igen.
De här flickorna har blivit grovt misshandlade eller synnerligen grovt misshandlade av sina föräldrar och de bör fängslas och flickorna omhändertas.
De sociala myndigheterna ska ingripa här anser jag.
Verkligen jag håller med dig! De borde fängslas och göras ordentliga undersökningar. Man misstänker dessutom att mörkertalet är oerhört stort(vilket såklart är ganska logiskt med tanke på att en hel skolklass var könsstympade)
Jag håller med att det är äckligt att använda ett kvinnohatande och indoktrinerande parti här, men vi måste tyvärr förhålla oss till den verklighet som vi lever i att vi har ett äckligt kvinnohatande parti som systematiskt tar ställning emot vita män, emot den svenska kulturen men står som passiva suggor när det kommer till de faktiska problem som samhället står inför - och den utveckling av att eliminera ett västerländskt kulturarv.
Tolerans som ett frikort för att bete sig som svin. I tystnaden och vaga svar om att "det där är andra kulturella yttringar". Samtidigt skanderar man på valnatt "Ut med rasisterna! In med feministerna!" i oändligheten och så applåder som får nazityskland att framstå som mer divergent i sitt åsiktsspektrum.
Själv är jag ju högerextrem så jag finner det helt oproblematiskt för F! att dra alla män över en kant med påståendet att 99% av alla våldtäkter begås av män - eftersom jag ser verkligheten istället för att förneka den, Det är dock patetiskt att man inte också se överrepresentationen i vissa MENA grupper då även med socioekonomiska faktorer inräknade så är statistiken hundratals procent överrepresenterat - man drar inte alla över en kant genom att identifiera problem i vissa grupper.
Ska man ha ordning och reda krävs hårdare tag och tydligt avståndstagande istället för det kulturmarxistiska flumm som genomsyrar samhället idag - där man bränner BH:ar för att "visa sitt stöd" för den vita kvinnan eller har kurser i hur man blir lesbisk. Genom att stoppa huvudet i sanden så består problemet, inte minst för kvinnorna som finns i dessa grupper som de vill vara så s.k toleranta mot - är man notoriskt livrädd för att trampa någon på tårna så blir konsekvenserna att man inte uppnår någonting.