Flashback bygger pepparkakshus!
2014-06-20, 13:05
Medlem
BillBasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruGondol
Det här med att BO hittades styckad – stämmer verkligen det, eller kan det vara
en tidningsanka som blivit "trådsanning"??

Vore intressant att få mer information om Jonathan och naturligtvis Lovisa (och bilder).

Det har inte bekräftats från polis/åklagare i alla fall. NA hänvisar till uppgifter som givits till tidningen, samt till Aftonbladet. AB hänvisar till "poliskällor".
Citera
2014-06-20, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
J*nn* H**n*n*s**n (JH), är ett sladdbarn, yngsta barnet med tre äldresyskon. Två halvsyskon och ett helsyskon, samtliga är mellan 10-20 år äldre än sin lillasyster. Hon är van att få som hon vill och en aning narcissistisk! Se hennes blogg bara, den säger ju allt. Köp och konsumera upp lönen föräldrarna täcker bristerna i kassan.

Att yngre väljer att spendera sina pengar för att sedan vända sig till sina päron har väl för fan inget med narcissism att göra utan snarare det faktum att hon är ett yngre sladdbarn som förmodligen blev bortskämd, inget ovanligt med det..
Senast redigerad av _422_ 2014-06-20 kl. 13:16.
Citera
2014-06-20, 13:15
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag vet inte vem som hittade kroppen. Jag har strukit att JA kommer att avskrivas helt, det var ett missförstånd.
Aha :-)
Undrar om det helt enkelt var polisen som hittade kroppen för att t.ex JA ringde och berättade...?
Citera
2014-06-20, 13:16
Bannlyst
Citat:
J*nn* H**n*n*s**n (JH), är ett sladdbarn, yngsta barnet med tre äldresyskon. Två halvsyskon och ett helsyskon, samtliga är mellan 10-20 år äldre än sin lillasyster. Hon är van att få som hon vill och en aning narcissistisk! Se hennes blogg bara, den säger ju allt. Köp och konsumera upp lönen föräldrarna täcker bristerna i kassan.
Vet du om Jonna har någon diagnos?
Citera
2014-06-20, 13:18
Medlem
Plastk0tt3s avatar
Finns det inte någon som har info kring bilden som media har fått tillgång till?
En bild över brottsplatsen där kroppen tydligen syns och ser "svårt sargad" ut? Är det en privatperson som på något vis lyckats ta en bild, eller är det någon som jobbar på brottsplatsen som läckt ut bilden? Och framför allt, är det någon som har bilden som beskrivits i media?!
Citera
2014-06-20, 13:19
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastk0tt3
Finns det inte någon som har info kring bilden som media har fått tillgång till?
En bild över brottsplatsen där kroppen tydligen syns och ser "svårt sargad" ut? Är det en privatperson som på något vis lyckats ta en bild, eller är det någon som jobbar på brottsplatsen som läckt ut bilden? Och framför allt, är det någon som har bilden som beskrivits i media?!

Men fy fan... får de ens visa sådan bilder i media? med tanke på anhöriga till offret.

Kan ju tänkas att om dessa bilder läcker ut också att hotbilden mot dessa personer när de väl blir frisläppta eller familjemedlemmar ökar markant också...

Iof inget jag sörjer om någon av dessa inblandade råkar ut för riktigt rättvisa

Dock hoppas man ju att familjerna inte blir trackasserade nu
Senast redigerad av Huckelberryfin 2014-06-20 kl. 13:22.
Citera
2014-06-20, 13:23
Bannlyst
Citat:
Var kommer den infon ifrån ?
Citera
2014-06-20, 13:24
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Mjo men jag har en känsla av att JN och JH förhållande var på dekis... att denna psykohora visade sitt rätta jag... samtidigt som han och LL utvecklar en romans? som denna psykohora JH ser som ett legitimt sätt att få döda och undanröja LL...

Nu är jag rätt säker på att denna tes är bullshit som jag kom med här... då denna psykohora omöjligt skulle kunna döda och stycka LL samtidigt som JN är där och inte gör något åt saken om han inte är med på det hela.
Nåt i din inställning säger mig att man måste vara en psykohora minst, för att kunna leva med dig.
Jag tror dock du har rätt i det första stycket åtminstone.
Citera
2014-06-20, 13:24
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Saknar fortfarande tidpunkt för mordet på Lovisa. Finns det något hum om det var timmar eller dagar från det att liket hittades?
Citera
2014-06-20, 13:29
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Är det nån som har gjort en karta över dom aktuella adresserna som avses i utredning, BP FP MGM adress? Är kass på det försökte igår men gick åt helvete, Quarrel kanske? Du brukar va bra på sånt
Citera
2014-06-20, 13:30
Medlem
FruGondols avatar
Citat:

Tack för intressant info! Tycker dock att bloggen även visar på ett flertal positiva karaktärsdrag
hos MG.

Citat:
En bild över brottsplatsen där kroppen tydligen syns och ser "svårt sargad" ut?

Att kroppen är sargad kan ju ha flera orsaker – t.ex. räv (?)
Senast redigerad av FruGondol 2014-06-20 kl. 13:36.
Citera
2014-06-20, 13:31
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reemka
Nåt i din inställning säger mig att man måste vara en psykohora minst, för att kunna leva med dig.
Jag tror dock du har rätt i det första stycket åtminstone.

Utveckla gärna varför man måste vara en psykhora för att kunna leva med mig? Träffade jag en öm punkt, är denna människa någon släkting/vän till dig?

Att jag inte har respekt för mördare gör det knappast svårt för folk att leva eller vara med mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in