2014-06-20, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LyckanX
Varit medlem lite på skoj och fick ett tag 4 killar jag umgicks med kontinuerligt utan sex dock. Dessa killar var väl 6-8 i poängskalan och själv är jag väl en 9. De respekterade hur jag vill ha det och det var nöjda med det. Nu så träffar jag en kille som jag tyckte bäst om av dessa 4 och honom kan jag ha sex med.

Vill inte göra samma dumma misstag som jag var en ung och dum fjortis och ligga med en kille och sen tro att jag är kär och sen vara fast med honom i flera år.

Doktorer jag inte det kommer hålla speciellt länge mellan oss då vi båda ska flytta utomlands

Är man ful så får man ändra sitt utseende och hållning.

Nöjda tror jag knappast dom var. Hur många av de tre dissade killarna ville till exempel fortsätta vara kompis med dig efter att du bestämt dig?
Citera
2014-06-20, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartaVentura
Nöjda tror jag knappast dom var. Hur många av de tre dissade killarna ville till exempel fortsätta vara kompis med dig efter att du bestämt dig?
Alla tre eftersom de var mogna killar på 27-32. Allt var påsätt vänskapligt plan och de visst om att jag dejtade andra är en rolig tjej att umgås med och är lite av en pojkflicka med klackar
Citera
2014-06-20, 11:04
Medlem
I allmänhet tror jag det är så här:

Det finns ganska många singeltjejer på dejtingsidor som faktiskt vill ha ett seriöst förhållande. De som ser någorlunda bra ut och fungerar socialt har heller inget större problem att hitta någon att ha sex med på krogen om de skulle vilja. Troligen har de provat detta några gånger men kommit fram till att det är ett ganska dåligt sätt att hitta en livskamrat på och därför hänger de på en dejtingsida i stället. Det är inte alls säkert att de har lika hög sexdrift som TS och andra unga sexuellt frustrerade killar. Bara vetskapen att de kan få sex om de vill gör att de klarar sig bra ändå och nu är de mer fokuserade på studier, arbete och att faktiskt hitta en partner på lång sikt.

Men visst, ibland är det säkert bekvämast även för dessa tjejer att, när de känner att de verkligen behöver, ha sex med någon kille de träffat via nätet. Som kille gäller det bara att ha en avslappnad inställning och vänta på att tillfället dyker upp. Det har hänt mig vid åtminstone två tillfällen att tjejer som jag helt klart upplevde som seriösa i sitt nätdejtande ändå ville ha lite oseriöst sex med mig. Och jag tillhör definitivt inte de där magiska 20 procenten...
Citera
2014-06-20, 11:14
Medlem
Toblerone4lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trekkka
http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Sex-i-Sverige/

Ja du verkar ha rätt om det där.. jag trodde det skulle vara större skillnad. Studien jag länkade till är dock i från 96.

Haha dom där siffrorna kan inte stämma idag!
Varenda 20årig-tjej idag har ju legat med minst 20 killar!
Citera
2014-06-20, 11:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toblerone4life
Haha dom där siffrorna kan inte stämma idag!
Varenda 20årig-tjej idag har ju legat med minst 20 killar!

Varför skulle de ha legat med 20 killar? Varför inte ligga med 1 kille 200 gånger?
Citera
2014-06-20, 11:58
Bannlyst
Tjejer/kvinnor gör på alla möjliga sätt. Det är väldigt svårt att förutspå. Eftersom man knappt kan förutspå så gör man bäst i att vara sig själv, göra det man trivs med själv och hoppas på att det dyker upp någon som gillar just detta.

Det är svaret till hälften av alla trådar i relationer och samlevnad.
Citera
2014-06-20, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gross99
Har följt några tjejer som jag vet varit registrerade på dejtingsidor allt från 6 mån upp till 1 år. Det jag undrar är hur deras sexliv ser ut när de är registrerade som singlar på dessa dejtingsidor.

Pratar nu om tjejer mellan 25-30 år som söker ett seriöst förhållande. Uppenbarligen ligger de inte med killarna de väl träffar efter ett noggrant utval av de tusenstals mail de får på dessa dejtingsidor. För de dissade killarna får bara ett 'Tycker du var trevlig men kände tyvärr inte att det klickade' SMS efter dejterna om någon kille nu tar sig så långt och får till en stel fikadejt.

Har de någon KK sen tidigare de knullar med?

Går de ut på krogen och träffar drägg de blir hemsläpade till och knullade likt trasdockor i deras lägenheter?

Träffar de killar ute på stan de låter sig bli uppraggade och påknullade utav?

Jag vill ha rent praktiska exempel och detaljer på hur det går till när en seriös tjej registrerad på en dejtingsida blir påknullad.
Av alla korkade inlägg på detta forum måste ditt vara bland topp tre, vaddå hur det går till när dom blir påsatta, det varierar naturligtvis från fall till fall. Precis som det är när man följer med en från krogen. Kvinnorna på dejtingsidor är oftast samma som kvinnorna på krogen. Det är inte precis så att bara för att du är med på en dejtingsida så går du inte ut på krogen, eller du tror kanske att alla som är med på dejtingsidor är personer utan socialt umgänge som lever sitt liv bakom nerdragna persienner i en sunkig förort? Nej dom har oftast arbete, pluggar och lever ett normalt liv utanför dejtingsidan, alltså knullar dom precis på samma sätt som alla andra.
Skaffa dig ett liv istället för att sitta och skapa en massa skittrådar.
Om du vill ha PM med detaljer som du kan runka till föreslår jag hellre att du besöker sidor på nätet där folk skickar in noveller, eller så besöker du någon av de sidor som har gratis porrfilmer.
Citera
2014-06-20, 12:15
Medlem
RagnarLothbrokks avatar
Citat:
Varit medlem lite på skoj och fick ett tag 4 killar jag umgicks med kontinuerligt utan sex dock. Dessa killar var väl 6-8 i poängskalan och själv är jag väl en 9. De respekterade hur jag vill ha det och det var nöjda med det. Nu så träffar jag en kille som jag tyckte bäst om av dessa 4 och honom kan jag ha sex med.

Vill inte göra samma dumma misstag som jag var en ung och dum fjortis och ligga med en kille och sen tro att jag är kär och sen vara fast med honom i flera år.

Doktorer jag inte det kommer hålla speciellt länge mellan oss då vi båda ska flytta utomlands

Är man ful så får man ändra sitt utseende och hållning.

Snarare en 3:a, en 9:a...

Flytta utomlands, du som är mammig.
Citera
2014-06-20, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
För en tjej är det inte bs då det är hon som bestämmer på en nätdejtingsajt och inte killen. Tänk dig själv i en tjejs position du får in minst 100 mail varje dag där killar från ful till het till ung till gammal skriver hur söt du är, hur snygg du är etc etc samt att vissa kan gå så långt att dom betalar dig för att ens prata med dom (hehe slampigt men du fattar).

Jämför du detta med en kille så är det i princip 0 mail per dag, det är du som kille som måste skicka första mailet för att ens få svar och då konkurrera du med 99 andra, hur kul är det?
Eller så skriver man en bra och rolig presentation så tjejerna kontaktar en själv istället. Seriöst, hur jävla kul är det att få hundratals mail från folk som bara skriver "hej snygging", och "tjena" eller sidolånga romaner, oftast med presentationer som är fruktansvärt tråkiga, opersonliga, för pretentiösa eller vardagliga. Som följd orkar därför inte de flesta att läsa igenom allt tråk utan skiter i sin inkorg och väljer själv att söka upp killar som verkar mer intressanta och roliga istället. Det är en helt normal reaktion att distansera sig, inget som är typiskt för tjejer.
Senast redigerad av Laterna 2014-06-20 kl. 12:39.
Citera
2014-06-20, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLothbrokk
Snarare en 3:a, en 9:a...

Flytta utomlands, du som är mammig.
just på grund av att jag är så mammig så har jag valt att faktiskt ta mitt pick och pack dra, Men det har väl inte med diskussionen att göra eller hur? [BUSTED]

Edit: har du sätt dig själv i ansiktet förresten?
Senast redigerad av LyckanX 2014-06-20 kl. 13:26. Anledning: tillägg
Citera
2014-06-20, 13:41
Medlem
RagnarLothbrokks avatar
Citat:
just på grund av att jag är så mammig så har jag valt att faktiskt ta mitt pick och pack dra, Men det har väl inte med diskussionen att göra eller hur? [BUSTED]

Edit: har du sätt dig själv i ansiktet förresten?

Snarare dina föräldrars val. Ger dig ett halvår. Känner dig bättre än vad du tror, gav dig 6 mån förra gången och hade rätt.
Citera
2014-06-20, 13:48
Bannlyst
De knullar med andra singlar, singelknull, parknull, otrogna män och kvinnor, har man en jycke så låter man den slicka och ibland knulla. De knullar och pullar som alla andra. Några kanske inte har sexuelldrift så de gör inte mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in