Flashback bygger pepparkakshus!
2014-06-19, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Flickvännen till Törebodabrännaren är alltså kompis med MGM?

Eller hur menar du?

Nej, BO var facebook-vän till Törebodabrännarens ex. Hur nära vänner de var är givetvis omöjligt att veta, BO hade över 400 facebook-vänner.
Citera
2014-06-19, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iobberknoll
Vad får dig och dra slutsatsen att någon här skulle tro att hon inte är en mördare? Hur läser du egentligen?

Jag läste bara dina funderingar om hur förvånad du är för att just hon har mördat någon. Och att du är förvånad därför att du har läst hennes blogg och förstått att hon är en ordentlig svensk tjej som tycker om sina djur. Det säger ingenting om en människas psyke hur ordentlig hon är. Och en mördare kan mycket väl tycka om sina djur.
Citera
2014-06-19, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4tune
Var står ljusen, på vilken plats?
Någon länkade BO:s kompis Niklas fb och där fann jag bilden...Har ingen aning om var det är..
Citera
2014-06-19, 23:00
Medlem
Det är ju inte konstigt om J Albinss*n var vän med BO, dom är ju uppväxta på samma lilla ort, Zinkgruvan... Alla känner alla där, även Jon*s Albi* är uppvuxen i zinkgruvan, fd pojkvän till BO (numera anhållen).

Vad jag inte förstår är varför zzebra blandar in Albinss*n i det hela, hon har nog inget alls med detta att göra.
Senast redigerad av MrFantasticMan 2014-06-19 kl. 23:03.
Citera
2014-06-19, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFantasticMan
Det är ju inte konstigt om J Albinss*n var vän med BO, dom är ju uppväxta på samma lilla ort, Zinkgruvan... Alla känner alla där, även Jon*s Albi* är uppvuxen i zinkgruvan, fd pojkvän till BO (numera anhållen).

Vad jag inte förstår är varför zzebra blandar in Albinss*n i det hela, hon har nog inget alls med detta att göra.

Som jag SKREV, detta har INGENTING med fallet att göra, lätt att läsa OCH förstå. Tyckte bara att det var ett märkligt sammanträffande. Thats it
Citera
2014-06-19, 23:13
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Hitler var en stor djurvän också. Han tyckte mycket om sina hundar. Men det har ju ingen som helst betydelse för hans karaktär i övrigt.

Hade Hitler haft en blogg hade han nog utmärkt sig från mängden. Djurvän eller ej.
Citera
2014-06-19, 23:14
Medlem
Krickedixans avatar
Detta är nog ett inte alltför ovanligt scenario. Lovisa och Jonathan lånar JAs lägenhet för att ha sex och detta kommer Jonna på som åker dit och hittar dem i sängen och blir skogtokig och det går överstyr. Sedan blir det panik och de måste röja.

Hur många har inte varit med om att komma på sin pojkvän eller flickvän i sängen med en annan person. Det normala är att inte döda den andra. Har de dessutom styckat tjejen så är det otroligt läskigt.
Citera
2014-06-19, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Detta är nog ett inte alltför ovanligt scenario. Lovisa och Jonathan lånar JAs lägenhet för att ha sex och detta kommer Jonna på som åker dit och hittar dem i sängen och blir skogtokig och det går överstyr. Sedan blir det panik och de måste röja.

Hur många har inte varit med om att komma på sin pojkvän eller flickvän i sängen med en annan person. Det normala är att inte döda den andra. Har de dessutom styckat tjejen så är det otroligt läskigt.

Möjligt, men...

Lovisa var ju också J.A´s ex...
Och Jonathan var hans polare...
Och Jonathan var tillsammans med Jonna, som även hon var J.A´s vän.

Om du var i J.A´s skor, skulle du låna ut din lägenhet till din polare och ditt ex? Så dom kan ha sex utan att hans tjej, och tillika din vän, får reda på det?

Ser du hur skevt det verkar?
Nja, svårt att se det scenariot. Men å andra sidan, man slutar aldrig att förvånas över folk idag.

Edit:
Usch, det känns faktiskt hemskt att spekulera i någonting sådant efter det tragiska som har hänt, jag mår på riktigt illa.
Senast redigerad av Knut-Evert 2014-06-19 kl. 23:27.
Citera
2014-06-19, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Evert
Möjligt, men...

Lovisa var ju också J.A´s ex...
Och Jonathan var hans polare...
Och Jonathan var tillsammans med Jonna, som även hon var J.A´s vän.

Om du var i J.A´s skor, skulle du låna ut din lägenhet till din polare och ditt ex, så dom kan ha sex utan att hans tjej, och tillika din vän, får reda på det?

Ser du hur skevt det verkar?
Nja, svårt att se det scenariot. Men å andra sidan, man slutar aldrig att förvånas över folk idag.

Om man hatar sitt ex nya flickvän? Det vore väl en fin hämnd att se till att de har sex.

Kanske till och med se till att exets nya flickvän får reda på det. För att njuta av hennes förnedring.
Citera
2014-06-19, 23:30
Medlem
Citat:
Om man hatar sitt ex nya flickvän? Det vore väl en fin hämnd att se till att de har sex.

Kanske till och med se till att exets nya flickvän får reda på det. För att njuta av hennes förnedring.

Ehh, va? Nu har du nog snurrat ihop allt och alla? Jag får inte ihop ett skit av vad du vill få fram, eller så är jag bara för trött för att förstå.
Citera
2014-06-19, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Evert
Ehh, va? Nu har du nog snurrat ihop allt och alla? Jag får inte ihop ett skit av vad du vill få fram, eller så är jag bara för trött för att förstå.

Om man hatar sitt ex nya flickvän?

Så ser man till att exet och en annan kvinna får disponera ens lägenhet så att de kan ha sex. Och så ser man till att exets nya flickvän får komma dit och avslöja sexet.

Eller har jag virrat till det?
Citera
2014-06-19, 23:36
Medlem
Citat:
Om man hatar sitt ex nya flickvän?

Så ser man till att exet och en annan kvinna får disponera ens lägenhet så att de kan ha sex. Och så ser man till att exets nya flickvän får komma dit och avslöja sexet.

Eller har jag virrat till det?

Du har virrat till det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in