Citat:
Ursprungligen postat av
Europeisch
baggebo1 lnkade precis en film dr det r tydligt att det r Skillt. Varfr frneka det uppenbara? Att Skillt krigar i Ukraina vet alla och det r inget som han p ngot stt har frnekat. Skillt i fiskehatt och med gevr:
https://twitter.com/MikaelSkillt/sta...73469056827392
Det r tills nu jag har kollat p just den videon. Vilket jag tackar fr. Det ser ut som Skillt ven om han ser annorlunda n vad jag minns, men krig och sol pverkar ju sklart ens utseende. Tills jag ser sdant gr jag nog rtt att ifrgastta vad folk skriver p Internet. Det r bara sunt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Europeisch
Det intressanta nu r ifall han har deltagit i mord p civila. Att den judiskt finansierade nazistbataljonen Azov gjort det rder det nog ingen strre tvekan om, men i fallet Skillt kan det vara guilt-by-association.
Det har jag ocks undrat om det inte enbart r guilt-by-association. r det "civil massaker" p den dagen nr man tog tillbaka Mariupol som man hnvisar till, eller r det ngon hndelse tidigare som man pratar om? Fr jag har inte lst att ngra civila har ddats nr man tog tillbaka(?) Mariupol.
Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Som jag har varit inne p beror det p att mediegarna i Sverige ju str p samma sida som SvP i det hr fallet (den judiska kuppregimens). Allts vill man inte svrta ner den sidan med "nazism".
Jo, s kan det nog vara och lter vl vettigt. Tycker ocks att det lter troligt att man inte skriver om nyheter utan att ha skra kllor. De tv separat men ocks kombinerat r tillrckligt med anledning att inte skriva om det. Att Skillt r i Ukraina r ett faktum, men att han ska ha ddat civila r vl oklart ven fr dig?