2014-06-15, 21:36
Medlem
fraess avatar
Jag hoppas innerligt att ingen säljer detta längre. Det här preparatet har dödat flera människor, inklusive en av mina närmaste vänner. Lömskt och opålitligt. Snälla, skicka PM till mig med länkar till sidor som säljer detta så ska jag sätta ihop ett informationsbrev de ska få som förhoppningsvis övertygar dem att sluta sälja det. Tack på förhand.
Citera
2014-06-15, 22:24
Medlem
Herr Kantarells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fraes
Jag hoppas innerligt att ingen säljer detta längre. Det här preparatet har dödat flera människor, inklusive en av mina närmaste vänner. Lömskt och opålitligt. Snälla, skicka PM till mig med länkar till sidor som säljer detta så ska jag sätta ihop ett informationsbrev de ska få som förhoppningsvis övertygar dem att sluta sälja det. Tack på förhand.

Jo finns det finns iaf en som säljer, men det kommer snart att bli narkotikaklassat.
Jag tog det några dagar i rad blev konstig i nästan 2 veckor efteråt, jätteotäckt. Förvånar mig inte att så många dött av den här och ändå är den ju så väldigt ovanlig, inte många användare. Verkar som ungefär 3-4 på 1000 dör av det här och då efter bara några gångers användning vilket är extremt högt högre än någon annan drog jag vet.
Citera
2014-06-17, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Kantarell
Du kan få effekt utan att hålla upp alls. Jag får också 16 mg sub om dagen. Men räkna med att det behövs lite högre doser av MT-45, typ minst 300 mg för att få effekt. Vänta alltid minst två timmar innan du fyller på med mer, för det tar lång tid innan det här preparatet verkar. Ta det absolut inte i flera dagar i rad, jag gjorde det och blev helskum. Jag fick jättepupiller, tjut i öronen, spända käkar och vader och jättehög puls (uppåt 150 vilande) efteråt. Som om jag var tjackad fast på ett extra obehagligt sätt.
MT-45 visas inte på analys om det skickas till RMV (som de gör här på LARO i Norrköping iaf), men om din LARO skickar till något annat ställe t.ex. Karolinska, så kommer det att synas på analys, dock syns det självklart inte på stickor. Så tänk på det om du måste pissa ofta, vilket de flesta LARO-klienter gör.
Om du förutom sub får imovane (zopiklon) eller stilnoct (zolpidem) så passar de bra till, gör att man noddar mer. Däremot benso och alkohol kan lätt vara dödligt i kombination med MT-45.
Nu kommer det snart att klassas som narkotika enligt förslag från folkhälsoinstitutet, såna förslag går alltid genom i riksdagen. Tar nog bara en månad till.

Tack för svaret! Vet inte riktigt vart dom skickar mina prover faktiskt, men om jag lämnar UP 1 gång i veckan så borde det väl ha gått ur kroppen oavsett va?

EDIT: Går det att lösa med enbart vatten?

Mvh
Senast redigerad av BrickCityKids 2014-06-17 kl. 13:42.
Citera
2014-06-17, 19:16
Medlem
Herr Kantarells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrickCityKids
Tack för svaret! Vet inte riktigt vart dom skickar mina prover faktiskt, men om jag lämnar UP 1 gång i veckan så borde det väl ha gått ur kroppen oavsett va?

EDIT: Går det att lösa med enbart vatten?

Mvh

Har aldrig försökt lösa, jag brukar stoppa det i gelkapslar eller bomba med tunt rizla.
Citera
2014-06-17, 20:58
Medlem
Herr Kantarells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrickCityKids

Ingen aning hur snabbt det går ur kroppen, men bor du i Östergötland, i Småland, eller Örebro län så skickar de nästan säkert till Rättsmedicinverket i Linköping, det som blir närmast. Var i landet bor du?
Citera
2014-06-21, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Kantarell
Ingen aning hur snabbt det går ur kroppen, men bor du i Östergötland, i Småland, eller Örebro län så skickar de nästan säkert till Rättsmedicinverket i Linköping, det som blir närmast. Var i landet bor du?

Så om dom skickar till LKPG så är det lugnt eller? Sorry att jag ställer så mycket frågor men har haft lite problem förr med dom på min mottagning så skulle nog bli väldigt jobbigt om jag pissade positivt!

Ursäkta dålig svenska.
Senast redigerad av BrickCityKids 2014-06-21 kl. 08:52.
Citera
2014-06-23, 08:22
Medlem
weirdbeatss avatar
Tror ni att man skulle kola vippen, garanterat, om man blandade detta med 30st meclonazepam och en mängd alkohol? Typ ett gram och några primperan och antihistaminer?

Tacksam för svar så fort som möjligt!
Citera
2014-06-23, 09:09
Medlem
2rs2pures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
Tror ni att man skulle kola vippen, garanterat, om man blandade detta med 30st meclonazepam och en mängd alkohol? Typ ett gram och några primperan och antihistaminer?

Möjligt, beror kanske på mängden MT-45.
Är nog en oren batch ute och cirkulerar ensom dom HELT plötsligt (Inte så långt ifrån klassning) idag börjat snacka om MT-45 som en LIVSFARLIG drog i klass med HEROIN.. Och att doseringen är så svår att det handlar endast om NÄR man drabbas av komplikationer (se; OD/dödsfall).

Sanningen är, dessa opioid RCs har inte orsakat lika stor skada som många andra RCs och alla vi som testat tex MT-45 vet att den känns relativt svag. Krävs en hel del för att få någon form av "rus" (som för mig endast uppstod i form av klåda, inget annat av de typiska opi effekterna var där).

Suck. Antar du ska försöka ta livet av dig så att meclonazepam klassas fortare för oss som tycker om drogen?

Edit: men 1g av detta och 30 meclo (som i sig är relativt potenta!) OCH alkohol på det.. Jaa, om du inte dör blir det iallafall en rejäl överdos.
Senast redigerad av 2rs2pure 2014-06-23 kl. 09:11.
Citera
2014-06-23, 12:32
Medlem
NitGrits avatar
Citat:
"MT-45 är en förhållandevis ny substans men är betydligt farligare än marijuana- och andra heroinliknande preparat."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19102171.ab

Jo för weed hör ju till opioder jävla flöjtar..
Citera
2014-06-23, 14:06
Medlem
E.W.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NitGrit
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19102171.ab

Jo för weed hör ju till opioder jävla flöjtar..

Det stora problemet med MT-45 är att den är svår att dosera. Kombinationen opiod och svår att dosera är den sämsta tänkbara.

"Drogen har inte några dramatiska symtom, som att man blir förvirrad eller paranoid. Det kan vara så att man bara tar drogen och sedan går och lägger sig eller blir medvetslös på toaletten. Därför är det svårt att upptäcka dem som överdoserar och de kommer kanske inte ens in till sjukhus, säger läkare Erik Lindeman."
Citera
2014-06-23, 17:06
Medlem
Värt att köpa hem detta innan det klassas eller?
Läste förr ett tag sen att många inte fick effekt, hur är det nu?
Vilka inrikes sidor har det nu förutom swedench**? Helst som erbjuder postförskott.
Citera
2014-06-23, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats

Back up plan eller aktuellt? Intressant som back up iallafall, är intresserad av det också.

Ni som kör rövpanna, vilka mL kör ni på? Vill ha en 10mL så man har iallafall lite mer kontroll över hur många milliliter man kan köra, men hittar inga någonstans, förslag?
5mL har ju apoteket, men dom har ju nån grej på sidan som hade slitit upp röven rätt duktigt skulle jag gissa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in