2014-06-16, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UrkelOnAcid
Nu är det alltså asfaltstattare i Vänersborg och Västerås. Är det samma gäng som delat på sig eller ett annat? Kul att läsa deras gnäll om att det är värre för dom i Sverige nu än tidigare. Ett gott tecken.

OCH i Järfälla, Stockholm. 20-30 stycken husvagnar. Det är en jävla invasion. Hur styr vi upp ett medborgargarde? Jag är på!
Men man kan väl räkna med, lågt räknat, tre skadedjur per husvagn. 3*20=60 stycken, MINST, bara i Järfälla.
Vi bör nog vara mellan 60-100 pers utrustade med diverse tillhyggen för att driva dem på flykten.
En idé, om vi kan genomföra det här: Varför inte ta med sig bensindunkar å bränna ned deras jävla husvagnar på plats? Måste dock vara sjukt noggranna att husvagnarna är tomma innan, såg att de hade med sig äckliga skadedjurs-ungar också...
Citera
2014-06-16, 23:36
Medlem
Lawlines avatar
Skriv ett datum tex. på onsdag så rensar vi Järfälla från tattare. Tydligen så ger dom sig av när det börjar brännas.
Citera
2014-06-17, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BobbySands
You never were at War because your both a bunch of Nazis with similar ideas like the master race theory and swedes are a bunch of cheap mini germans

You Irish have had the British so far up your ass for so long we can see the semen coming out of your mouths as soon as you open them.
Citera
2014-06-17, 17:21
Medlem
PataNegras avatar
Grattis Sollentuna, den nedlagda OK-macken vid Edsbacka-rondellen har fått besök igen.

Cirka 15 husvagnar.
Citera
2014-06-17, 17:44
Medlem
Claysons avatar
Asfaltsläggare gick till attack med machete

De så kallade irländska asfaltsläggarna nekades inträde på grund av sin berusning - då gick de till attack med en machete.

På Piccolo Pub i Sävedalen är rutorna fortfarande trasiga och de som var på plats vid attacken är skakade.

- Alla var livrädda, han var kraftigt berusad och slog till en i personalen innan han slängdes ut. Hade han kommit in igen vet jag inte vad som kunde ha hänt, säger Albin Tilly, 27, som blev vittne till händelsen.

http://www.expressen.se/gt/asfaltslaggare-gick-till-attack-med-machete/
Citera
2014-06-17, 18:15
Medlem
UrkelOnAcids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clayson

De så kallade irländska asfaltsläggarna nekades inträde på grund av sin berusning - då gick de till attack med en machete.

På Piccolo Pub i Sävedalen är rutorna fortfarande trasiga och de som var på plats vid attacken är skakade.

- Alla var livrädda, han var kraftigt berusad och slog till en i personalen innan han slängdes ut. Hade han kommit in igen vet jag inte vad som kunde ha hänt, säger Albin Tilly, 27, som blev vittne till händelsen.

Perfekt. Fortsätter tattarpacket på det här viset hela sommaren så lär politikersvinen sent omsider känna sig tvungna att agera med lagstiftning riktad mot just sådant här avskum. Tror ni att det är tufft för er i år Bobby lilla så vänta bara så ska du verkligen få skäl att grina ur dina av inavel ack så vinda ziggisögon.
Citera
2014-06-17, 18:42
Medlem
PataNegras avatar
Tack polisen och bärgaren. :-D

Tomten vid Edsbacka-rondellen, Sollentuna är redan under rensning!

Det enda som önskas nu är assistans ut ur landet,
men det är väl att hoppas på för mycket...
Citera
2014-06-17, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clayson

Intressant att dom skriver rakt ut att det var tattare eller asfaltsläggare. Det skulle dom aldrig gjort om det var en arab eller en jugge. Har till och med expressen börjat inse att detta avskräde inte är något att ha?
Hade jag inte haft jobb och bostad, då skulle jag fann bränna ner lite husvagnar, men nu är dom inte värda ett eventuellt straff för detta.
Det märkliga är att polisen inte lyckats plocka in avskrädet med macheten, dom var tydligen inte helt okända och borde lätt kunna identifieras. Eller vågar polisen inte besöka tattarlägret och plocka in detta avskräde?
Citera
2014-06-17, 23:49
Medlem
Vad skulle du, lilla Bobby, säga om vi samlade ihop ett litet medborgargarde som åkte ut å brände era vidriga husvagnar när ni sover, med era sovande horor och äckliga avkommor i dem?
Jag skulle nog tro att den natten inte är så långt borta.

Som man bäddar får man ligga.
Citera
2014-06-17, 23:52
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
Intressant att dom skriver rakt ut att det var tattare eller asfaltsläggare. Det skulle dom aldrig gjort om det var en arab eller en jugge. Har till och med expressen börjat inse att detta avskräde inte är något att ha?
Hade jag inte haft jobb och bostad, då skulle jag fann bränna ner lite husvagnar, men nu är dom inte värda ett eventuellt straff för detta.
Det märkliga är att polisen inte lyckats plocka in avskrädet med macheten, dom var tydligen inte helt okända och borde lätt kunna identifieras. Eller vågar polisen inte besöka tattarlägret och plocka in detta avskräde?

Varför tog ingen kort på dom? Jag garanterar att 90% av dom som var på puben har en mobil med kamera. Slå en järnring runt deras camping och leta igen den skyldiga. Sen göra man en kollektiv bestraffning på alla = UTVISNING FÖR ALL FRAMTID!
Citera
2014-06-17, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BobbySands
600,000 nationalists in Northern Ireland versus 65 million Brits who controlled half world up until the first world war as bad as any Nazis may i add, I think the IRA did pretty well Compared to how you bunch of Nazis who never fought the Germans (non event too cowardly), if anyone had semen running from their wives and girlfriends pussies during war it was Swedes and Norwegians.....what were all these german kids left behind in Norway called again??? Oh yes lebensborn many of them in sweden too.... Maybe you are one yourself check your blonde grandmothers record If one knows the bitches in sweden , they probably enjoyed some German dick then, like now they enjoy black and arab dick, since Swedish men are not men but half women themselves with hair buns, pony tails etc

http://en.wikipedia.org/wiki/Lebensborn

You got alot of facts messed up there but i think that kind of retardation is a consequence of a long long line of marrying your own cousins
Citera
2014-06-18, 00:42
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Bobby Sands.
Hur kommer det sig att folkslaget du försvarar har blivit förföljda och bespottade sedan långt innan Jesu födelse? Vad beror det på?
Handlar det om "nazister" hela vägen? Har ni själv ingen skuld till något?

Tattare/Romer/Zigenare har blivit fördrivna från varje land där de visat sig. I århundraden.
Det handlar enbart om ert eget tjuvaktiga beteende. Era egna "lagar" och er fäbless för att skita och skita ner där det passar er.
Tyvärr finns inga totalitära regimer kvar där ni rör er.

Hade det funnits det, så hade ni inte existerat.
Berätta för mig, Bobby Sands...Vilket land i världen tycker att ni är helt okej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in