2014-06-17, 16:38
Medlem
smiley_swes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av astylee
Tjena!

Jag bara undrar om det är lungt att röka spice när man tar salivtest?

Skulle aldrig kunna tänka mig det.
Jag har gått på kontinuerliga saliv drog tester, och åt dagligen benso och det visade aldrig något.
Dom använder sig inte så ofta av just salivtest längre pga sitt dåliga resultat och folk kommer undan
Så du kan nog vara lugn, kan ju inte garantera dig att dom inte utvecklat salivtest maskinen för spice, men det är fortfarande opålitligt test
Hoppas att detta svar kan lugna dig lite
2014-06-17, 19:33
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Kan nån kunnig svara på en fråga åt mig så vore jag hemskt tacksam. Har käkat 5mg klonazepam och undrar hur långtid det bör ta för de att lämna mitt urin inför ett ev urinprov. Dricker mycket vatten varje dag minst 2 liter, men blir nog säkert uppemot 3 liter om man räknar allt. Rör på mig konstant under dagtid i 8 timmar. Väger ca 75 pannor inte det minsta fet. Tack! / getbusy

Citerar mig själv och besvarar min egen fråga, gjorde nyss ett urinprov 3 dagar efter intag av 5mg klonazepam och det visade inget, så jag måste ha ovanligt snabb med att få ut skiten ur systemet! För så snabbt som 3 dagar kan väl inte vara vanligt?
2014-06-17, 19:57
Medlem
joddla35s avatar
Tjenare

Så här ser det ut, jag rökte för ca 5 dagar sedan (innan det har jag inte rökt på några månader) och igår + idag har jag dragit amfetamin ca 1g totalt.

IDAG fick jag ett brev om att jag ska infinna mig på förhör torsdag kl 10.00 dvs om ungefär 38h.
Jag är skäligen misstänkt för narkotikabrott. Vet inte vad som har hänt..

Min fråga är nu ifall jag ska vägra pissprov för att få göra blodprov eller inte? Har googlat som en tok senaste 2h och flera källor säger att när det gäller just amfetamin så kan det vara bättre att pissa för att det är synbart i så små mängder i blodet.

Vad säger ni kära flashbackare? Vad hade ni gjort i mitt läge? Någon som har erfarenhet?
2014-06-17, 20:07
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joddla35
Tjenare

Så här ser det ut, jag rökte för ca 5 dagar sedan (innan det har jag inte rökt på några månader) och igår + idag har jag dragit amfetamin ca 1g totalt.

IDAG fick jag ett brev om att jag ska infinna mig på förhör torsdag kl 10.00 dvs om ungefär 38h.

Min fråga är nu ifall jag ska vägra pissprov för att få göra blodprov eller inte? Har googlat som en tok senaste 2h och flera källor säger att när det gäller just amfetamin så kan det vara bättre att pissa för att det är synbart i så små mängder i blodet.

Vad säger ni kära flashbackare? Vad hade ni gjort i mitt läge? Någon som har erfarenhet?

Gör inte urinprov. Amfetamin syns i blodet så länge du är påverkad av det och det finns i ditt blodomlopp och om 2 dagar så lär du nog ha "nyktrat" och ej ha något amfetamin i ditt blodomlopp.
2014-06-17, 20:13
Medlem
joddla35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Gör inte urinprov. Amfetamin syns i blodet så länge du är påverkad av det och det finns i ditt blodomlopp och om 2 dagar så lär du nog ha "nyktrat" och ej ha något amfetamin i ditt blodomlopp.

Tack för ett snabbt svar, en bit av ångesten bara släppte direkt av någon konstig anledning.
Då blir det att gå dit, hålla ett tal om integritet och att blåsan är tömd och hoppas på blodprov.

Återkopplar här i tråden med resultatet (märker att det inte många som faktiskt gör det, vilket är SJUKT intressant för nästa person som sitter med ångest)
2014-06-17, 20:20
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Tack för ett snabbt svar, en bit av ångesten bara släppte direkt av någon konstig anledning.
Då blir det att gå dit, hålla ett tal om integritet och att blåsan är tömd och hoppas på blodprov.

Återkopplar här i tråden med resultatet (märker att det inte många som faktiskt gör det, vilket är SJUKT intressant för nästa person som sitter med ångest)

Nemas Problemas. Japp många som inte fullföljer med svar om hur det gick vilket är tråkigt. Lycka till det kommer säkert gå bra!
2014-06-17, 21:34
Medlem
ex69-dtrs avatar
Hej.
Va inne på krogen i fredags och va jävligt full. Skulle ta en stesolid 10mg när en polis knackade mig på axeln.
Hann precis bita av tabletten på mitten och sen spotta ut det, 3 timmar efter tog dom blodprov på mig.
Vad tror ni?
Syns så små mängder i blodet? Svalde ju som sagt inget.

Mvh
2014-06-17, 21:45
Medlem
smiley_swes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Hej.
Va inne på krogen i fredags och va jävligt full. Skulle ta en stesolid 10mg när en polis knackade mig på axeln.
Hann precis bita av tabletten på mitten och sen spotta ut det, 3 timmar efter tog dom blodprov på mig.
Vad tror ni?
Syns så små mängder i blodet? Svalde ju som sagt inget.

Mvh

Om du spottade ut det så tror jag att det är lugnt, hann den smälta i munnen på dig?
2014-06-17, 22:45
Medlem
Archangelos avatar
Citat:
Tjenare

Säg att du inte kan pissa när du blir övervakad. Att du har social fobi t.ex

Jag kan inte pissa övervakat, så om de trugar så försök, men säg bara att det inte går. Att det låser sig psykiskt på det.

Har läst om folk i USA som fått sparken pg.a att de ej kunnat lämna övervakade pissprov, så det är kanske inte jättevanligt, men jag är en av dom som OMÖJLIGT kan, inte ens om blåsan spränger. Fast det var på den tiden min sociala fobi var extrem också. Bara rann svett om mig när jag skulle försöka lämna. Feeeeeeeet ångest.

Så kör hellre på det än integritets snacket, det låter bättre kan jag tycka.

Ingen som vet nåt om korsreaktion mellan DEXOFEN och OXYCONTIN?

peace
2014-06-17, 23:33
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smiley_swe
Om du spottade ut det så tror jag att det är lugnt, hann den smälta i munnen på dig?

Tänkte också att det borde vara lugnt, men sen kommer nojjan på posten ändå!
Nej den han inte smälta. Bet av den i 3 delar med framtänderna och har för mig att jag spottade efter tom.
Kände ju såklart ytterst lite smak men inte något större!

Tack för svar!
2014-06-17, 23:45
Medlem
smiley_swes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Tänkte också att det borde vara lugnt, men sen kommer nojjan på posten ändå!
Nej den han inte smälta. Bet av den i 3 delar med framtänderna och har för mig att jag spottade efter tom.
Kände ju såklart ytterst lite smak men inte något större!

Tack för svar!

Då ska du nog inte behöva oroa dig även om jag vet att nojjan kommer iaf
Senast redigerad av smiley_swe 2014-06-17 kl. 23:57.
2014-06-18, 00:01
Medlem
Dreadwizs avatar
Någon som vet ifall Saroten ger utslag på urinprover?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in