Citat:
Ursprungligen postat av
joddla35
Tjenare
Så här ser det ut, jag rökte för ca 5 dagar sedan (innan det har jag inte rökt på några månader) och igår + idag har jag dragit amfetamin ca 1g totalt.
IDAG fick jag ett brev om att jag ska infinna mig på förhör torsdag kl 10.00 dvs om ungefär 38h.
Jag är skäligen misstänkt för narkotikabrott. Vet inte vad som har hänt..
Min fråga är nu ifall jag ska vägra pissprov för att få göra blodprov eller inte? Har googlat som en tok senaste 2h och flera källor säger att när det gäller just amfetamin så kan det vara bättre att pissa för att det är synbart i så små mängder i blodet.
Vad säger ni kära flashbackare? Vad hade ni gjort i mitt läge? Någon som har erfarenhet?
Säg att du inte kan pissa när du blir övervakad. Att du har social fobi t.ex
Jag kan inte pissa övervakat, så om de trugar så försök, men säg bara att det inte går. Att det låser sig psykiskt på det.
Har läst om folk i USA som fått sparken pg.a att de ej kunnat lämna övervakade pissprov, så det är kanske inte jättevanligt, men jag är en av dom som OMÖJLIGT kan, inte ens om blåsan spränger. Fast det var på den tiden min sociala fobi var extrem också. Bara rann svett om mig när jag skulle försöka lämna. Feeeeeeeet ångest.
Så kör hellre på det än integritets snacket, det låter bättre kan jag tycka.
Ingen som vet nåt om korsreaktion mellan DEXOFEN och OXYCONTIN?
peace