Citat:
Ursprungligen postat av
mjukosten78
Min polare hade käkat en jävla massa xanor i flera månader. Han gick till beroendekliniken för att få hjälp med att trappa ner. Dom kunde inte göra ett skit sa läkaren utan föreslog att han skulle köpa mer xanor och trappa ner på egen hand. Det hade han inga möjligheter att göra och det berättade han för läkaren. Han gick från typ 10mg till noll på en vecka och mådde naturligtvis skit.
När han mådde så jävla dåligt så att han satt och skakade våldsamt ringde han till läkaren och frågade om han iaf inte kunde få något antiepileptisk eftersom han var orolig att få ett krampanfall.
Nej då, det skulle inte vara någon fara , bara att härda ut sa horan. Några timmar senare fick han ett kraftigt krampanfall och blev hämtat med ambulans.
Tjänstefel för i helvete! Glad att han lever...
Horan till läkare heter *erstin *äll och jobbar på beroendeenheten i Linköping. Säkert andra som har haft med denna inkompetente och sadistiska ursäkt till läkare att göra. Hon har vunnit ett livslång placering på min shit list, fitta!
*=K
Det där med att läkaren tycker att man skall köpa drogen illegalt och att trappa ner själv hemma har jag hört flera andra sagt också. Hur fan tänker man då som läkare egentligen? Helt sjukt. Kerstin verkar vara totalt blåst i skallen och inte en riktig läkare.
Satt i mitt första och sista mötet med missbruksenheten i en liten stad. Flera värdelösa kärringar satt och var smådryga och en kärring var väldigt dryg och hånade och nedvärderade mig för mina "omoraliska" handlingar att ta droger. Ungefär så var det väl för några hundra år sedan om man sket i kristendomen eller så.