Flashback bygger pepparkakshus!
2014-06-16, 18:07
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Har nordfront gått ut med något ännu?
Visst att flashbacks nazister står för sina åsikter men en majoritet håller det ju hemligt.

Som sagt kommer nordfront och nazisterna hjälpa med att beskydda t.ex den unga pojken i pastebinen?

Killen kommer ju bli uppäten och jag hoppas ni står upp för era kunder och medlemmar.
Ni kommer inte kunna tiga ihjäl detta
Men vad är det med dig? Beskydda? Uppäten? Nazister? Tiga ihjäl? Lugna ner dig. Sitt i båten för helvete.

Inget kommer hända någon. Detta är överspelat om några dagar.
Citera
2014-06-16, 18:18
Medlem
nedboys avatar
Är det verkligen så genomtänkt att lägga ut de där tio exemplen så som du gör TS i ditt topic? Speciellt med tanke på att det inte ens är i närheten av att vara det bevis du påstår att det är. Det där kan ju vilken kråka som helst knåpa ihop i Photoshop.

Förutom det så är ju tråden högst intressant. Borde inte deras databas vara väl skyddad med tanke på att det finns idioter som TS som lägger ut det så fort hen får chansen? Tråden kanske skulle passa bättre i forat för data/säkerhet (vad det nu heter)?
Citera
2014-06-16, 18:30
Medlem
Egon.Krenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Är det verkligen så genomtänkt att lägga ut de där tio exemplen så som du gör TS i ditt topic? Speciellt med tanke på att det inte ens är i närheten av att vara det bevis du påstår att det är. Det där kan ju vilken kråka som helst knåpa ihop i Photoshop.
TS påstår att det är en del av en databas över kunder hos Nordfront och du menar att det inte är ett bevis för att TS faktiskt har en sådan databas.

Vid en Googlesökning på ett av namnen som finns med i förteckningen, får jag träffar som indikerar att han skulle kunna vara en kund hos Nordfront. Jag finns inga skäl till att ifrågasätta autenticiteten hos detta. Vad är det som gör att du gör det?

Vidare förstår jag inte hur Photoshop kommer in i bilden, då inte TS publicerat någon bild alls.
Senast redigerad av Egon.Krenz 2014-06-16 kl. 18:42.
Citera
2014-06-16, 18:42
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Fan va hemskt. Om en liten fjollig brunskjorta nu blir misshandlad till döds av vänsterdräggen så ligger detta precis lika mycket på nordfront som på vänsterdräggen.
Skärp till dig. För det första kommer ingen att bli ihjälmisshandlad för att han finns med i ett kundregister. För det andra så är det ALLTID den som misshandlar som är ansvarig. Ingen annan. Alla kan vi önska bättre säkerhet inom nationella organisationer men att börja beskylla dessa för eventuella dåd vänsterextremister utför är bara vidrigt.
Citera
2014-06-16, 19:09
Medlem
DEATHSTARRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakafonisk
Tittar du på datumen (2012 till 2014) så verkar det inte vara någon lista i "följd" utan bara ett exempel på vad man har tillgång till. Alternativt att det bara är just det här lilla man har kommit över.

Hela listan kommer att släppas sen vad det verkar.
Citera
2014-06-16, 19:41
Medlem
Jävligt dumt i vilket fall som helst. Alla som köper där är knappast nazister eller ens rasister, man kan t.ex. köpa boken "The Inequality of Human Races" av rent intresse. Nu kommer folk felaktigt att anklagas för att vara nazister...
Citera
2014-06-16, 19:55
Medlem
baggebo1s avatar
Nordfront måste ju kommentera det hela. Det funkar liksom inte att de enda som uttalar sig å motståndsrörelsens vägnar är efterblivna skinnskallar av den här sorten:
Citat:
Jag är inte nazist men jag har handlat böcker på nordfront :-( Säg inget till mamma
https://twitter.com/StefanLun/status/478591405569622017

Jag hoppas att den typen av kommentarer inte återspeglar Nordfronts åsikt i frågan. Det ÄR allvarligt att ert kundregister blivit hackat. Folk är oroliga på riktigt, och de har anledning att vara det. Är det där er respons kommer det aldrig att gå att ta er på allvar igen.
Senast redigerad av baggebo1 2014-06-16 kl. 20:04.
Citera
2014-06-16, 20:05
Medlem
Geblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Nordfront måste ju kommentera det hela. Det funkar liksom inte att de enda som uttalar sig å motståndsrörelsens vägnar är efterblivna skinnskallar av den här sorten:

https://twitter.com/StefanLun/status/478591405569622017

Jag hoppas att den typen av kommentarer inte återspeglar Nordfronts åsikt i frågan. Det ÄR allvarligt att ert kundregister blivit hackat. Folk är oroliga på riktigt, och de har anledning att vara det. Är det där er respons kommer det aldrig att gå att ta er på allvar igen.

Stefan Lund är ingen efterbliven skinnskalle. Han är medlem i motståndsrörelsen. Uttalar sig väldigt ofta sarkastiskt och skämtsamt på twitter. Något du bevisligen missat.
Citera
2014-06-16, 20:07
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geblod
Stefan Lund är ingen efterbliven skinnskalle. Han är medlem i motståndsrörelsen. Uttalar sig väldigt ofta sarkastiskt och skämtsamt på twitter. Något du bevisligen missat.
Jag vet att han är medlem i SMR, annars hade jag inte tagit upp hans kommentar som ett exempel på Nordfronts respons. Det är möjligt att han inte är en efterbliven skinnskalle, men hans kommentar är efterbliven, och han ser ut som en skinnskalle.
Citera
2014-06-16, 20:18
Medlem
helveteskyrkas avatar
Vad jag hört så sitter lite troll och försöker skapa någon jävla databas med länkar, bilder och kartor på alla nazister som kommer hängas ut.

Vad fan är det med folk?

Kan ni inte ta striden på annat sätt än att hänga ut kids och annat löst pack på internet?
Citera
2014-06-16, 20:18
Medlem
Geblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag vet att han är medlem i SMR, annars hade jag inte tagit upp hans kommentar som ett exempel på Nordfronts respons. Det är möjligt att han inte är en efterbliven skinnskalle, men hans kommentar är efterbliven, och han ser ut som en skinnskalle.

Hans kommentar är skämtsam, framgår tydligt..
Och ser man automatiskt ut som en skinnskalle om man inte har kallufs?
Citera
2014-06-16, 20:20
Medlem
Egon.Krenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geblod
Hans kommentar är skämtsam, framgår tydligt..
Och ser man automatiskt ut som en skinnskalle om man inte har kallufs?
Ja.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/57/SRM_demo1.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in