Det du säger stämmer otroligt bra. Jag tror dock chansen att regeringen fattar detta är likamed noll. De är fullständigt hjärntvättade fyrkanter som får neurotiska panikattacker bara de hör ordet "drog".
Beatrice Ask trodde ju på en skämtnyhet som sa att Marijuana dödat 27 personer samma dag som det legaliserats i Colorado. Den gradens intelligens har vi att göra med. De vill så jävla
innerligt tro på alla mytologiska "faror" om droger och hon är ett praktexempel på hur snabbt såna människor hoppar-på första, bästa "nyhet" som stödjer deras hjärntvättade tro, utan att ens kolla faktan. De skulle själva aldrig röra droger och är
inte det minsta intresserade av fakta som går emot deras sjukt hjärntvättade sinnen.
Däremot tror jag att allting löser sig gradvis inom 50-100 år. Mänskligheten har nått den psykedeliska tidsåldern och unga har mer förståelse för droger än någonsin förr. Detta kommer bara att bli bättre och bättre med tiden. Idioterna på toppen kan inte hålla oss nere för alltid.
Edit: Din diskussion påminner mig om något jag skrev om här för några dagar sen:
(FB) Fascinerande insikter i polisens hjärnor angående droger