• 1
  • 2
2014-06-15, 16:16
Bannlyst
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19054358.ab

Citat:
Ursprungligen postat av DerPeiper
Överläkaren beställde städning av sin våning.
När städerskan kom ska mannen, enligt åtalet, plötsligt ha slängt av sig kläderna. Han misstänks ha följt efter henne och onanerat.
Nu åtalas mannen för sexuellt ofredande som ska ha pågått i flera timmar.
– Jag kände mig som en liten mus och han var katten, säger kvinnan i förhör.

Mannen ska, enligt åtalet, ha suttit naken med sin dator i knät och tittat på porrfilm med ljudet högt på. Samtidigt ska han ha tagit på könet.
– Är det härligt det jag gör, vad tycker du om porrfilmerna? ska han ha frågat kvinnan.
Hon låtsades inte förstå vad överläkaren sa - trots att hon kan en del svenska. Överläkaren ska, enligt åtalet, även ha ställt sig bredbent framför kvinnan, onanerat och frågat:
– Gillar du det du ser?

Han säger till polisen att han kan ha kliat sig på könet eftersom han har en svampinfektion och det kan ha uppfattats som att han onanerat, vilket han inte gjort.
– Jag kan ha haft erektion då kvinnan var där i fyra timmar och jag är en frisk man, säger han i förhör.

Mycket delikat historia. Vem är här överläkaren som dessutom ska vara professor och nudist?
Senast redigerad av DerPeiper 2014-06-15 kl. 16:43.
Citera
2014-06-15, 16:20
Medlem
vtcs avatar
Citat:
Nu åtalas mannen för sexuellt ofredande som ska ha pågått i flera timmar.
Fortsatte städerskan att städa i flera timmar, trots att hon hade en runkläkare hängandes över axeln?
Citera
2014-06-15, 16:23
Medlem
LuxVeritatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vtc
Fortsatte städerskan att städa i flera timmar, trots att hon hade en runkläkare hängandes över axeln?
Hon var väl plikttrogen!

Han kanske avsåg att ringa Sexy Städ AB men ringde fel firma?
Citera
2014-06-15, 16:25
Bannlyst
Citat:
Haha, jag dör av att föreställa mig bilden när överläkaren förföljer städerskan timme efter timme konstant runkandes.
Citera
2014-06-15, 16:27
Medlem
Citat:

Ja, enligt artikeln gjorde hon det. Hon anmälde inte heller på en gång, utan långt senare. Var hon ''papperslös'' när detta hände....
Citera
2014-06-15, 16:36
Bannlyst
Citat:

Nej enligt artikeln ska hon tydligen ha försökt ta sig ut men våningen ska ha varit låst från insidan med en privat kod.
Senast redigerad av DerPeiper 2014-06-15 kl. 16:39.
Citera
2014-06-15, 16:46
Bannlyst
Samma sak hände i Kungsbacka också:"En städerska skulle städa en eftermiddag på företaget Codan Triplus i Kungsbacka, då en manlig anställd på Codan stod naken framför henne och frågade om hon ville idka sex med honom."

http://kungsbacka.wordpress.com/2013...-i-kungsbacka/
Citera
2014-06-15, 16:48
Medlem
Det står att lägenheten är registrerad på hans vårdföretag. En överläkare som äger ett privat vårdföretag... Ska väl inte vara alltför omöjligt att ta reda på vem det är, eller?

Tycker för övrigt att kvinnan resonerar helt korrekt som anmäler honom nu. Ofta man hör om knäppskallar som våldtar, misshandlar eller mördar och som gjort "mildare" förseelser tidigare men där de inte blivit anmälda av offrerna. Får man honom psykvärderad nu och det visar sig att han är kliniskt koko i bollen, då kan man väl dra in legitimationen och på sås sätt potentiellt förhindrat ett framtida övergrepp på en patient.
Citera
2014-06-15, 16:52
Citat:
Ursprungligen postat av DerPeiper
Nej enligt artikeln ska hon tydligen ha försökt ta sig ut men våningen ska ha varit låst från insidan med en privat kod.

Fy fasen, men vilket utsatt läge och vad rädd hon måste ha varit. Dessutom enligt länken så var hon gravid i 5: e månaden vid tillfället.
Och hennes man rådde henne att ringa 112 om överläkaren gjorde något....... de behövde väl pengarna, antar jag.
– Jag kände mig som en liten mus och han var katten, säger kvinnan i förhör.
Det kan man lätt förstå
Ska bli intressant att se om denne överläkaren har gjort sig skyldig till annat också, vilket inte vore långsökt.
Citera
2014-06-15, 16:52
Medlem
ganglere2s avatar
Med all den info som finns om honom så torde det inte vara omöjligt att få fram vem och vad han är.
Citera
2014-06-15, 17:51
Medlem
KenRingIntes avatar
Om han nu verkligen är nudist så hjälper väl det i sökandet. Professor, eget vårdföretag, överläkare på ett stort (vad det nu innebär) sjukhus. Finns väl en del att gå på? Artikeln säger dock inget om vilken ort han bor på, ens. Jag är inte intresserad av att hänga ut någon förrän de är dömda, oklart vilken brottskategori det handlar om. Det vore bara intressant att veta vem det är. Ett maskat namn räcker för mig.
Citera
2014-06-15, 18:01
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Var det en riktig läkare eller en importerad djungeldoktor? Vad hette läkaren? Låter påhittat. Kunde hon inte hjälpt honom och varit lite trevlig istället?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in