Undrar vad som hade hnt med dig om du blivit outad?
Jag personligen hatar sjlva kkonceptet. Dom som outar r kompletta golbgar och ibland s outar dom oskyldiga. Va r det fr typer av lowlife som hller p med sn hr skit? Det finns snuttar och Svennebannan behver inte spela hjlte framfr datorn. Skaffa ett liv din fucking knarkare.
WM krde frst ver Gais 40vs40 p 1,30 min, efter det drog 20 yngre vidare till Halmstad och mtte upp lika mnga yngre Brndby grabbar i ett uppstyrt box som blvitt vann efter 2 min s med andra ord krde blvitt tv box p en dag som resultera i tv vinster.
WM krde frst ver Gais 40vs40 p 1,30 min, efter det drog 20 yngre vidare till Halmstad och mtte upp lika mnga yngre Brndby grabbar i ett uppstyrt box som blvitt vann efter 2 min s med andra ord krde blvitt tv box p en dag som resultera i tv vinster.
Hrde de va 25 wm mot gais 35? Eller om de va 35 - 45? Inget ja ftt bekrftat frn nn som var med i boxet dock..
4-5
Senast redigerad av Marineramera 2014-06-15 kl. 09:43.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!