2014-06-09, 23:33
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brutalochsnellhaha
Nej det rcker med att sitta p en skn ftlj, titta p klippen och konstaterar det.

Varfr sitter du d och kritiserar den svenska scenens grabbar, nr du sjlv inte vgar mta upp en svensk grabb?
Citera
2014-06-09, 23:58
Medlem
Brutalochsnellhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronSemedi
Varfr sitter du d och kritiserar den svenska scenens grabbar, nr du sjlv inte vgar mta upp en svensk grabb?
Varfr jag kritiserar, behver inte ha ngot att gra med huruvida jag vgar brka med den jag kritiserar. Det r nog bara du sjlv som kan se den logiken. r du typ konstnr eller bara allmnt kreativ? Ta till dig kritiken istllet.
Citera
2014-06-10, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Allts, det r vldigt enkelt. P Flashback diskuteras allt frn hgt till lgt. Just den hr trden behandlar Fotbollsfirmor i Sverige samt info om deras aktiviteter. Aktiviteterna de gnar sig t pfallande ofta brottsliga. Drfr r det av intresse att diskutera vilka som kan ha/vilka som deltar i dessa brottsliga handlingar. De flesta i FB r ppna med sin medlemskap. Om de inte vill figurera i offentligheten kan de; 1) Sluta med verksamheten. 2) Sluta posera p bilder p diverse offentliga internetsidor som Facebook och Instagram.

Hller med. Fram med namn nu pojkar och flickor.
Citera
2014-06-10, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av breeder
Hller med. Fram med namn nu pojkar och flickor.

Firman Gays :

Magsnus Roland Andre ( Plsundsgatan Sthlm)
Fredrik Andre ( Cirkusvgen Hgersten Sthlm)
Kristina Louise Hrdstedt ( Plsundsgatan Sthlm)

http://pinsta.me/kikilinaa

https://www.facebook.com/kikilinaa

https://www.facebook.com/MaLo1312

https://www.facebook.com/fredrik.andre

https://www.facebook.com/pages/Phils...831312?fref=ts

Verkar som typ att Phils r haket fr firman GayS liksom, tihi
Senast redigerad av weedkalle65 2014-06-10 kl. 02:38.
Citera
2014-06-10, 13:20
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Varfr jag kritiserar, behver inte ha ngot att gra med huruvida jag vgar brka med den jag kritiserar. Det r nog bara du sjlv som kan se den logiken. r du typ konstnr eller bara allmnt kreativ? Ta till dig kritiken istllet.

Du vgar sitta och sga att svenska grabbar r usla p Internet, men du vgar allts inte kontakta ngon av oss fr att f frstahandsinformation, s att sga?

Den frste att acceptera kritik, det r jag. Men det du gr r inte att kritisera. Ser du sjlv inte skillnaden? Den svenska scenen, i alla fall nr det gller "dom fyra stora", hller hg Europaklass. Vi bevisade inte minst det sjlva nr vi sopade p Tysklands mobb. CSKA Moskva fick stryk vid tv tillfllen och PSV fick, trots numerrt verlge, stryk. Vad fr dig att tro att svenska grabbar r s mycket smre n andra?
Citera
2014-06-10, 17:25
Medlem
Citat:
Du vgar sitta och sga att svenska grabbar r usla p Internet, men du vgar allts inte kontakta ngon av oss fr att f frstahandsinformation, s att sga?

Den frste att acceptera kritik, det r jag. Men det du gr r inte att kritisera. Ser du sjlv inte skillnaden? Den svenska scenen, i alla fall nr det gller "dom fyra stora", hller hg Europaklass. Vi bevisade inte minst det sjlva nr vi sopade p Tysklands mobb. CSKA Moskva fick stryk vid tv tillfllen och PSV fick, trots numerrt verlge, stryk. Vad fr dig att tro att svenska grabbar r s mycket smre n andra?
Du och ditt dampande angende reglerna kring kritik, lgg ner det bara, jag fattar fortfarande inte logiken. Frst var du mest intresserad av att diskutera etik och moral dr du blade ganska rejlt och nu vill du ha s kallad konfrontation. Hur ska du ha det, vill du vara slapp rv eller huligan?

Ja ni har lyckats med att inte skmma ut er helt vid ett par tillfllen, men det rcker inte. Fick ni inte mycke kuk av polackerna?
Citera
2014-06-10, 19:09
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Du och ditt dampande angende reglerna kring kritik, lgg ner det bara, jag fattar fortfarande inte logiken. Frst var du mest intresserad av att diskutera etik och moral dr du blade ganska rejlt och nu vill du ha s kallad konfrontation. Hur ska du ha det, vill du vara slapp rv eller huligan?

Ja ni har lyckats med att inte skmma ut er helt vid ett par tillfllen, men det rcker inte. Fick ni inte mycke kuk av polackerna?
"Ni r smre n ngra andra, har jag lste p ntet och jag mste kalla er tntar fast jag sitter som tredjepart och tjafsar om det." Soft.
Citera
2014-06-10, 19:50
Medlem
Ulquiorras avatar
Citat:
Den svenska scenen, i alla fall nr det gller "dom fyra stora", hller hg Europaklass. Vi bevisade inte minst det sjlva nr vi sopade p Tysklands mobb. CSKA Moskva fick stryk vid tv tillfllen och PSV fick, trots numerrt verlge, stryk. Vad fr dig att tro att svenska grabbar r s mycket smre n andra?

CSKA Moskva verkar vara ett gng trevliga ryssar
Citera
2014-06-10, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny-Zack
Admin: Har jag fel fr mig, eller r det inte s att man p Fb INTE fr publicera namn p icke-offentliga personer? Knns som att mnniskor hr inne tnjer p yttrandefrihetens grnser till det yttersta. Bli inte frvnade om Reinfeldt & Co inom kort kommer ska lagndringar vad gller integritet p ntet.

De$$a stago$$ar r typ liksom offentliga. KH har en mor och en brus.
Broder r i gott frvar i KMV.
Moder trffa en trasig pv som r SJukt knepig.
Fadern nyttja KH regelbundet innan flYT till Sthlm.
Jag L vet @tt kiki ljg om MH.
Citera
2014-06-11, 00:36
Medlem
Citat:
Det betyder inte att man vill ha sitt namn "outat" p Flashback, dr alla kan se vad man heter. Tycker du sjlv, ur ett rent moraliskt perspektiv, att det r rtt?

Vill o vill. BAAra aTt sluta va me i FB om hen inte vill vara PUBlik. Sluta va krim typ.
Citera
2014-06-11, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedkalle65
Vill o vill. BAAra aTt sluta va me i FB om hen inte vill vara PUBlik. Sluta va krim typ.
Undrar vad som hade hnt med dig om du blivit outad?

Jag personligen hatar sjlva kkonceptet. Dom som outar r kompletta golbgar och ibland s outar dom oskyldiga. Va r det fr typer av lowlife som hller p med sn hr skit? Det finns snuttar och Svennebannan behver inte spela hjlte framfr datorn. Skaffa ett liv din fucking knarkare.
Citera
2014-06-11, 01:21
Medlem
Pixelmans avatar
Citat:
Undrar vad som hade hnt med dig om du blivit outad?

Jag personligen hatar sjlva kkonceptet. Dom som outar r kompletta golbgar och ibland s outar dom oskyldiga. Va r det fr typer av lowlife som hller p med sn hr skit? Det finns snuttar och Svennebannan behver inte spela hjlte framfr datorn. Skaffa ett liv din fucking knarkare.

Det r vl knappast att outa ngon som kr hela kittet med profilbilder osv p fejan? Kolla p mig liksom. Pinsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in