2014-06-13, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Samtidigt så klarar hon ju inte av att ta hand om sig själv. Om hon inte bott i en LSS-lägenhet hade hon troligtvis fortfarande varit hemlös pga sitt leverne och sina störningar. Eftersom hon vägrar göra sig av med den stackars hunden kan jag tycka det är bättre hon bor på ett boende hellre än gatan.

Det kan nog vara så de som försöker hjälpa Berny idag tänker. Att det hon har nu, med boendet och relativt "lite" press och krav (jämfört med innan), är det enda sättet att dämpa denna hopplösa kvinna. Hon var förmodligen tokigare på gatan än i tvångsvården.
Citera
2014-06-13, 17:39
Medlem
Berny Pålsson
för 2 timmar sedan:
Kul.Eller inte. Polisen knackar på och jag öppnar i hotpants och lyckas få ur mig "Alltså jag väntade inte på er."
Citera
2014-06-13, 21:16
Medlem
Citat:
Skabbhoran B, Idag, 15:38
Berny fejkade en graviditet för att kunna utpressa Janne Snuskgubbe. Så nu vet ni.

Ligger det nagot i detta eller ar det bara en random arg kommentar?
Citera
2014-06-14, 00:32
Medlem
Denosynliges avatar
Det är Berny, inget förvånar oss längre för inget är heligt för henne, inte ens det hon påstår vara heligt för henne är det. Så som barn och djur. Ändå ska hon ha en hund som hon missköter (tack och lov för Miia!) och ändå kan hon inte ens se till att ha preventivmedel när hon prostituerar sig och håller på. Hur svårt är det att gå och ta en p-spruta så är hon good to go för ett år? Då kan dom ju vaccinera henne också när dom ändå är igång... Hon har ju varit sprutnarkoman så det är väl ingen biggie. Eller för all del p-piller, hon har ju ändå aldrig haft problem med att poppa piller. Kondomer verkar då inte vara någon prio, men hon har ju redan hep c så hur farligt kan lite könssjukdomar vara på en skala? Usch jag vill inte ens veta hur många torskar hon haft oskyddat sex med. Det är Berny i ett nötskal det.
Citera
2014-06-14, 01:46
Medlem
sinfons avatar
Läste konversationen med Foofie i kommentarsfältet ni pratade om, och den är ju helt fantastisk.

http://www.nattstad.se/bernyblue/pussen-14223097

Om någon tvivlar på att jag verkligen fått de där breven av Berny så rekommenderar jag också den. Hennes kommentar till att hon aldrig publicerade den utlovade ursäkten är alltså att hon inte hade glömt det utan "inte klarat av det". Haha, något annat har jag aldrig trott. Grejen är att du svek här personen IGEN, Berny. Det rev upp sår. Och du fick mig att känna mig jävligt dum. Jag kan inte önska dig något gott längre.

Edit: Foofie har för övrigt nu skrivit på skvallerbloggen att Berny spärrat dennes ip-nummer från att kommentera
Senast redigerad av sinfon 2014-06-14 kl. 01:48.
Citera
2014-06-14, 01:51
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Läste konversationen med Foofie i kommentarsfältet ni pratade om, och den är ju helt fantastisk.

http://www.nattstad.se/bernyblue/pussen-14223097

Om någon tvivlar på att jag verkligen fått de där breven av Berny så rekommenderar jag också den. Hennes kommentar till att hon aldrig publicerade den utlovade ursäkten är alltså att hon inte hade glömt det utan "inte klarat av det". Haha, något annat har jag aldrig trott. Grejen är att du svek här personen IGEN, Berny. Det rev upp sår. Och du fick mig att känna mig jävligt dum. Jag kan inte önska dig något gott längre.

Edit: Foofie har för övrigt nu skrivit på skvallerbloggen att Berny spärrat dennes ip-nummer från att kommentera

Såg just detta på Bernys bravader....

"39 thoughts on “Bernys blogg”
Foofie
13 juni, 2014 kl. 11:36 e m
Hahahhaa, jag dööör, Berny har blockerat min ip-adress så jag inte kan kommentera hennes blogg"

Edit såg nu att du också sett det.
Citera
2014-06-14, 02:13
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Såg just detta på Bernys bravader....

"39 thoughts on “Bernys blogg”
Foofie
13 juni, 2014 kl. 11:36 e m
Hahahhaa, jag dööör, Berny har blockerat min ip-adress så jag inte kan kommentera hennes blogg"

Edit såg nu att du också sett det.

Det är så roligt. I inlägget efter proklamerar hon att hon varken skäms eller bryr sig om vad folk har för bild av henne. Men hon klarade inte av att göra offentligt att hon ljög om Magnus och utnyttjade hans död. Hon skrev privata meddelanden och lyckades övertyga användaren som skulle dela Haninge-domen (där det framgår vilken hycklande oansvarig liten skit hon alltid har varit) att inte göra detta eftersom hon mådde så psykiskt dåligt just nu. Så till den grad att användaren trodde det fanns risk för självskada eller återfall (som om Berny Pålsson behöver en ursäkt för att ta återfall). Och nu ip-blockar hon folk. Väldigt mycket besvär att göra sig när man inte bryr sig, tycker jag.
Citera
2014-06-14, 03:58
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Det är så roligt. I inlägget efter proklamerar hon att hon varken skäms eller bryr sig om vad folk har för bild av henne. Men hon klarade inte av att göra offentligt att hon ljög om Magnus och utnyttjade hans död. Hon skrev privata meddelanden och lyckades övertyga användaren som skulle dela Haninge-domen (där det framgår vilken hycklande oansvarig liten skit hon alltid har varit) att inte göra detta eftersom hon mådde så psykiskt dåligt just nu. Så till den grad att användaren trodde det fanns risk för självskada eller återfall (som om Berny Pålsson behöver en ursäkt för att ta återfall). Och nu ip-blockar hon folk. Väldigt mycket besvär att göra sig när man inte bryr sig, tycker jag.
Och du förväntade dig att hon då ska uppträda rationellt?
Djupt nere i sitt heroinmissbruk/blandmissbruk och en drös psykiska diagnoser...
Då förstår jag ju att du måste blivit JÄTTELEDSEN

Säger väl kanske mer om dig, än om henne, tycker du inte det?
Citera
2014-06-14, 04:39
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:

Ja, eller hur det är så förträffligt roligt. Hon vet ju själv att allt det Foofie skriver är sant, hon hade väl inte skrivit ett så långt inlägg om det hela om det inte vore för att hon tog åt sig. Och varför skulle hon ta åt sig om det inte vore sant? Och sen ip blocka på det? Nej nej, hon verkar inte alls skyldig, nejdå.
Citera
2014-06-14, 04:39
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Och du förväntade dig att hon då ska uppträda rationellt?
Djupt nere i sitt heroinmissbruk/blandmissbruk och en drös psykiska diagnoser...
Då förstår jag ju att du måste blivit JÄTTELEDSEN

Säger väl kanske mer om dig, än om henne, tycker du inte det?

Att jag utgår ifrån att hon menar allvar när hon skriver flera långa och välformulerade brev om att hon vill göra bot och bättring? Ja, det säger nog mer om mig än henne. Att jag kanske var naiv. Men den dagen jag är av uppfattningen att ett missbruk och en drös (felaktiga) psykdiagnoser gör att en människa absolut inte kan agera rationellt utan per automatik beter sig som ett svin, då får du gärna skjuta mig.
Citera
2014-06-14, 04:47
Medlem
Denosynliges avatar
EXTRA EXTRA!!! Read all about it!

Bernys blogg har fått ett nytt "fräscht" och "käckt" utseende!

Och med helt nya citat a la Berny style från "talanger" som Emelie Autumn!

Helt nytt bild material!

http://www.nattstad.se/bernyblue
Citera
2014-06-14, 04:57
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Att jag utgår ifrån att hon menar allvar när hon skriver flera långa och välformulerade brev om att hon vill göra bot och bättring? Ja, det säger nog mer om mig än henne. Att jag kanske var naiv. Men den dagen jag är av uppfattningen att ett missbruk och en drös (felaktiga) psykdiagnoser gör att en människa absolut inte kan agera rationellt utan per automatik beter sig som ett svin, då får du gärna skjuta mig.
Oj då, du har psykiatrisk kunskap om henne?

Berätta då gärna vad tösen lider av.
Hur kom du fram till att diagnoserna var felaktiga?
Vilka andra läkare var inblandade i diagnostiseringen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in