2013-06-16, 06:02
Medlem
Det finns en hel del ny info hr om rjan: http://blogg.jankallman.com/?p=15364
Citera
2013-10-28, 15:59
Medlem
Nu sljer han smuggel cigg frn finkan
Citera
2014-06-13, 22:16
Medlem
Ngot nytt om denna man?
Han har vl suttit av 3-4 r nu och ska d ha 20-21 r kvar??
Citera
2014-09-20, 14:08
Medlem
DishSthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Ngot nytt om denna man?
Han har vl suttit av 3-4 r nu och ska d ha 20-21 r kvar??

Ja vad hnder?
Ngon som vet!
Citera
2015-04-06, 19:55
Medlem
Ska trden d en lngsam dd...
Lite ny info!!
tack
Citera
2015-04-06, 20:27
Medlem
JutomenPepsis avatar
Hans facebook uppdateras lite d och d, han har en passande profilbild Sen s har han ingen mobil men han knner till en officer som kan smuggla in en ny fr 500:-. Ganska sjukt att skriva snt p facebook nd...

https://www.facebook.com/orjan.elovsson

Citat:
Jag har ingen mobil, den har gett upp sa det ar darfor jag inte ar online sa ofta. Men det kanske finns kanske nagon som kan hjalpa mig att skramla till en ny. Jag har hittat en lur for 1000kr och en officer som kan kopa den och smuggla in den for 500:- skulle verkligen uppskatta att fa hanga pa fb och kunna ringa hem ibland kramen.
Citera
2015-04-06, 20:54
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
I regel r vl kinarkkurir ngot man blir nr man har skulder till fel folk?
I sfall kanske man inte berttar fr polis eller media att det r pga hot frn folk man r skyldig pengar man packar vskorna fulla med knark och stter sig p flyget?

Nja...mnga gr det vl frivilligt fr att tjna lite pengar. En del tnker vl att det r ltta pengar. Men visst finns det skert folk som fr ka dit fast dem egentligen inte gjort ngot utan att knarket stoppas i deras vska, bil, bostad eller hotellrum..
Citera
2015-04-06, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JutomenPepsi
Hans facebook uppdateras lite d och d, han har en passande profilbild Sen s har han ingen mobil men han knner till en officer som kan smuggla in en ny fr 500:-. Ganska sjukt att skriva snt p facebook nd...

https://www.facebook.com/orjan.elovsson

Tack, fljer en del svenskar som sitter i fngelse utomlands.
Vrst r vl Sudan och Somalia, stackar dem. Fast nd inte.
Citera
2016-07-13, 22:17
Medlem
Mer n ett r nu.
Inget nytt?
Citera
2017-03-27, 04:12
Medlem
Han sitter p livstid fortfarande. Och allt kostar pengar dr i fngelset. Och hur kan de komma sig d en man svensk kommer i en segelbt full med knark i, blir fast i utlandet, men fr komma till sverige o sitta i fngelset hr, som dom kallade missr. varfr kan d inte apasche f komma till sverige ocks o sitta straffet hr, nr mngden var enormt mycket. o sen en jvlig advokat som drog med pengarna till domstolen. Jag har kontakt med Apasche jtte ofta, knnt honom sen han var 16 r, och han har hjlpt o stllt upp fr mig, och han r en fin mnniska trots detta. och fr oss r det nu viktigt att hlla honom vid liv dr, men vi r mnga som mnar om honom.
Citera
2017-03-27, 09:30
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cakeraj
Han sitter p livstid fortfarande. Och allt kostar pengar dr i fngelset. Och hur kan de komma sig d en man svensk kommer i en segelbt full med knark i, blir fast i utlandet, men fr komma till sverige o sitta i fngelset hr, som dom kallade missr. varfr kan d inte apasche f komma till sverige ocks o sitta straffet hr, nr mngden var enormt mycket. o sen en jvlig advokat som drog med pengarna till domstolen. Jag har kontakt med Apasche jtte ofta, knnt honom sen han var 16 r, och han har hjlpt o stllt upp fr mig, och han r en fin mnniska trots detta. och fr oss r det nu viktigt att hlla honom vid liv dr, men vi r mnga som mnar om honom.

Indonesien r inte med i Treaty Transfer avtalet s det r kanske drfr han sitter dr han sitter utan att f en verfring.
Citera
2017-03-30, 01:10
Medlem
aha oki. men sen r de s sjukt, fr betalar han massor med pengar s blir han fri, bara fr att han r frb sverige tror dom att de gr att f fram hur mycket som helst. tror de va prat om en miljon ett tag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in