2014-06-13, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Ojdå. Med det är ju annorlunda om han spelar i ens eget lag, brukar vara några dagars invänjningstid bara. Hur som helst är det ju en bra hockeyspelare, eller var i alla fall när han sist spelade i ES.
Widing är jääävligt hatad och Skelleftebor är jääävligt långsynta.

För egen del har jag beslutat mig för att förtränga denna värvning, annars kan man ju inte njuta av sommaren...
2014-06-13, 16:59
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Skulle få folk att göra allvar av det där gamla hotet om att riva sönder sina säsongskort. Om du inte vet hur hatad han är bland många fans har du några korta kommentarer här:

Se det så här istället. Om någon är så jävla bra på att reta motståndare och lyckas med det samma i Skellefteå så kommer han att bli nyttig där. Han kommer med all sannolikhet att få en sådan roll. En besvärligjävel som är mitt i ansiktet på motståndarna och får med sig utvisningar.

Nej, jag har aldrig gillat honom heller.
2014-06-13, 21:59
Bannlyst
Citat:
Widing är jääävligt hatad och Skelleftebor är jääävligt långsynta.

För egen del har jag beslutat mig för att förtränga denna värvning, annars kan man ju inte njuta av sommaren...
Varför det? Vad har han gjort?
2014-06-13, 22:28
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Inget som är värt att lägga någon vikt vid.
2014-06-13, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Inget som är värt att lägga någon vikt vid.
Näe, jag menar det. Han och alla vi andra kan ju inte ro för att gruvarbetaren inte är mer än en vek lipsill
2014-06-13, 23:33
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Det är en bra fråga. Svaret är att Skellefteåanhängare är långsinta typer som "hatar" spelare som sänkt deras eget lag. Nu fick dom så dom teg.
2014-06-13, 23:36
Bannlyst
Citat:
Det är en bra fråga. Svaret är att Skellefteåanhängare är långsinta typer som "hatar" spelare som sänkt deras eget lag. Nu fick dom så dom teg.
De borde väl vara glada för att få in en som totalt har rövknullat de som nu lämna klubben...
2014-06-13, 23:47
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
De borde väl vara glada för att få in en som totalt har rövknullat de som nu lämna klubben...
Dom tänker inte så märkligt nog. Dom är van att rövknulla andra tyvärr.
Men man kan ju hoppas på att det blir lite knullande i deras röv också numera, Widing eller inte.
2014-06-14, 00:05
Medlem
Widing är en dålig, osympatisk och ful spelare. Tillsammans med Järnkrok och Svedberg representerar han även det oerhört äckliga i att Brynäs vann 2012. Trashtalket efter guldet visar bara hur jävla usel vinnare karln är.

Och när vi ändå är igång måste jag fråga er Brynäsfans: Vad fan är grejen med den där pedofil-mustaschen?
2014-06-14, 00:22
Bannlyst
Citat:
Dom tänker inte så märkligt nog. Dom är van att rövknulla andra tyvärr.
Men man kan ju hoppas på att det blir lite knullande i deras röv också numera, Widing eller inte.
Verkligen? Är inte Skaiket den klubb som blivit mest rövknullade av alla genom hela den svenska hockeyhistorian? Nåja, det ska bli skönt när denna fluga och hype är över och de är i trean där de ju höra hemma. Ger dom tre år och så är nog denna saga över
2014-06-14, 00:44
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Widing är en dålig, osympatisk och ful spelare. Tillsammans med Järnkrok och Svedberg representerar han även det oerhört äckliga i att Brynäs vann 2012. Trashtalket efter guldet visar bara hur jävla usel vinnare karln är.
Nu får han i alla fall chansen att visa vilken god förlorare han är.

Skämt åsido, vad är det som gör honom till en osympatisk och ful spelare? Att han gjorde en snyft-gest när SAIK höll på att gråta livet ur sig? Borde han ha visat mer sympati för den redan så ledsna SAIK-bänken? Är det den händelsen som gör honom till en osympatisk och ful spelare?
2014-06-14, 01:03
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klockan123
Nu får han i alla fall chansen att visa vilken god förlorare han är.

Skämt åsido, vad är det som gör honom till en osympatisk och ful spelare? Att han gjorde en snyft-gest när SAIK höll på att gråta livet ur sig? Borde han ha visat mer sympati för den redan så ledsna SAIK-bänken? Är det den händelsen som gör honom till en osympatisk och ful spelare?
Vet inte men, skulle nog gissa på att det är riktigt djupa saker som att han verkade glad över att ha gjort något bra (vunnit en match mot inavelsträsk) samt mustaschen förstås. Tvivlar på att du får bättre svar från Sveriges bästa lag och deras fans nu när dom äger den så förhatade. Men man undrar ju hur pass barnsliga/långsinta en del är..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in