2014-06-12, 19:24
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Tror inte att Luleå har en drömsits i förhandlingar ( I SHL) heller.

Apropå ingenting.
2014-06-12, 19:57
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Fernholm till Djurgården enligt Ros.
2014-06-12, 20:24
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye
Fernholm till Djurgården enligt Ros.
Känns inte som någon jättebra värvning, men vem vet, det kanske blir bra, har ingen jättekoll på Fernholm.

Christian Berglund till Karlskoga är nu officiellt. Bra värvning av BIK.
2014-06-12, 21:23
Medlem
LT10s avatar
Fyfan... horan Fernholm tillbaka. Han som lämnade oss för plastcluben ska alltså dra på sig vår tröja igen. Ska han bli accepterad är det bara att leverera från start.

Usch vad den här värvningen luktar illa...
2014-06-12, 22:05
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Inte vara orolig om du visste vad som är på ingång.

Det här blev så mycket roligare när Widing kom på tal.
2014-06-13, 09:11
Medlem
Displaceds avatar
Hybrid-icing och större anfalls-zoner alltså. Ett steg i rätt riktning i alla fall. Små banor 15/16?

http://www.shl.se/artikel/55699/
2014-06-13, 11:42
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Hybrid-icing och större anfalls-zoner alltså. Ett steg i rätt riktning i alla fall. Små banor 15/16?

http://www.shl.se/artikel/55699/

Varför skulle detta vara en steg mot "rätt" riktning som skulle vara små banor? Hybridbanorna är rätt väg, men du som inte kan något tror väl bara för att NHL använder liten is så är den så jävla bra, för NHL är så jäääääääääälva bra.
2014-06-13, 13:41
Medlem
Widing klar.
Måste hem och ta en våldtäktsdusch.
2014-06-13, 13:44
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Widing klar.

Haha fy fan, nästan så man tycker synd om er. Visar hur lite alternativ de finns ute på marknaden.
2014-06-13, 13:53
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Varför skulle detta vara en steg mot "rätt" riktning som skulle vara små banor? Hybridbanorna är rätt väg, men du som inte kan något tror väl bara för att NHL använder liten is så är den så jävla bra, för NHL är så jäääääääääälva bra.
Det är inte steg mot rätt riktning. Det är en bra förändring och jag hoppas verkligen inte att det blir mindre rinkar

Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Widing klar.
Hur ska det gå att ha han och Bert tillsammans?

Slutar säkert med att Widing gör succé.
2014-06-13, 14:07
Medlem
RedSands avatar
Förstår varför SAIK tar in Widing. En lagspelare med mycket erfarenhet, kan funka som en "pappa-roll" för de yngre. Kostar nog inte speciellt mycket i lön heller. Jag har alltid gillat honom och hans spelstil, som ofta visar rätt signaler. Har inte producerat så jättebra med poäng på sistone men jag tror inte SAIK förväntar sig det från honom heller, rollen är nog en annan.
2014-06-13, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedSand
Förstår varför SAIK tar in Widing. En lagspelare med mycket erfarenhet, kan funka som en "pappa-roll" för de yngre. Kostar nog inte speciellt mycket i lön heller. Jag har alltid gillat honom och hans spelstil, som ofta visar rätt signaler. Har inte producerat så jättebra med poäng på sistone men jag tror inte SAIK förväntar sig det från honom heller, rollen är nog en annan.
Han behövs inte i vårat lag på något plan. En ren skitvärvning av ett rent hatobjekt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in