2014-06-12, 19:14
Medlem
Tjena,

Ngon som vet ngon sida dr man kan hitta gamla klassfoton? Provat att Google-ska ngra gnger men hittade inga sidor som hjlpte mig.
Citera
2014-06-12, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totalkloud
Tjena,

Ngon som vet ngon sida dr man kan hitta gamla klassfoton? Provat att Google-ska ngra gnger men hittade inga sidor som hjlpte mig.
Du kanske mste ska i skolarkiv? Hr med Riksarkivet. Tror inte de ligger ute p ntet s dr. Om man har tur kan man hitta gamla skolfoton p StayFriends.
Citera
2014-06-12, 19:41
Medlem
ascHacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totalkloud
Tjena,

Vad jag vet s r det bara mjligt om ngon stackars sate i din skola har scannat in klassfotona och lagt ut dem p internet. Om du menar dina egna klassfoton frsts.

Du fr vl helt enkelt rota i gamla ldor.
Citera
2014-06-12, 22:55
Medlem
Eronis avatar
G annars till skolan och begr ut en katalog. Tror detta r offentliga handlingar och mste ges ut.
Citera
2014-06-13, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eroni
G annars till skolan och begr ut en katalog. Tror detta r offentliga handlingar och mste ges ut.
Det kan ju vara riktigt gamla foton han r ute efter och d blir det nog svrare. Vet heller inte om det r lngt till skolan det gller.
Citera
2014-11-09, 08:07
Medlem
tigerpops avatar
Finns den mjlighet att f ut klassfoton frn 60-70? Gjorde ett stayfreinds konto efter begran frn en frlder. Han fann bara foton p parallellklassen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in