Kommer inom 10 år ärva en stor summa pengar men vet inte hur mycket, en släkting har vart en av dom tre högsta cheferna på Astra Zeneca i hela värden, hur mycket kan en sån pensionär ha? Han har alltid vart extremt sparsam o hållit på med aktier osv
Kommer inom 10 år ärva en stor summa pengar men vet inte hur mycket, en släkting har vart en av dom tre högsta cheferna på Astra Zeneca i hela värden, hur mycket kan en sån pensionär ha? Han har alltid vart extremt sparsam o hållit på med aktier osv
Vad kan en sån person tjäna om året?
10år!!!
Är han 75 idag och du hoppas han ska dö innan 85?
Han kan mycket väl ha testamenterat allt till forskningen.
Är du enda arvingen?
Vad kan en sån person tjäna om året?
Jag skall kolla vad de tre högsta cheferna på Astra heter. Återkommer.
Det är min farfar, min pappa är död så pengarna går till mig och syster
Han är lite över 80 år
Han pratar aldrig om pengar. Allt han har sagt är att vi kommer ha det bra en dag.
Då tycker jag du och din syster ska ta väl hand om er farfar. Besök honom ofta och se till att han har det bra.
Om du nödvändigtvis vill veta hur mycket som är att vänta i arv så kan du alltid ringa skatteverket och kolla hur mycket han deklarerar för.
Då tycker jag du och din syster ska ta väl hand om er farfar. Besök honom ofta och se till att han har det bra.
Om du nödvändigtvis vill veta hur mycket som är att vänta i arv så kan du alltid ringa skatteverket och kolla hur mycket han deklarerar för.
Ja självklart men va bara lite nyfiken, okej tack!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!