2014-06-11, 09:36
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Marco Verattis agent är tydligen i Madrid för att förhandla med Real som kan tänka sig att betala 300 miljoner. Khedira ryktas till Arsenal så detta skulle väl inte vara omöjligt eller vad säger ni?

Nej, köp inte en till mittfältare...

Alonso, Di Maria, Modric är bra, det enda vi kanske behöver är en annan anfallare.
2014-06-11, 09:50
Medlem
soffsitss avatar
https://twitter.com/FCBayern/status/476615407517052928
Müller & Lahm har förlängt med Bayern.
2014-06-11, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Beror ju på. Vela skulle säkert tillföra rätt mycket om han spelar som har gör i Sociedad, det råder inga tvivel om. Men för att kunna utmana mer i alla turneringar behövs givetvis större namn och mer klass in i anfallet. Men om man är fortsatt nöjd med en fjärdeplacering och att sluta grupptvåa i champions league så är Vela tillräcklig.

Ja? Det var ju exakt det jag skrev. Att man borde lägga stora pengar på en anfallare men om Giroud står för -~25 och Vela för ~14 ligamål kanske det räcker med det anfallsparet. Sen var det du som drog upp titlar osv, det har inte jag skrivit någonting om.
2014-06-11, 11:06
Medlem
benjas avatar
Jag är ingen expert på real madrid men är verkligen khedira bra? Det jag har sett har varit ganska mediokert.
2014-06-11, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Marco Verattis agent är tydligen i Madrid för att förhandla med Real som kan tänka sig att betala 300 miljoner. Khedira ryktas till Arsenal så detta skulle väl inte vara omöjligt eller vad säger ni?

Är 300 miljoner verkligen tillräckligt? 4 år kvar på kontraktet, ung, lovande. Men just för att det är PSG som inte tar FFP-hotet på allvar så är det desto mer troligt att de skulle sälja sina spelare för mindre än de faktiskt har möjlighet att ta.
2014-06-11, 11:47
Medlem
Cambijaos avatar
Nu är Vela mer ytter än anfallare, så sluta jämföra honom och Morata t.ex. skulle bli chockad om Wenger lirade Vela som skriker.
2014-06-11, 12:05
Medlem
DaKaktuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Nu är Vela mer ytter än anfallare, så sluta jämföra honom och Morata t.ex. skulle bli chockad om Wenger lirade Vela som skriker.
Tack tänkte precis skriva exakt samma sak men du hann visst före!

Och yttrar har väll Arsenal så dem klarar sig..
2014-06-11, 12:22
Bannlyst
Börjar bli orolig nu får Diego Costa skriva på för Chelsea så jag slipper förlora en kula.
2014-06-11, 12:28
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao

Vela spelades en del som anfallare när han var i Arsenal, och vi vet ju alla hur Wenger är, så "chockad" känns väl som en överdrift. Att Vela kanske borde spelas som ytter är ju en sak, men vi vet ju hur Wenger brukar resonera.

För övrigt tycker man att Wenger borde börja värva lite spelare nu? Det är väl troligtvis hans sista år i klubben, och även om han har skött ekonomin exceptionellt i några år, så har han själv inget att förlora på att börja värva lite dyra & stora namn till klubben.
2014-06-11, 12:30
Medlem
När presenteras Shaw för United? Direkt efter VM?
2014-06-11, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benja
Jag är ingen expert på real madrid men är verkligen khedira bra? Det jag har sett har varit ganska mediokert.

Medioker.

Arsenal borde titta på Javi Martinez istället. Jag tror det går att få honom. Enklare att spela med Ramsey och Wilshere då han städar på bra när det blir problem.
2014-06-11, 13:11
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Börjar bli orolig nu får Diego Costa skriva på för Chelsea så jag slipper förlora en kula.
Med tanke på att alla stora tidningar har skrivit att han passerat sin läkarundersökning, att Atleticos president bekräftat förhandlingar med CFC samt att Costa själv sagt att det verkar bli en övergång så ska det mycket till att han inte hamnar där.

Personligen tror jag att både Costa, Luis och Fabbe redan är klara bara att deras klubbar gör klart administrativt arbete samt ordnar ersättare. I Fabbes fall så skulle jag gissa att han presenteras inom 24h efter att Rakitic är klar.
Costa och Luis blir nog också klara innan fredag, troligtvis samma med Tiago.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in