2014-05-03, 00:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bcaa
Om man får gyno känningar mitt i kuren och går till doktorn och berättar att man kurat och nu fått gynokänningar, vad gör dem då? struntar i en eller försöker hjälpa en? vore kul att höra om någon testat!

Är han en fjant så kan han ju anmäla dig (om brottet ger mer än 2 år i finkan) annars så klappar han dig på ryggen och ger dig mormors hallonsaft.
Citera
2014-05-04, 20:01
Medlem
Min fråga lyder. Om min letro kur mot gyno som uppstått krockar med min pct ska jag ändra doseringen något. Vill gärna köra klart kuren.

Kör 500mg test E e5d i 15 veckor och ska strax kliva av.
Pct är tänkt hcg 500iu i 2 veckor sen nolva tills återställd.

mvh
Citera
2014-05-11, 23:53
Medlem
Två frågor.
Kommer köra en anavar kur 40/50 (lutar det åt) inte bestämt längd och dos ännu.
Pct kommer det att bli Nolva i tre veckor fronta med 80mg dag ett sedan 20mg resten, kommer direkt när de tre veckorna är slut åka iväg på en grabb resa alltså kommer väldigt mycket skitmat ätas och alkohol konsumeras, hur kommer detta påverka mina egna testo nivåer eller är dem återställda efter nolva kuren?

Har lite puffy nipples från tonåren kvar vilket jag gärna inte vill att de ska utvecklas, är det en ide att köra 5-10 mg nolva under hela kuren?
Citera
2014-05-12, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolix
Herregud, läs på. Och för fan, kör inte AAS.. Att köra steroider, framförallt Anavar i detta fall, och avsluta kuren med att festa loss med alkohol och äta massa skräpmat är BIG NO NO. Du ska inte köra AAS.
Och den där PCT'n till den där Anavar-kuren = Nej.

Anavar ska du köra under deff, det lilla du kommer få ut av den kuren kommer att bli förstört efter din så kallade "grabb-resa".

Håll dig borta från AAS tills den dagen du tar din träning seriöst.

jag deffar just nu och kommer avsluta kuren ett par veckor innan jag ska resa iväg så ser inte problemet?
Varför skulle jag inte köra anavar "i detta fall"?
Sedan ser jag inget direkt problem med pctn?
Citera
2014-05-16, 13:45
Medlem
walle2343s avatar
Jag vill köra en test p kur i 8 veckor, är det Clomid eller nolva som gäller?
Citera
2014-05-16, 22:20
Medlem
Båda eller en av dom fungerar.
Citera
2014-05-16, 23:06
Medlem
Hur tycker ni man ska köra en pct med Hubei Yuanchengs nolva på 10 mg per tablett om man har kört en dbol kur på 30mg i 50 dagar utan några känningar i bröst eller större biverkningar?
Citera
2014-05-26, 15:05
Medlem
Är mitt HCG förstört?

Köpte oblandat HCG (2 st behållare med vatten och pulver för sig) för 3 veckor sedan för att ha efter avslutad kur.
Kom på mig själv nu att jag har bevarat dem i rumstempererad miljö (ca 18 grader).

Ska använda dem först om 3 veckor då min kur är färdig.

Min fråga: Är det obrukbart eller kan jag använda dem som vanligt?

Mvh
Citera
2014-06-11, 07:13
Medlem
Behöver lite råd då det snurrar lite utöver hur jag ska gå vidare...

För ca 5 1/2 vecka sedan avslutade jag en ca 4 veckor lång superdrol kur, som jag i övrigt är fullt nöjd med nu när jag dietar. Kände egentligen inte av några bieffekter förutom någon acne och att bollarna krympt lite. Så jag hoppade som vanligt, enligt protokoll, på en PCT (nolva) där jag startade och körde 40mg/ed första veckan och nu ligger jag på 20mg/ed.

För att komma till saken; Jag tycker mig känna att jag inte är något nedstängd, bollarna är i princip tillbaka. Däremot har acnen ökat vilket påverkar mig psykiskt misstänker att det är nolvan....

Är jag så pass återställd att jag kan skippa nolvan eller "tror" jag bara det. Superdrol´s allvarligaste bieffekter är ju blodvärden och lever, något som inte nolvan hjälper till med.

Har kört någon tidigare kur, och alltid haft nolva som PCT, enda gången jag känt mig riktigt nedstängd var när jag gick på dboll. Annars tycker jag inte en PCT ger allt för mycket... Men det kanske bara är som jag tror som sagt?

På tyngre grejer, fler mixar, vilket oftast innebär högre dosering totalt sett, kanske det är annorlunda mot exempelvis en oral only?

Peace
Citera
2014-06-11, 07:26
Medlem
Spliffmeisters avatar
Jag får mer bieffekter av Nolva än av AAS.. slutat ta den skiten sen länge. HCG och Adex är det som gäller..
Citera
2014-06-11, 09:03
Medlem
Hmm? får kika upp det där närme tror jag...

Spliff, Kör du dessa som PCT eller även något under delar av kuren?
Citera
2014-06-11, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Jag får mer bieffekter av Nolva än av AAS.. slutat ta den skiten sen länge. HCG och Adex är det som gäller..

Hur lägger du upp pctn med adex?

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in