2014-06-09, 12:27
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoolizei
Hftig du mste knna dej nr du kan nmna ngra namn sdr..

Jag skulle precis skriva samma sak. Att kolla upp vra grabbar p Facebook r inte s svrt. Vilket betyder att den hr idioten inte har den minsta koll, egentligen. Sedan s r det pinsamt att folk sitter och skriver namn hr p Flashback.
Citera
2014-06-09, 12:52
Medlem
Frklara fr mig varfr det r pinsamt att posta namn p vilka som tillhr FB i en huligantrd p Flashback? Jvla pajas..

Citat:
Ursprungligen postat av BaronSemedi
Jag skulle precis skriva samma sak. Att kolla upp vra grabbar p Facebook r inte s svrt. Vilket betyder att den hr idioten inte har den minsta koll, egentligen. Sedan s r det pinsamt att folk sitter och skriver namn hr p Flashback.
Citera
2014-06-09, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
http://www.iphoneogram.com/p/7384028...019_220714771/
http://scontent-b.cdninstagram.com/h...04371999_n.jpg

Taget p Pub Diset vid rnsberg, FB skulle mta bajen?

Japp. Stil och klass var det.
Citera
2014-06-09, 17:47
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Frklara fr mig varfr det r pinsamt att posta namn p vilka som tillhr FB i en huligantrd p Flashback? Jvla pajas..

Behver jag verkligen frklara det? Finns det ngon anledning till att hnga ut folk p ppna forum, tycker du? Varfr skriver du inte ditt eget namn hr d?
Citera
2014-06-09, 19:27
Medlem
Allts, det r vldigt enkelt. P Flashback diskuteras allt frn hgt till lgt. Just den hr trden behandlar Fotbollsfirmor i Sverige samt info om deras aktiviteter. Aktiviteterna de gnar sig t pfallande ofta brottsliga. Drfr r det av intresse att diskutera vilka som kan ha/vilka som deltar i dessa brottsliga handlingar. De flesta i FB r ppna med sin medlemskap. Om de inte vill figurera i offentligheten kan de; 1) Sluta med verksamheten. 2) Sluta posera p bilder p diverse offentliga internetsidor som Facebook och Instagram.

Citat:
Behver jag verkligen frklara det? Finns det ngon anledning till att hnga ut folk p ppna forum, tycker du? Varfr skriver du inte ditt eget namn hr d?
Citera
2014-06-09, 20:17
Medlem
Citat:
Allts, det r vldigt enkelt. P Flashback diskuteras allt frn hgt till lgt. Just den hr trden behandlar Fotbollsfirmor i Sverige samt info om deras aktiviteter. Aktiviteterna de gnar sig t pfallande ofta brottsliga. Drfr r det av intresse att diskutera vilka som kan ha/vilka som deltar i dessa brottsliga handlingar. De flesta i FB r ppna med sin medlemskap. Om de inte vill figurera i offentligheten kan de; 1) Sluta med verksamheten. 2) Sluta posera p bilder p diverse offentliga internetsidor som Facebook och Instagram.

Felpost
Senast redigerad av Fucka 2014-06-09 kl. 20:20.
Citera
2014-06-09, 22:11
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:

Det betyder inte att man vill ha sitt namn "outat" p Flashback, dr alla kan se vad man heter. Tycker du sjlv, ur ett rent moraliskt perspektiv, att det r rtt?
Citera
2014-06-09, 22:28
Medlem
Brutalochsnellhahas avatar
Fan va vrdelsa svenska huliganer e. Dom producera minimalt i jmfrelse med andra lnder och r mest intresserad av att diskutera etik och moral p ntet. Skms ni inte?
Citera
2014-06-09, 22:42
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brutalochsnellhaha
Fan va vrdelsa svenska huliganer e. Dom producera minimalt i jmfrelse med andra lnder och r mest intresserad av att diskutera etik och moral p ntet. Skms ni inte?

Och du har hyperkoll p hur ofta det smller i andra lnder? Och om svenska grabbar r s vrdelsa, varfr sitter du ens och lser i denna trd?
Citera
2014-06-09, 22:44
Medlem
Citat:
Och du har hyperkoll p hur ofta det smller i andra lnder? Och om svenska grabbar r s vrdelsa, varfr sitter du ens och lser i denna trd?
Ja och ja. Jag lser fr att f det bekrftat.
Citera
2014-06-09, 22:55
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brutalochsnellhaha
Ja och ja. Jag lser fr att f det bekrftat.

Du har aldrig funderat p att ska upp ngon av oss fr fysisk konfrontation - bara fr att f det bekrftat?
Citera
2014-06-09, 23:08
Medlem
Citat:
Du har aldrig funderat p att ska upp ngon av oss fr fysisk konfrontation - bara fr att f det bekrftat?
Nej det rcker med att sitta p en skn ftlj, titta p klippen och konstaterar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in