2014-05-08, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Ska ju vara totalt svinkallt, tror inte det kommer så mycket folk.
Blev fan inget för mig! Fick köra bil med tjejen istället. Hennes körkort är ju såklart viktigare. Sen var det kanske lite skönare i en varm bil med musik än att stå ute i det kalla på Grönan!
Citera
2014-05-10, 16:27
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Jahopp, ska bli 17 grader och en fet sol hela nästa helg ser det ut som. Någon som ska gå på Danko Jones på fredagen?
Citera
2014-05-11, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Jahopp, ska bli 17 grader och en fet sol hela nästa helg ser det ut som. Någon som ska gå på Danko Jones på fredagen?
Hade gärna gjort... men måste sussa kudde då för ska ned till Götlaborg och springa Göteborgsvarvet!
Citera
2014-05-16, 15:59
Medlem
Stjaertsmoers avatar
JaaaaaaaaaaHA. Första riktigt fina dagen här i Stockholm, någon annan än jag som är sugen på att glo Danko Jones och bli mördarfull ikväll?
Citera
2014-05-23, 04:52
Medlem
Vad heter låten Laleh spelade igår med alla trummor?
Citera
2014-06-01, 15:34
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Fan va Meshuggah levererade igår!
Citera
2014-06-09, 14:15
Medlem
Dindlys avatar
Är det någon som har en uppfattning om när man bör vara på plats på fredag för att komma in och se Arcade Fire? Vet ju att Tenacious D mer eller mindre skapade hysteri förra året och jag kan tänka mig att det blir bra tryck på denna spelning också.
Citera
2014-06-09, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dindly
Är det någon som har en uppfattning om när man bör vara på plats på fredag för att komma in och se Arcade Fire? Vet ju att Tenacious D mer eller mindre skapade hysteri förra året och jag kan tänka mig att det blir bra tryck på denna spelning också.

Om jag inte missminner mig så slutade dom släppa in folk runt 17 när Tenacious D spelade, och om du misstänker att det blir lika bra tryck på denna skulle jag försöka vara där senast 15, helst tidigare om du inte vill köa så länge.

Jag ska tyvärr inte på spelningen.. Är det många här som ska dit?

Mvh DjFisken
Citera
2014-06-09, 15:11
Medlem
Marquesos avatar
Jag ska absolut gå på Arcade Fire. Svårt att förutse hur stort tryck det kommer vara. Jag tänker att det borde vara typ lika mycket som på Tenacious D, men är osäker. Är det bra väder så blir det nog jäkligt packat tidigt. Bättre att chansa och dra dit tidigt, för säkerhets skull. Man får väl placera sig på en bänk och bara sitta i solen eller något.
Citera
2014-06-09, 16:40
Medlem
MiniCharlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djfisken
Om jag inte missminner mig så slutade dom släppa in folk runt 17 när Tenacious D spelade, och om du misstänker att det blir lika bra tryck på denna skulle jag försöka vara där senast 15, helst tidigare om du inte vill köa så länge.

Jag ska tyvärr inte på spelningen.. Är det många här som ska dit?

Mvh DjFisken

Jag var på plattan vid 15:30 och redan då var det stängt..
Citera
2014-06-09, 16:53
Medlem
Är The Kristet Utseende bra live? Funderar om jag kolla ikväll.
Citera
2014-06-10, 20:20
Medlem
Mycket dötid om man ska se Arcade Fire, någon som har koll på hur mycket en öl kostar där inne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in