Citat:
Ursprungligen postat av
Pendek
http://norran.se/hockeybloggen/bellermare-pa-vag-till-nhl-213737
En trovärdig uppgiftslämnare till bloggen berättar att Bellemare är på väg bort.
– Det ska vara riktigt nära att det är klart, säger källan.
Inom någon dag får vi svaret. 15 juni är deadline för Bellemare.
Hörde oxå det idag av en jag litar på extremt mkt.Iåfs sa personen att det var 100% säkert att Holloway skulle till KHL. Men utöver den infon har personen aldrig haft fel sista åren.Nu hoppas man förstås att så är fallet denna gången. Bellemare har varje år tagit stora steg och var enligt mig en av AIK s bättre spelare förra säsongen
I övrigt tackar jag Atreyeri för intressanta tankar. Forsell gör sig extremt bra i media och är ett smart val om man tittar på "ansikte utåt" för klubben. Tycker däremot han varit lite "svajig"sista säsongen. Trist att säga så då han är en favoritspelare hos mig. Kanske därför man vill att han presterar lite bättre än vad som är realistiskt. Hur andra ser på Forres prestation förra säsongen vore intressant att höra. Men risken att folk börjar gnälla om fel tråd är väl överhängande så är väl ingen ide
Men helt klart ett vettigt alternativ. Håller dock Burström högre om han vill åt ämbetet. I övrigt anser jag att diskussioner om blivande kaptener vara lagom "silly" Speciellt om man pratar om en hockey angelägenhet som Aik(Sveriges bästa lag) Men vissa vill förstås alltid vara lagom tråkiga.....precis som deras lagom tråkiga och menlösa favoritlag