Citat:
Ursprungligen postat av
masterior26
Är du på dag 6 så blir det inte värre för det är 3:e dagen som man mår som värst, hur länge har du tagit och vilka doser om dagen?
Jo i princip alla säger ju det, jag mådde som sämst dag 5 senast, sen har jag läst någon enstaka på amerikanska forum som påstår att deras abstinens inte kommit igång till fullo förrän dag 6-7 (dessa har å andra sidan tagit betydligt större mängder än jag och under en längre tid), men är ju fortfarande förvånansvärt frisk som sagt.
I början av förra året slutade jag i strax över tre veckor och då hade jag kört 2.5mg fem dagar/vecka i kanske ett halvår och då mådde jag piss och ville dö. Nu har jag kört 2.5mg 3 gånger/vecka sedan början av februari förra året (blev dock 4 dagar/vecka en del de här sista två månaderna eller så). Även om jag tagit det 1-2 dagar mindre/vecka nu än innan förra gången jag slutade trodde jag faktiskt att jag skulle bli sjukare den här gången pga att missbruket den här gången varat under en längre tid än förra gången, men att jag hade en del rena dagar kanske gjorde så pass mycket skillnad vad vet jag?