2014-06-06, 19:18
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petrucciani
Men nån som har koll på det där, hur ligger procentsatsen nasalt och hur står det sig mot t.ex. rektalt eller under tungan i alkohollösning?

Har du testat att göra alkohollösning på sub? Hur gjorde du det och funkade det bättre? Jag har läst lite om det på nått engelskt forum men mins inte hur man skulle göra, men jag tror man skulle låta lösningen sugas upp i bomull och sedan lägga under tungan.
Citera
2014-06-06, 19:26
Medlem
Resanhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Har du tolerans mot benso och sub så är det ingen fara alls, men även om du inte har tolerans på benso så är 10mg inte mycket så det är lugnt att köra på det.

Ingen tolerans eller ytterst lite tolerans. Har tagit sub 3 gånger utspritt på 2-3 veckor och jag tog 10mg valium i onsdags. Tog 3/4 av en 10mg'are nu tillsammans med 1.2mg sub nasalt.
Citera
2014-06-06, 21:26
Medlem
GulCitrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resanhem
Ingen tolerans eller ytterst lite tolerans. Har tagit sub 3 gånger utspritt på 2-3 veckor och jag tog 10mg valium i onsdags. Tog 3/4 av en 10mg'are nu tillsammans med 1.2mg sub nasalt.

Hur var ruset? Funka det fint?
Citera
2014-06-07, 05:58
Medlem
MagicMacks avatar
Hej Bullen. Idag har jag delat en 70 flaska med 30%, därefter 2 xanor, sedan ytterligare 2öl på krogen och en 0.3 tjack som jag åt upp. (som skulle vara dunder, men de var standard klet).

Nu vill jag mysa ner mig i sängen och se på The.Grand.Budapest.Hotel.2014.720p.BluRay.x264-BLOW.

Men jag tycker inte jag känner någon direkt effekt av subben. Tog en halv 8mg i näsan.

kanske väger runt 75kg och är 185. Borde jag fylla på, eller är det bara slöseri? Kanske varva ner med en blå istället... eller hur lång tid tar det innan subben slår på? och hur länge varar ruset?

mvh
Citera
2014-06-07, 15:29
Medlem
JB79s avatar
Hejsan. Undrar bara om det är någon som vet gatupriset ( Malmö) på Buprenorfin? Alltså inte Suboxone utan klassikern Buprenorfin. Buprenorfin (Subutex som den en gång hette) verkar vara jävligt attraktivt. Har haft Buprenorfin i 8 år och har aldrig haft en tanke på att hålla på att sälja medecinen. En kille säger att 8mg kostar 100kr. Vet inte om detta stämmer!?! Mvh JB
Citera
2014-06-08, 03:09
Medlem
bluecars avatar
är det vanligt att bli lite handlingsförlamad när man noddar? tex när jag ska byta kanal på tvn så känns det som att jag gör det, och jag tror att jag gör det, men i själva verket så har jag inte ens rört mig. "handlingsförlamad" kanske är fel ord men att kunna styra sina tankar på det sättet. Det är inte obehagligt, jag är bara nyfiken om någon annan upplever samma sak. Om nu någon fattar vad jag menar, jag kanske förklarade dåligt
Citera
2014-06-08, 10:35
Medlem
bumbaclot.s avatar
Nu sitter jag här och vill bryta mig fri från buprenorfinet igen! När jag slutade förra året i Januari var dag 5-6 efter senaste intag den värsta för mig, jag låg i fosterställning med magkramper, svettades/frös, myrkryp i benen, kass mage och allt det där.

Nu är jag på dag 5 igen, men jag har inte blivit särskilt sjuk än? Har haft svaga abs symtom sedan dag 2 som resulterar i att jag får chills och svettas, men det är lite och helt klart hanterbart. Är varken dålig i magen/har magkramper/illamående (äter helt normalt), har inga myrkryp och inga smärtor i leder etc.

Någon som kan säga varför det tar sådan tid? Abstinensen började ju redan kännas av vid dag 2, men varför har det inte blivit värre? Jag har kört doser på 2.5mg 2-4 dagar/vecka sedan feb-mars förra året. Är självklart glad för att jag inte blivit sjukare, samtidigt vill jag ju få abstinensen ur världen och gå vidare.
Citera
2014-06-09, 15:40
Medlem
User1000000s avatar
Om man tar 1mg subuxone hur lång tid tar det då innan man kan lämna urinprov? Vissa säger det tar 1-3 dagar och på andra låter det som det skulle ta flera veckor
Citera
2014-06-09, 16:05
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1000000
Om man tar 1mg subuxone hur lång tid tar det då innan man kan lämna urinprov? Vissa säger det tar 1-3 dagar och på andra låter det som det skulle ta flera veckor

Tar du bara 1mg en gång så är det ute efter 3-5 dagar skulle jag säga, vill du vara säker på att du är ren så vänta minst 5 dagar innan du lämnar UP.
Citera
2014-06-09, 16:07
Medlem
bumbaclot.s avatar
Frågar väl igen då.

Är på dag 6 utan sub, och har haft abstinens symtom sedan dag 2 men de har inte förvärrats nämnvärt sedan andra dagen, svettas överdrivet och fryser lite + vaknar tidigare men det är allt. Sist mådde jag piss och vill dö på dag 5.

Kommer jag bli något sjukare eller? Snart börjar jag ju tro att jag blivit skonad på något vis. Känns konstigt att symtomen inte blivit värre eller att inte nya abstinens symtom uppkommit vid det här laget.
Citera
2014-06-09, 17:33
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Frågar väl igen då.

Är på dag 6 utan sub, och har haft abstinens symtom sedan dag 2 men de har inte förvärrats nämnvärt sedan andra dagen, svettas överdrivet och fryser lite + vaknar tidigare men det är allt. Sist mådde jag piss och vill dö på dag 5.

Kommer jag bli något sjukare eller? Snart börjar jag ju tro att jag blivit skonad på något vis. Känns konstigt att symtomen inte blivit värre eller att inte nya abstinens symtom uppkommit vid det här laget.

Är du på dag 6 så blir det inte värre för det är 3:e dagen som man mår som värst, hur länge har du tagit och vilka doser om dagen?
Citera
2014-06-09, 18:44
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Är du på dag 6 så blir det inte värre för det är 3:e dagen som man mår som värst, hur länge har du tagit och vilka doser om dagen?

Jo i princip alla säger ju det, jag mådde som sämst dag 5 senast, sen har jag läst någon enstaka på amerikanska forum som påstår att deras abstinens inte kommit igång till fullo förrän dag 6-7 (dessa har å andra sidan tagit betydligt större mängder än jag och under en längre tid), men är ju fortfarande förvånansvärt frisk som sagt.

I början av förra året slutade jag i strax över tre veckor och då hade jag kört 2.5mg fem dagar/vecka i kanske ett halvår och då mådde jag piss och ville dö. Nu har jag kört 2.5mg 3 gånger/vecka sedan början av februari förra året (blev dock 4 dagar/vecka en del de här sista två månaderna eller så). Även om jag tagit det 1-2 dagar mindre/vecka nu än innan förra gången jag slutade trodde jag faktiskt att jag skulle bli sjukare den här gången pga att missbruket den här gången varat under en längre tid än förra gången, men att jag hade en del rena dagar kanske gjorde så pass mycket skillnad vad vet jag?
Senast redigerad av bumbaclot. 2014-06-09 kl. 19:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in