Ja nu är det så att det uppstått en situation efter en sen utekväll tillsammans med en av mina bästa vänner och hans tjej. Dom ville ha en trekant med mig och jag gick med på det bara för att ha en rolig historia tillsammans med dom.
Vi genomförde trekanten, hur wierd det än må vara, med tanke på att dom varit tillsammans i över 10 år och har barn å så tillsammans, jag rationaliserade detta för mig själv genom att tänka att det kanske skulle kunna stärka deras förhållande.
Vi gjorde det och alla var chill med det dagen efter, och dom insisterade på att göra det igen, vilket jag inte har nått emot då vi alla är väldigt nära vänner och hon är faktist väldigt snygg också.
Nu till problematiken, varje gång vi är ute nuförtiden så är hon på mig, hon vill lixom avsluta hela akten genom att göra det med mig i ensamhet (fick vinballe), vilket jag såklart inte tänker gå med på sålänge min polare inte får ligga med en annan tjej, jag förklarade för henne att det måste vara ett ge & ta och öppen kommunikation.
Men problemet nu, är att hon har uppenbarligen blivit kär i mig, hon säger att hon vill avsluta det med mig för då tror hon även att känslorna skulle försvinna, vilket jag INTE tror att dom kommer göra och jag skulle aldrig gå bakom ryggen på min polare, samtidigt som jag inte vill berätta detta för honom.
(tjejen i fråga är verkligen världens bästa för övrigt, så ord som slyna och hora undanbedes)
Vad ska jag göra egentligen? Det känns som hela vänskapen kan gå sönder pga detta..