• 1
  • 2
2014-06-09, 01:56
Medlem
Ja nu är det så att det uppstått en situation efter en sen utekväll tillsammans med en av mina bästa vänner och hans tjej. Dom ville ha en trekant med mig och jag gick med på det bara för att ha en rolig historia tillsammans med dom.

Vi genomförde trekanten, hur wierd det än må vara, med tanke på att dom varit tillsammans i över 10 år och har barn å så tillsammans, jag rationaliserade detta för mig själv genom att tänka att det kanske skulle kunna stärka deras förhållande.

Vi gjorde det och alla var chill med det dagen efter, och dom insisterade på att göra det igen, vilket jag inte har nått emot då vi alla är väldigt nära vänner och hon är faktist väldigt snygg också.

Nu till problematiken, varje gång vi är ute nuförtiden så är hon på mig, hon vill lixom avsluta hela akten genom att göra det med mig i ensamhet (fick vinballe), vilket jag såklart inte tänker gå med på sålänge min polare inte får ligga med en annan tjej, jag förklarade för henne att det måste vara ett ge & ta och öppen kommunikation.

Men problemet nu, är att hon har uppenbarligen blivit kär i mig, hon säger att hon vill avsluta det med mig för då tror hon även att känslorna skulle försvinna, vilket jag INTE tror att dom kommer göra och jag skulle aldrig gå bakom ryggen på min polare, samtidigt som jag inte vill berätta detta för honom.

(tjejen i fråga är verkligen världens bästa för övrigt, så ord som slyna och hora undanbedes)

Vad ska jag göra egentligen? Det känns som hela vänskapen kan gå sönder pga detta..
Senast redigerad av 1234ost 2014-06-09 kl. 01:58.
Citera
2014-06-09, 02:18
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234ost
vilket jag såklart inte tänker gå med på sålänge min polare inte får ligga med en annan tjej, jag förklarade för henne att det måste vara ett ge & ta och öppen kommunikation.

Men problemet nu, är att hon har uppenbarligen blivit kär i mig, hon säger att hon vill avsluta det med mig för då tror hon även att känslorna skulle försvinna, vilket jag INTE tror att dom kommer göra och jag skulle aldrig gå bakom ryggen på min polare, samtidigt som jag inte vill berätta detta för honom.

(tjejen i fråga är verkligen världens bästa för övrigt, så ord som slyna och hora undanbedes)

Vad ska jag göra egentligen? Det känns som hela vänskapen kan gå sönder pga detta..

Du svarade ju på din egen fråga
Citera
2014-06-09, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
Du svarade ju på din egen fråga

Ja, jag vet ju vad jag ska göra. Men bör jag berätta något för honom?
Citera
2014-06-09, 03:11
Medlem
Citat:
Ja, jag vet ju vad jag ska göra. Men bör jag berätta något för honom?

Klart som fan du ska göra det, är du en RIKTIG ÄKTA ÄRLIG vän så ska du kunna berätta hur du känner för din polare. Det kommer garanterat stärka eran vänskap, för då vet han att han kan lita på dig till 100% genom allt!
Citera
2014-06-09, 09:14
Medlem
Malkos avatar
Hon har inga känslor för dig egentligen, hon kan bara inte skilja på sex och känslor ännu. Antar att hon är under 28 och har bara haft sex med sin kille innan dig.

Hon är bara förvirrad men hon vill ha sex med andra. Så har hon inte sex med dig så kommer det att bli med någon annan (bakom hennes killes rygg). Med er trekant så öppnade ni hennes inlåsta förtryckta slampiga natur.

Berätta för din vän. Sen så är det upp till honom hur han väljer att hantera situationen.

Lycka till!
Citera
2014-06-09, 11:45
Medlem
Ni skulle ju ha trekant fler gånger. Då löser ni det då.
Citera
2014-06-09, 12:43
Medlem
Hundstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malko

Berätta för din vän. Sen så är det upp till honom hur han väljer att hantera situationen.

This!

Svårare än så är det inte.
Citera
2014-06-09, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Hon har inga känslor för dig egentligen, hon kan bara inte skilja på sex och känslor ännu. Antar att hon är under 28 och har bara haft sex med sin kille innan dig.

Hon är bara förvirrad men hon vill ha sex med andra. Så har hon inte sex med dig så kommer det att bli med någon annan (bakom hennes killes rygg). Med er trekant så öppnade ni hennes inlåsta förtryckta slampiga natur.

Lycka till!

Aah nä hon är 31. Men du har rätt, hon säger själv att hon vill "avsluta" det, med förhoppning att få bort känslorna.. Det är nästan så att jag ska prata i dom termerna med min polare, innan hon drar till nån annan och ligger. Win-Win right? Antingen skiter det sig, elelr så löser det sig.
Citera
2014-06-09, 14:23
Medlem
Chanitos avatar
Citat:
Aah nä hon är 31. Men du har rätt, hon säger själv att hon vill "avsluta" det, med förhoppning att få bort känslorna.. Det är nästan så att jag ska prata i dom termerna med min polare, innan hon drar till nån annan och ligger. Win-Win right? Antingen skiter det sig, elelr så löser det sig.

Jag hade sättit henne själv för din väns skull.
Citera
2014-06-09, 16:06
Medlem
Brutalochsnellhahas avatar
Fan va lam din polare är, vad får han ut av att dela sin partner med dig?
Citera
2014-06-09, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brutalochsnellhaha
Fan va lam din polare är, vad får han ut av att dela sin partner med dig?

en lyckligare flickvän?
Citera
2014-06-10, 15:41
Medlem
Du verkar vara vettig o vill ha det här på en bra nivå så fortsätt du med att avvisa denna brud o låt henne nöja sig med diverse 3 kanter istället
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in