Tycker det här är idiotiskt... Varför ska man dra alla blattar över en kant? Jag är blatte. Jag sköter mig. Jag kallar inte andra rasist. Jag är stolt svensk. Jag firar nationaldag. Vi i familjen "firar" jul (vi har en julgran o så). Vi bakar äppelpaj och inte baklava. OCH DU SÄGER ATT JAG KALLAR SVENSKAR FÖR RASISTER? F*cking idioter som inte vet att det är just dessa INDIVIDER som är klappmongos, och dessa individer finns både i svenska grupper såsom det gör i invandrar/blattegrupper. Sluta klassificera människor efter etnicitet och döm dom efter deras personlighet. Och detta har inget med invandring att göra egentligen, bara helvetes föräldrar som inte ansvar och inte kan uppfostra sina barn på rätt sätt.
Killen i videon är ju bara emot sig själv, han säger att alla invandrare är idioter och att alla invandrare kallar svenskar för rasister för att dom säger nej till en fråga och den som frågar råkar vara blatte. Han själv är ett levande exempel på att inte alla blattar kallar svenskar för rasister för ingenting.
Och ni som känner er träffade, alltså dom som kallar svenskar för rasister för att dom säger nej till ner eller när ni tränger er i kön, skjut er själva eller åk hem om ni inte gillar Sveriges normer och lagar. Du bor i Sverige, anpassa dig. I ditt hemland hade man aldrig kunnat bygga en kyrka medan vi muslimer (är själv icke troende muslim, är ateist) får böneutrop...
Skärp er och då menar jag både svenskar och blattar... Blir trött på skiten, lust att rada upp alla som ens snackar om rasism och etnicitet eller invandring, vare sig du är svensk eller blatte, och sen skjuta er en efter en...