2014-06-06, 22:14
Medlem
.
Senast redigerad av PlayaArmy 2014-06-06 kl. 22:17.
Citera
2014-06-06, 22:15
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Nej jag vet, Oscar är helt klart lagets plump. Brukar dock byta ut honom mot Ribery eller någon annan going dirr efter avspark.

Okej låter bra det! Behöver bara yttrar så kan jag också bygga ett sydamerikanskt lag, funderar på att lira någon formation utan yttrar så länge, har massa bra CM's.

Citat:
Ursprungligen postat av PlayaArmy
Har inte sett dom innan, fyfan... Men tror ni att statsen som dom har nu följa med till FIFA 15? Jag menar inte precist, men till exempel Eto'os pace?

Haha inte kul WR på en COM. Vissa av dom, ja Eto'os pace kommer vara densamma, han är inte alls lika snabb som förut längre!
Citera
2014-06-06, 22:16
Medlem
dannyWs avatar
Citat:
Hmm intressant, tidigare idag skrev jag ju här i tråden att jag upplevde det grymt svårt att när jag på WC öppnar packs få Portugisare, och nu läste jag detta av en användare på futhead: ''EA is so smart.. they ask you to choose a nation at the beginning so that they know what players youre looking for, for example i put portugal and opened loads of packs and i can make 3 teams for every country and barely any portuguese players, theyre trying to get me to keep on buying packs these little fucker''

Vad tror ni? Kan det ligga något i det??
Hmm, jag vet inte. Valde själv Portugal och har ~800 items i klubben och är två spelare ifrån det optimala Portugisiska laget, Ronaldo och Bruno Alves.
Citera
2014-06-06, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dannyW
Hmm, jag vet inte. Valde själv Portugal och har ~800 items i klubben och är två spelare ifrån det optimala Portugisiska laget, Ronaldo och Bruno Alves. Så kanske ligger något i det.
Fast då är du ju ändå en mycket god bit på vägen! Vem spelar du som striker? Postiga?
Alves är den enda jag har fått btw!
Senast redigerad av BendingSwine 2014-06-06 kl. 22:24.
Citera
2014-06-06, 22:39
Medlem
dannyWs avatar
Citat:
Fast då är du ju ändå en mycket god bit på vägen! Vem spelar du som striker? Postiga?
Alves är den enda jag har fått btw!
Kom på att jag saknar Coentrao också, så tre spelare ifrån. Yes, Postiga är den enda jag har.

Visst är jag på god väg men om man jämför med min spanska elva jag kan ställa upp så är det sisådär. Tror jag har packat hela spaniens mittfält förutom Xavi.
Citera
2014-06-06, 22:56
Medlem
UnEasys avatar
Fått ihop ett jävla hårt lag nu!
http://www.futhead.com/14/squads/12648710/
Ska in med tots rodriguez också så är det fan komplett.

Är 9 chem på alla än vad futhead säger.
Citera
2014-06-06, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dannyW
Kom på att jag saknar Coentrao också, så tre spelare ifrån. Yes, Postiga är den enda jag har.

Visst är jag på god väg men om man jämför med min spanska elva jag kan ställa upp så är det sisådär. Tror jag har packat hela spaniens mittfält förutom Xavi.
Tycker fan alla jag möter har Coentrao, men själv går det inte att få honom Okej nice, har inte lyckats plocka Postiga än, så får nöja mig med Oliveira så länge.

Samma för mig fast med Tyskland, plockat samtliga förutom Reus och Schurrle.
Citera
2014-06-07, 01:44
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
själv valde jag japan. har cirka 700 items och har ännu inte fått endo, kagawa, nagatomo eller deras målis. den enda spelaren som jag fått som jag faktiskt ville ha är honda

Mitt andralag i VM är Japan, gillar deras tekniska spelstil Har hela Japan på WC också. Valde dock Chile, givetvis. Har fått Bravo, Medel, Vargas men inte de två största fixstjärnorna Vidal eller Alexis.
Citera
2014-06-07, 02:05
Medlem
Rackkartygarns avatar
Drog Kompany i ett "one player pack"
Citera
2014-06-07, 02:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Drog Kompany i ett "one player pack"
Episkt! De enda jag får i sådana är typ 60ish-lallare från Iran
Citera
2014-06-07, 02:56
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Episkt! De enda jag får i sådana är typ 60ish-lallare från Iran
Haha fast min packluck är helt sick på wc, men du är inte direkt ensam om de att få de
Citera
2014-06-07, 05:12
Bannlyst
WC FUT är det early beta till FIFA15?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här