2014-06-06, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koroman
Tvek, jag valde frankrike och fått en del fransmän. Dock ingen av de bättre när jag tänker efter
Ne precis! Jag har också fått en del från Portugal, men bara massa B-lirare som inte ens ska till Brasilien...

Svaren till inlägget löd såhär: ''LOL I thought the same thing when I opened my packs, no good portuguese players (just Nani and Coentrao) , I spent 350.000 coins''

''I sold all my normal fut players and spent over 500k on packs and all I got was the shitty portuguese players who arent going to the world cup and miguel veloso''

''Its not a preference for which country players you want. I have netherlands and i dont have any so yeah..''
Citera
2014-06-06, 21:43
Medlem
Citat:
Tvek, jag valde frankrike och fått en del fransmän. Dock ingen av de bättre när jag tänker efter
själv valde jag japan. har cirka 700 items och har ännu inte fått endo, kagawa, nagatomo eller deras målis. den enda spelaren som jag fått som jag faktiskt ville ha är honda
Citera
2014-06-06, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
själv valde jag japan. har cirka 700 items och har ännu inte fått endo, kagawa, nagatomo eller deras målis. den enda spelaren som jag fått som jag faktiskt ville ha är honda
Asså ligger det någon sanning bakom detta blir jag fan lack. Valde ju inte precis Portugal för att jag ville undvika deras spelare.
Citera
2014-06-06, 21:51
Medlem
Skullknights avatar
Det är så brutalt omöjligt att komma någonstans i wc. Får bara möta no-lifers. Ångrar som fan att jag använde alla min coins till wc-pack.
Citera
2014-06-06, 21:52
Medlem
Citat:

Vilken tur då att jag valde Uruguay, även fast Suarez och Cavani finns där. Checkade igenom vilka spelare från Uruguay jag hade, några stycken sopor, 70 overall var min bästa har jag för mig och då har jag öppnat pack för typ 300k
Använder mig för övrigt av detta laget: http://www.futhead.com/14/worldcup/squads/12912728/ Tror inte jag kan få mer chemistry på något sett, väl? Laget fungerar väldigt bra och har vunnit turneringen en gång!
Senast redigerad av PlayaArmy 2014-06-06 kl. 21:57.
Citera
2014-06-06, 21:56
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Ne precis! Jag har också fått en del från Portugal, men bara massa B-lirare som inte ens ska till Brasilien...

Svaren till inlägget löd såhär: ''LOL I thought the same thing when I opened my packs, no good portuguese players (just Nani and Coentrao) , I spent 350.000 coins''

''I sold all my normal fut players and spent over 500k on packs and all I got was the shitty portuguese players who arent going to the world cup and miguel veloso''

''Its not a preference for which country players you want. I have netherlands and i dont have any so yeah..''

Citat:

Fyfan va äckligt, förvånar mig faktiskt inte om det stämmer...
Citera
2014-06-06, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight
Det är så brutalt omöjligt att komma någonstans i wc. Får bara möta no-lifers. Ångrar som fan att jag använde alla min coins till wc-pack.
Vunnit titeln tre gånger i rad med detta laget: http://www.futhead.com/14/worldcup/squads/12912752/
Testa att lira något liknande om möjlighet finns!
Citera
2014-06-06, 21:57
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Vunnit titeln tre gånger i rad med detta laget: http://www.futhead.com/14/worldcup/squads/12912752/
Testa att lira något liknande om möjlighet finns!

Aaah di maria som ST, är han bra där?
Citera
2014-06-06, 22:00
Bannlyst
Citat:
Aaah di maria som ST, är han bra där?
Ja han är faktiskt otroligt jävla bra! Tillsammans med Falcao bildar han ett av de bästa anfallsparen jag någonsin testat.
Citera
2014-06-06, 22:05
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ja han är faktiskt otroligt jävla bra! Tillsammans med Falcao bildar han ett av de bästa anfallsparen jag någonsin testat.

Fan va nice, kan tänka mig det! Men vafan äre med oscars WR?
Citera
2014-06-06, 22:08
Bannlyst
Citat:
Nej jag vet, Oscar är helt klart lagets plump. Brukar dock byta ut honom mot Ribery eller någon annan going dirr efter avspark.
Citera
2014-06-06, 22:09
Medlem
Citat:
Har inte sett dom innan, fyfan... Men tror ni att statsen som dom har nu följa med till FIFA 15? Jag menar inte precist, men till exempel Eto'os pace?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in