2014-06-06, 18:18
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Men det är ju för helvete ni svennar som sitter som kärringar och gråter och pratar en massa skit bara

Vi kommer med fakta. Dom är inte kända för varken sin renlighet eller ärlighet. Vad kommer du med? Ingenting..... Åk hem till ditt jävla ap-land!
Citera
2014-06-06, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det verkar som rövhålen slagit ner sina bopålar mer långsiktigt bredvid Byggmax på Transportgatan i Hisings Kärra. Bilfirman som ägt tomten är borta sedan länge och jag antar att dessa kackerlackor insett detta och förstått att det är riskfritt att slå läger och smutsa ner detta område. De som äger marken nu är förmodligen syltryggar av värsta sort som inte tänker avhysa de kriminella asen. Det är pinsamt att de får skita ner där dag efter dag!
Jo vi `syltryggar`har i snart 3 veckor försökt bli av med detta pack, men det är inte helt lätt på privat mark, är inte högsta prioritering på detta, men har du en lösning på problemet? så varsågod och kom med förslag! Ingen skulle bli gladare än jag. Upptäckte idag 15-20 avföringshögar bakom kåken både på marken och väggarna, så kom fan inte här och gnäll på fastighetsägaren, gnäll på de som använder detta avskum till hantverkare.
Citera
2014-06-06, 21:22
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHeiden
Jo vi `syltryggar`har i snart 3 veckor försökt bli av med detta pack, men det är inte helt lätt på privat mark, är inte högsta prioritering på detta, men har du en lösning på problemet? så varsågod och kom med förslag! Ingen skulle bli gladare än jag. Upptäckte idag 15-20 avföringshögar bakom kåken både på marken och väggarna, så kom fan inte här och gnäll på fastighetsägaren, gnäll på de som använder detta avskum till hantverkare.
Gödselspridare?
https://www.youtube.com/watch?v=htysk893DiI
Citera
2014-06-06, 21:32
Medlem
Lawlines avatar
Citat:

Gräv av deras möjligheter till utfart och släpp ut dom endast då dom har gjort rätt för sig. Städat upp och betalat skadestånd. Dom måste gå att lagsöka om man filmar allt dom gör. Du behöver inte vänta många minuter innan dom gör något olagligt.
Citera
2014-06-06, 22:46
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Gräv av deras möjligheter till utfart...
Då vänder dom sig till media och vips hängs Cheiden ut som värsta nazihitlerrasistälskaren :/
Citera
2014-06-07, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Gräv av deras möjligheter till utfart och släpp ut dom endast då dom har gjort rätt för sig. Städat upp och betalat skadestånd. Dom måste gå att lagsöka om man filmar allt dom gör. Du behöver inte vänta många minuter innan dom gör något olagligt.
I min värld har dom gjort massa olagligt redan nu, de har skitit på mitt hus, slängt sopor högt och lågt, pissat på mitt fönster (blottat sig) när jag är på insidan, barnen har kört mc/fyrhjuling inne på privat mark,spruckna fönster, vad mer krävs? Dom säjer bara det var någon annan som sket, jag har inte slängt
soppor där, det var inte min lastbil som dumpade det byggavfallet där,det var inte vi som klippte upp låset, osv. Blir lite synd om alla bra invandrare, blir lätt att man tycker att varenda utlänning av samma skrot, vilket inte är fallet! vi får inte heller glömma att det finns gott om svenska skithögar med, men dessa kan vi ju inte skicka ut, måste ju ta hand om vår egen skit! lite synd att vi har så flata politiker i detta land, de vågar inte öppna munnen för då blir man kallad rasist.Har pratat med säkert 20 olika myndighetspersoner sista 2 veckorna alla har sagt att dessa är ett jätteproblem och kostar stora pengar, men kan inget göra! Hur låter det?
Citera
2014-06-07, 01:57
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:

Nja. Det låter tämligen konstigt. Om du är ägare till fastigheten och de olovligen vistas där har du rätt att avvisa dem. Polisen har kört bort tattarjävlarna från flera campingar i Göteborg redan. Varför skulle de inte gripa in om de var på din mark? De är förvisso som Egyptens gräshoppor och en jävla pest, men de brukar ge sig av när bängen säger till.
Citera
2014-06-07, 06:00
Medlem
Citat:
I min värld har dom gjort massa olagligt redan nu, de har skitit på mitt hus, slängt sopor högt och lågt, pissat på mitt fönster (blottat sig) när jag är på insidan, barnen har kört mc/fyrhjuling inne på privat mark,spruckna fönster, vad mer krävs? Dom säjer bara det var någon annan som sket, jag har inte slängt
soppor där, det var inte min lastbil som dumpade det byggavfallet där,det var inte vi som klippte upp låset, osv. Blir lite synd om alla bra invandrare, blir lätt att man tycker att varenda utlänning av samma skrot, vilket inte är fallet! vi får inte heller glömma att det finns gott om svenska skithögar med, men dessa kan vi ju inte skicka ut, måste ju ta hand om vår egen skit! lite synd att vi har så flata politiker i detta land, de vågar inte öppna munnen för då blir man kallad rasist.Har pratat med säkert 20 olika myndighetspersoner sista 2 veckorna alla har sagt att dessa är ett jätteproblem och kostar stora pengar, men kan inget göra! Hur låter det?

The fact is you are a racist and your country is a racist pig hole as well. Sweden takes in Muslims by the bucket loads everyday giving them no jobs but Swedish passports and re exporting to the UK and other EU countries and Canada which is a major security risk for these countries and your Government is doing that on purpose. Who do you think is doing the shooting everyday in Goteborg? Who is raping your women? Who gets free housing and dole money and passport after 4 years no questions and very little checks? And you come here and complain about few British travellers and call it a huge problem, you swedes and Finns that were allowed into the EU are the huge problem and your Nazi past which you refuse to give up and want back. The fact is you are not taking care of your own shite!!!
Citera
2014-06-07, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobbySands
Deflecting

En 'muslim' har i vart fall så mycket ordning på sig att han vet vilken hand han använder för att torka sig i röven med.

'Muslim' 1
Tinker 0
Citera
2014-06-07, 12:50
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobbySands
The fact is you are a racist and your country is a racist pig hole as well. Sweden takes in Muslims by the bucket loads everyday giving them no jobs but Swedish passports and re exporting to the UK and other EU countries and Canada which is a major security risk for these countries and your Government is doing that on purpose. Who do you think is doing the shooting everyday in Goteborg? Who is raping your women? Who gets free housing and dole money and passport after 4 years no questions and very little checks? And you come here and complain about few British travellers and call it a huge problem, you swedes and Finns that were allowed into the EU are the huge problem and your Nazi past which you refuse to give up and want back. The fact is you are not taking care of your own shite!!!

Oj, det där låter väldigt rasistiskt. Varför är du sådan rasist? Är det för att ni samarbetade med nazisterna under andra världskriget?

Du svarar inte på hans grundproblem, är det rätt att han ska få skit på sitt hus?
Citera
2014-06-07, 13:55
Medlem
Citat:
Idag skedde det! Rätt befäl på plats, och poliser tillgängliga då kände dessa individer att det var dags att dra, kanske berodde det på att det började stinka för mycket, det låg avförings högar i stort set utanför där varje husvagn stått. Men ett stort tack till de poliser som hjälpte till idag. Det tråkiga med det hela är att de drar till nästa plats och skitnar ner och förpestar. Så alla se för fan till att inte anlita detta smuttsiga värdelösa slödder. för det är vad det är.
Citera
2014-06-07, 15:00
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boboboxbox
En 'muslim' har i vart fall så mycket ordning på sig att han vet vilken hand han använder för att torka sig i röven med.

'Muslim' 1
Tinker 0

PIKEYS kallas skiten!!!!!!!!!!!!!!!

Fan vad ni är snälla och PK mot dessa avskum. För helvete alla på brittiska öarna kallar skiten för PIKEYS för dom är smutsiga PIKEYS.

Vi svenskar måste sluta vara så jävla snälla och trevliga. Tinker? det är ju så jävla mjäkigt så det finns inte ord, ni som kallar PIKEYS för Tinkers kan lika bra börja kalla dem för hederliga hantverkare från UK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in