Citat:
Ursprungligen postat av
Lawline
Gräv av deras möjligheter till utfart och släpp ut dom endast då dom har gjort rätt för sig. Städat upp och betalat skadestånd. Dom måste gå att lagsöka om man filmar allt dom gör. Du behöver inte vänta många minuter innan dom gör något olagligt.
I min värld har dom gjort massa olagligt redan nu, de har skitit på mitt hus, slängt sopor högt och lågt, pissat på mitt fönster (blottat sig) när jag är på insidan, barnen har kört mc/fyrhjuling inne på privat mark,spruckna fönster, vad mer krävs? Dom säjer bara det var någon annan som sket, jag har inte slängt
soppor där, det var inte min lastbil som dumpade det byggavfallet där,det var inte vi som klippte upp låset, osv. Blir lite synd om alla bra invandrare, blir lätt att man tycker att varenda utlänning av samma skrot, vilket inte är fallet! vi får inte heller glömma att det finns gott om svenska skithögar med, men dessa kan vi ju inte skicka ut, måste ju ta hand om vår egen skit! lite synd att vi har så flata politiker i detta land, de vågar inte öppna munnen för då blir man kallad rasist.Har pratat med säkert 20 olika myndighetspersoner sista 2 veckorna alla har sagt att dessa är ett jätteproblem och kostar stora pengar, men kan inget göra! Hur låter det?