2014-05-08, 00:04
Medlem
Citat:
De kriminella grisarna är just nu på Hisingen och härjar.

Stackars göteborgare. Man bara hoppas att polisen eller allmänheten gör det tillräckligt jobbigt för dem så att de snart sticker igen - helst med kurs mot gränsen
Citera
2014-05-08, 09:15
Medlem
Vet du var i hisingen dom är? Skulle behöva lite stenläggning här vid mitt hus har hört att dom gör det bra och billigt. Hade ett par svennar föra året som skulle måla om huset för mig men dom kunde fan inte ens hålla i en pensel snacka om att bli blåst nä så jag tror att dom tattarna kan sina jobb bra mycket bättre än svennarna.
Citera
2014-05-08, 11:23
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobbySands
What a childish attitude no wonder people avoid Sweden like the plague and you have no foreign investment, except for China that was forced to buy the shoe box of a car called Volvo....your industry has taken the cyanide pill Iam afraid

Men ta din jävla Transit o dra till Kina då om det är så mycket bättre ditt störda fanskap.
Citera
2014-05-08, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borato
Vet du var i hisingen dom är? Skulle behöva lite stenläggning här vid mitt hus har hört att dom gör det bra och billigt. Hade ett par svennar föra året som skulle måla om huset för mig men dom kunde fan inte ens hålla i en pensel snacka om att bli blåst nä så jag tror att dom tattarna kan sina jobb bra mycket bättre än svennarna.

Thanks for your kind words and may God Bless you....we moved just across the road from Askimsbadet, a kind Christian (he was in a befal car) older police man seen the cross and bible in my mobile home yesterday and was very kind to us. He said we in Sweden take in thousands of Muslims and throw out Christians like you and give you a hard time. I pointed out our Lord Jesus was not wanted either and at that he says he will try to get us in to a camping area and help us. They are some very good swedes

It has been brought to my attention a swede that stole money from an older person in Boras, now we would not to that....there are bad travellers as well as bad swedes. This man even worked with older people not good at all.

http://www.bt.se/nyheter/boras/vd-inom-hemtjanst-stal-fran-pensionar-(4276565).gm
Senast redigerad av BobbySands 2014-05-08 kl. 12:44.
Citera
2014-05-08, 16:40
Medlem
Lycktstolpes avatar
Citat:
Thanks for your kind words and may God Bless you....we moved just across the road from Askimsbadet, a kind Christian (he was in a befal car) older police man seen the cross and bible in my mobile home yesterday and was very kind to us. He said we in Sweden take in thousands of Muslims and throw out Christians like you and give you a hard time. I pointed out our Lord Jesus was not wanted either and at that he says he will try to get us in to a camping area and help us. They are some very good swedes

It has been brought to my attention a swede that stole money from an older person in Boras, now we would not to that....there are bad travellers as well as bad swedes. This man even worked with older people not good at all.

http://www.bt.se/nyheter/boras/vd-inom-hemtjanst-stal-fran-pensionar-(4276565).gm

Varför skriver du inga inlägg i humorforumet? Då du har ett visst underhållningsvärde?
En liten fråga? När har ni tid att jobba? Eftersom ni flyttar så ofta?

En till försesten. Nu när polisen går ut och VARNAR för tvivelaktiga asfalts och trädgårdsarbetare,
har ni upprättat kontrakt och jobbar ni mot faktura?

Edit: jag gillar "befal car" .....LOL...
Är du säker på att det inte stod falafel?
Senast redigerad av Lycktstolpe 2014-05-08 kl. 16:43.
Citera
2014-05-09, 09:24
Medlem
ratboness avatar
http://www.expressen.se/gt/de-gravde-upp-tomten---och-kravde-55-000-kr/

is this courtesy of Bobby Sands?
Citera
2014-05-09, 15:29
Medlem
Citat:
What a childish attitude no wonder people avoid Sweden like the plague and you have no foreign investment, except for China that was forced to buy the shoe box of a car called Volvo....your industry has taken the cyanide pill Iam afraid
Please! Feel free to name Irleand's finest car brands
Citera
2014-05-09, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratbones

This very much case of bad travellers, the family name begins with C and this is their second year in Sweden they tried to pull a fast one on that man. They have damaged other travellers good name. I don't know why the police released the man today I would not have. I and other good travellers will offer to fix this man's driveway free of charge if we are allowed. If this is the only way you can get work by fooling people you might as well give up. They have ruined the business for me and many others now for the whole summer and the GT paper loves to hassle us. One would think with all the shootings and drugs and Muslims out of control in Sweden they would have better issues to deal with. So it a nutshell its not courtesy of our families.
Citera
2014-05-09, 18:41
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratbones

Skulle vara intressant att höra vad Bobby har å säga om detta.

Får vi ngn förklaring?

Kan Bobby visa upp ett dokument eller annan handling som styrker beställt arbete?
Citera
2014-05-09, 19:51
Medlem
Zigenare som sitter och tigger utanför varenda butik, irländare asfaltsläggare (?) som blåser folk och skräpar ner... EU-medlemskapet har sannerligen sina baksidor.

Obegripligt att det faktiskt finns folk som anlitar dessa skurkar. De får nästan skylla sig själva. Jag skulle inte göra det om det så kostade 1 kr. Däremot hade jag varit villig att betala en summa för att avhysa dem.
Citera
2014-05-09, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Zigenare som sitter och tigger utanför varenda butik, irländare asfaltsläggare (?) som blåser folk och skräpar ner... EU-medlemskapet har sannerligen sina baksidor.

Obegripligt att det faktiskt finns folk som anlitar dessa skurkar. De får nästan skylla sig själva. Jag skulle inte göra det om det så kostade 1 kr. Däremot hade jag varit villig att betala en summa för att avhysa dem.

Bring plenty of help with you, many years ago the Hells Angels in Gotebrog tried and their boss told me and other travellers he could mustard a 100 men in 48 hours, we arrived 72 hours later at their gammelstaden base with 350 people? No more trouble from them after that
Citera
2014-05-09, 20:53
Medlem
Moving to hell if thats ok with you swedes
Senast redigerad av BobbySands 2014-05-09 kl. 21:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in