Hon hade inte haft något emot om alla sommarpratare var blattar istället för vita. Det hade då heller inte representerat detta samhället men det är inte det som är problemet för denna kaka. Problemet är att hon är antivit.
Det värsta är att folk reagerar på vad hon säger överhuvudtaget... Jag ska villigt erkänna att jag inte vet vem hon är mer än att jag läst här, sett några bilder samt att jag tror att hon är någon panelhöna med nån avdankad The Arkare i gratis tidningen city.
Men men till det som stör mig. Det är att ju mer folk upprör sig och hetsar mot henne desto mer legitimitet får hon. Jag är helt säker på att hon läser här och gottar sig över det hat som uppstår efter hon trollat i pressen.
Mitt liv påverkas noll av henne och kommer aldrig påverkas av henne. Hon är bara vad ni gör henne till. Jag hoppas att ni alla har en fortsatt trevlig kväll! Kram
Jag kan inte säga att jag tillhör hennes fanskara.
Inte nog med att hon rent fysiskt väger som två normala människor, så verkar hon dessutom bestå av multipla personligheter, den ena värre än den andra.
Nej, den kakan avstår jag ifrån...
Inte nog med att hon rent fysiskt väger som två normala människor, så verkar hon dessutom bestå av multipla personligheter, den ena värre än den andra.
Och hennes ansikte sen...huvva så ful hon är!
Monster har aldrig passat bättre som beskrivning.
Ett bättre namn vore kanske FläskpannKakan Hermansson.
Kommer smeknamnet ifrån det faktum att Kakans huvudsakliga diet består av kakor? Hennes kritik mot P1 sommar kanske beror på hennes vrede över att hon själv inte blev tillfrågad.
Kommer smeknamnet ifrån det faktum att Kakans huvudsakliga diet består av kakor? Hennes kritik mot P1 sommar kanske beror på hennes vrede över att hon själv inte blev tillfrågad.
Hon är en av årets sommarpratare.
Fan vad det var många trådar om Kakan.
Senast redigerad av Nakszynski 2014-06-05 kl. 01:31.
PK kanalen SR P3 har ett nytt stjärnskott den otroligt feta och politiskt skolade Karin Hermansson som går under namnet Kakan Hermansson. Vilket kan tyda på hennes matvanor...
Vad finns det i hennes garderob? Eller kanske mer passande matskål, att lyfta fram?
Är det inte dags att kvotera in icke-transsexuella, heterosexuella, personer på SR snart?