2014-09-05, 19:06
Medlem
Corrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaita
Emanuel Karlsten har i alla fall reagerat på den... https://twitter.com/emanuelkarlsten/status/507445507191750657

Visar att hennes ursäkt är ihålig. Hon tycker exakt så. Att chefen Lotta M tar Kakan i försvar visar på dåligt omdöme. SR kommer att få äta upp detta...

Märkliga kommentarer som följde. Bara för att det var två år sedan så spelar det tydligen ingen roll alls..."det är sånt som händer".

Även om det är exakt samma beteende mot poliser då som nu. Man ser absolut iiiinngggen röd tråd i det hela.

Det finns inte en chans att hon kan va kvar i public service efter detta. Folk kommer gå i taket...tur för henne att inget program där hon är med i sänds just nu, värre lär det bli för henne om hon kommer höras igen, och just nu verkar det ju som så. Då lär debatten trissas upp igen.
Citera
2014-09-05, 19:11
Medlem
Fyyy vad jag hatar denna kakätande feta grisen som ständigt ska närvara med sin vänsterpropaganda
Citera
2014-09-05, 23:07
Medlem
Foerklaedeshaexans avatar
Varför inte helt enkelt ignorera tjockisens uppmärksamhetstiggande uttalanden och låta henne äta ihjäl sig i lugn och ro? Ärligt talat har jag inget emot överviktiga personer, det finns en historia värd att lyssna till hos de allra flesta av dem, men Kakan har ingenting överhuvudtaget att komma med som är värt att lyssna till. Provokationer för provokationernas skull - något av det tråkigaste som finns.
Citera
2014-09-05, 23:18
Medlem
Aciess avatar
Ett skvaller här, en gång i tiden när hon va aningens smalare, inte mycket men lite så var hon inte lesbisk. Då på den tiden tyckte hon om kuk som alla vanliga tjejer, vi - hon och jag träffades en kväll när hon var uppsminkad, småfet och full, vi kom i kontakt och vi knullade som fan på nån äcklig fylle utespelning där ultima thule spelade, hon gillde dem, vi knullade som sagt ute bland björk och vass, riktig skitfylla alltså.
Jo, det va ju ett riktigt råknull med sås överallt, smultronsmakande hångel, älskar dig osv, men problemet var att jag hade sån jävla vodka kuk som bara stod o stod och för att ha en chans att komma så körde jag den rått in i hennes anus så hon skrek, men jag bara fortsatte att köra tills det började glida lättare vartefter jag snart kom långt upp inne i hennes bakdel, tror jag släppte ut en hink.

När jag vaknade upp ur sansen så såg jag att hon svimmat, av vad jag trodde var en orgasm, efteråt hörde jag något om att någon vit kille skulle ha analt våldtagit henne och att hon nära var döende av infektion i anus.

Detta är nu några år och kilon sedan, men jag är än rädd för vad hennes butch lebb anabola partners kan ta sig till, man har ju hört talas om hur anabola gör snälla A-klass pojkar till mördare.
Citera
2014-09-05, 23:26
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corran
Märkliga kommentarer som följde. Bara för att det var två år sedan så spelar det tydligen ingen roll alls..."det är sånt som händer".

Haha! Förbannade idioter. Klart att Lady Dahmer ska vara med och gnälla.

Gäller "larvigt att gräva fram två år gamla grejer" även avslöjandet om Catharina Strandqvist?
Citera
2014-09-06, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Ett skvaller här, en gång i tiden när hon va aningens smalare, inte mycket men lite så var hon inte lesbisk. Då på den tiden tyckte hon om kuk som alla vanliga tjejer, vi - hon och jag träffades en kväll när hon var uppsminkad, småfet och full, vi kom i kontakt och vi knullade som fan på nån äcklig fylle utespelning där ultima thule spelade, hon gillde dem, vi knullade som sagt ute bland björk och vass, riktig skitfylla alltså.
Jo, det va ju ett riktigt råknull med sås överallt, smultronsmakande hångel, älskar dig osv, men problemet var att jag hade sån jävla vodka kuk som bara stod o stod och för att ha en chans att komma så körde jag den rått in i hennes anus så hon skrek, men jag bara fortsatte att köra tills det började glida lättare vartefter jag snart kom långt upp inne i hennes bakdel, tror jag släppte ut en hink.

När jag vaknade upp ur sansen så såg jag att hon svimmat, av vad jag trodde var en orgasm, efteråt hörde jag något om att någon vit kille skulle ha analt våldtagit henne och att hon nära var döende av infektion i anus.

Detta är nu några år och kilon sedan, men jag är än rädd för vad hennes butch lebb anabola partners kan ta sig till, man har ju hört talas om hur anabola gör snälla A-klass pojkar till mördare.

Usch, vilken obehaglig historia *kräks i munnen*. Jag har svårt att tro att hon gillade Ultima Thule, men vad vet jag. Nog har även jag knullat en och annan ful brud, men … Kakan?… *kräks igen*. Hoppas du kan gå vidare och glömma denna hemska händelse.
Citera
2014-09-06, 15:21
Medlem
Ratads avatar
Är det bara jag som ser väldiga likheter mellan Kakan och Johan Staël von Holstein? Byt ut Johans ältande om "såssar" mot "patriarkatet" och sätt på honom en peruk och det blir Kakan av allt.
Citera
2014-09-06, 15:34
Medlem
Dongelidongs avatar
Hennes människosyn är vidrig.

En liknelse är att Josef Stalin skulle ondgöra sig över "elaka, diktatoriska och avhumaniserade människor" och tro på det.

Att Kakan Hermansson fritt får orera på SR och TV4 är SJUKT! Vad sysslar dessa mediers chefer med? Delar de hennes sjuka och tvistade åsikter?????

Bort med äcklet, hennes åsikter är direkt sjuka och olagliga!
Citera
2014-09-06, 15:49
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corran

Även om det är exakt samma beteende mot poliser då som nu. Man ser absolut iiiinngggen röd tråd i det hela.

Det finns inte en chans att hon kan va kvar i public service efter detta. Folk kommer gå i taket...tur för henne att inget program där hon är med i sänds just nu, värre lär det bli för henne om hon kommer höras igen, och just nu verkar det ju som så. Då lär debatten trissas upp igen.

Jag tror inte det här kommer att påverka henne ett skit. På P-3 är väl det här snarast en merit.

Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Är det bara jag som ser väldiga likheter mellan Kakan och Johan Staël von Holstein? Byt ut Johans ältande om "såssar" mot "patriarkatet" och sätt på honom en peruk och det blir Kakan av allt.

Hans inställning till sossar är ju berättigade. Deras attityd styr ju fortfarande landet, när folk på allvar kan säga att en skattekvot på 46 % är för låg.

Nja, jämförelsen med Stalin nedan är nog mer träffande, även om han var betydligt mer bildskön.
Citera
2014-09-06, 20:22
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Egentligen är det synd om henne. Hon är en av de människor i media som faktiskt inte har någonting att erbjuda mer än ett inlärt provocerande beteende. Det bottnar i låg självkänsla och brist på kärlek tror jag.

Att man måste göra sig hörd genom provokationer bekräftar bara personens totala brist på både IQ och EQ. Kakan Hermansson hade kunnat provocera mig, men jag lider bara med henne. En person som växt upp i en miljö där ingen någonsin bekräftat henne. Detta är frukten helt enkelt. En person som inombords mår jävligt dåligt, men har skapat en så pass stark profil kring sin person att hon omöjligtvis kan ta sig ur den onda cirkeln.

Det tråkiga är att det faktiskt finns människor som verkar lyssna på henne. Fast det är ju mer humor egentligen.

Kakan: du behöver psykologhjälp.

Obehagligt rätt.
Citera
2014-09-10, 19:22
Medlem
RonPaul2008s avatar
Rolig liten video om Kakan:
https://www.youtube.com/watch?v=rZdWPdJzSA4
Citera
2014-09-10, 21:03
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonPaul2008
Rolig liten video om Kakan:
https://www.youtube.com/watch?v=rZdWPdJzSA4

Jag försökte titta, men det fanns inga svenska undertexter. Automat-textningen funkade inte heller. Jag såg bara en camo-klädd kille med "jarhead"-frisyr som vinglade lite fram & tillbaka...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in