2014-06-06, 13:09
Medlem
Vet de i M! inte om den här tråden. De verkar tro att deras namn bara finns på Nyheter24 och där är artiklarna borttagna. Har de inte läst den här tråden?
Citera
2014-06-06, 13:12
Medlem
Vad är det de ska kolla med sina advokater?

Citat:
Ja när man trodde att det inte kunde bli värre så trillade det ner konkreta bevis på att TVÅ av grundarna och nuvarande språkrören dömts till ungdomsvård för bland annat återkommande samt grova våldtäkter på en fyraåring flicka samt våldtäkt på barn (ålder okänd)
Den ena av dem är dessutom återfallsbrottsling och har flera liknande domar på sig. De har varit intagna på samma behandlingshem (för unga sexbrottslingar) och det kan ju vara där de träffades. (Det är dock bara en spekulation)
Screenshot från en av domarna här (jag har censurerat namnet. Än så länge.) :
TW detaljerat övergrepp på barn:
LDs blogg
Citera
2014-06-06, 13:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
29 000 likes var de som högst vad jag kunde få ut av denna tråd i alla fall. Hur många likes har de i dag?

Tror de var nära 34000 som allra högst. Nu är det lite drygt 31000.
Citera
2014-06-06, 13:44
Bannlyst
Hur jävla efterbliven är man inte när man går ut med sitt namn på det sättet när man är en dömd pedofil? Personligen hade jag nog begått självmord direkt.

Inget "gilla" på den sidan, men mina åsikter i sakfrågorna har inte förändrats.
Citera
2014-06-06, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Saknar ett partiprogram.

En förbrödring mellan män skulle leda till ett bättre socialt klimat.

Männens rätt till ensam vårdnad och ensam adoption.

Ja just de här partiledarna är väl inte så lämpliga i det avseendet.
Citera
2014-06-06, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManyMen
Medan F! står för hysteriska känsloyttringar som ska likna politik borde M! stå för sunt förnuft. Fan va skönt det skulle vara. Färre unga tjejer skulle nog bli psykiskt sjuka om de fick ta del av lite maskulint sunt förnuft istället för Gudrun Schymans aggressiva hets.

Hur gamla ska de tjejerna vara då? Från fyra och uppåt mot nio?
Citera
2014-06-06, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManyMen
Kanske skulle satsa på att bli det första partiet som har ett inträdesprov i logiskt tänkande.

ManyMen, vad tycker du om logiskt tänkande när man går ut med sina namn när man pysslat med pedofili och är dömd och startar ett parti och tror det ska gå bra?
Citera
2014-06-06, 14:26
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ja just de här partiledarna är väl inte så lämpliga i det avseendet.
Ja de jävla idioterna har ju sabbat allting nu
Citera
2014-06-06, 14:35
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Hur gamla ska de tjejerna vara då? Från fyra och uppåt mot nio?

Låter helt otroligt... Men är det sant då? Lexbase visar väl bara att de är dömda för något.
Citera
2014-06-06, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkickling
Verkar gälla Ludvig och Max
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/q71/s720x720/10401401_317904865041508_4843294569457808009_n.jpg

Ludvig och Max finns båda på Lexbase och är båda 19 år gamla.

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Låter helt otroligt... Men är det sant då? Lexbase visar väl bara att de är dömda för något.

Nånting är det ju. Har själv inte läst vare sig dom eller förundersökningar så jag vet inte vad som hänt. Det som finns kommer från LadyDahlmers sida och om hon är pålitligt vet inte jag. Så vi får väl se om någon tar fram fakta.

Jag vet inte, fattar han inte att namnen är ute på Flashback?
Citera
2014-06-06, 14:47
Medlem
Isåfall har hon lagt ner mycket möda på att först förfalska in Max namn i texten, för den står under överstrykningarna, det syns tydligt. Sen har hon lagt upp det, och vet att det kommer komma fram att hon ljugit. Så nej, det lär stämma.
Citera
2014-06-06, 14:48
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Nånting är det ju. Har själv inte läst vare sig dom eller förundersökningar så jag vet inte vad som hänt. Det som finns kommer från LadyDahlmers sida och om hon är pålitligt vet inte jag. Så vi får väl se om någon tar fram fakta.

Jag vet inte, fattar han inte att namnen är ute på Flashback?

Nej dom kan väl vem som helst begära ut men just kring sådana här brott speciellt om också GM är yngre så borde det ju råda sekretess kring sådana handlingar. Men det kanske bara gäller om GM är minderårig också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in