2014-05-27, 20:39
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Så att skicka in en like till maskulint initiativ är ett bra sätt att granska FI?

Jag fattar inte, jag trodde det här var något eget med egen vilja. De skriver ju ett partiprogram nu.

Men ditt jävla mongo. Är du en sextonårig feminist? Ännu yngre?

Det skapar en debatt. Det kommer komma krönikor och artiklar om sidan. Det skapar debatt. Fattar du inte det. Debatten i sociala medier är redan skapad. Klappmongo.
Citera
2014-05-27, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Det skapar en debatt. Det kommer komma krönikor och artiklar om sidan. Det skapar debatt. Fattar du inte det. Debatten i sociala medier är redan skapad. Klappmongo.

Ok. Det kommer att skrivas krönikor och artiklar om sidan. Och du är övertygad om att det kommer att skrivas på ett sätt som du tycker är bra?
Citera
2014-05-27, 20:41
Medlem
mainfurers avatar
Jag bjöd precis in en kompis att gilla sidan, blev utloggad och spärrad på en sekund

"Ditt konto har spärrats tillfälligt, eftersom vi har upptäckt skadlig programvara på din dator. Skadlig programvara försöker komma åt dina personliga uppgifter, gör din anslutning långsammare och kan orsaka andra problem när du använder Facebook. Din dator kan bli infekterad med skadlig programvara när du klickar på eller delar skräppostlänkar.
För att ta bort den skadliga programvaran klickar du på Fortsätt. När den skadliga programvaran har tagits bort kan du logga in på ditt konto."
Citera
2014-05-27, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joggerboy
Omskolningsläger för kvinnor vore en ypperlig ide!
Eller vad säger ni, feminister? Det skulle ni gilla va?

tja om GS driver lägret, det är på nån naturskön plats och nått vettigt lärs ut så kanske jag kanske avvara en vecka.
Citera
2014-05-27, 20:43
Medlem
irrblosss avatar
Trevligt! Får bli ny signatur här på FB .
Citera
2014-05-27, 20:44
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Men, detta!
Fast jag är nyfiken på partiprogrammet. Kan ju vara så att det faktiskt är briljanta politiker bakom. Även om dom inte vet det själv än
Citera
2014-05-27, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
tja om GS driver lägret, det är på nån naturskön plats och nått vettigt lärs ut så kanske jag kanske avvara en vecka.

Man kanske får chefsutbildning eller något annat i den vägen. Mäklarutbildning kanske för de som redan är chefer?
Citera
2014-05-27, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter

Är du inte trött på att lyssna på en alkoholist som tjatat om patriarkatet i 30 år nu? Kanske dags för något nytt?
Citera
2014-05-27, 20:47
Medlem
Citat:
Man kanske får chefsutbildning eller något annat i den vägen. Mäklarutbildning kanske för de som redan är chefer?

Ni ska lära er snöskottning och hur en fjärrkontroll med fler än tre knappar fungerar.
Citera
2014-05-27, 20:48
Medlem
gubbjavlars avatar
Inget av det. Det är bara trams.
Citera
2014-05-27, 20:49
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ok. Det kommer att skrivas krönikor och artiklar om sidan. Och du är övertygad om att det kommer att skrivas på ett sätt som du tycker är bra?

Om du rör dig bortom AB och Expressen ja. Du har fortfarande inte bemött mina tidigare frågeställningar. Se så, försök. Jag tror på dig!
Citera
2014-05-27, 20:51
Medlem
Hoppas att de värvar Alexander Bard som ju på frågan om han var feminist svarat: "Nej, jag är maskulinist." Alexander har dessutom hoppat av vansinnesprojektet centerpartiet och har sagt sig vara villiga att arbeta med piratpartiet om de skulle vilja ha honom. Varför inte gå med i M! istället? Att ha en sådan politiskt korrekt person (i och med hans starka position inom queer-världen) vore perfekt. Det skulle reta gallfeber på många F!:are, vilket jag tror att den lille provokatören skulle uppskatta. Det skulle också sannolikt skapa PK-syntax error i många små flickhuvuden landet runt och det finns få saker som är så underhållande som just det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in